القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم عشق صعيدي بقلم دعاء احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد


جبل بعتلكم رساله يا جماعه بما ان النهارده مفيش بارت

جبل. انا عارف اني غلطان بس انا زي اي راجل شرقي ومش اي راجل شرقي لا صعيدي اي واحد يحط نفسه مكاني هيعمل ايه اكيد هيت"هور ويخرج عن شعوره. زينه انتي زي شعاع نور دخل حياتي بعث فيها الحياه لو في ذره حب ليا جواكي سامحيني

انتي قلبك ابيض يا زينه بلاش الفراق


رساله من زينه

زينه. يا جماعه انا تعبت قولولي اعمل ايه عايزه أعلمه الأدب واعلم يسمع الأول قبل ما يحكم وإذا كان الفراق هو الحل فأنا هفارق بس دايما للقدر رأي آخر يا ترى هيعمل ايه فينا


رساله اسد

أسد. انا عن نفسي بحب مراتي شوفلكوا حل مع الكاتبه دي انا عايزه زينه بس تساعدني في تربيه أسر يخوفي أقع في حب زينه


رساله طيف

طيف. قولولي اعمل ايه يزيد دا واحد صا"يع بس قلبي ابن الجز"مه بيتنيل يحبه اعمل ايه

بس انا لايمكن اجي على كرامتي


رساله بريق


بريق بعفويه. والله انا معنديش مشاكل بس عايزه اربي مالك فقولولي خطط وموا"مرات بقى اعملها فيه احنا هنعيش في نفس البيت ابهروني


تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع