القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت_خادمتي البارت الرابع والخامس بقلم #ندي_جمال في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


أحببت خادمتي الرابع والخامس 


هند : انت اي ي اخي هو عشان مش ابنك

ياسر : اهاا عشان مش ابني وبكرهه 

 هند : حرام عليك بقاا دا برضه انسان حتي لو مش 

ابنك انت اللي ربيته حرام عليك 

ياسر : م قادر انسي اللي حصل ازاي يعمل فيا كل دا بعد ما ربيته 

هند : كنت قاسي معاه لييه عشان انت مري*ض كنت ديما بتميز نبيل عنه عشان م ابنك  

نبيل بصدمه : ايهه ... ازاي 

ياسر  ببرود : حازم مش ابني 

هند بعياط : اسكت حرام عليك ليييه 

خرج نبيل وهو مصدوم وبيجري 

هند: استني يا نبيل نبيل 

هند : لييه عملت كدا ليه عايز تمو*تني انت مستحيل تكون بني ادم 

ياسر ضرب*ها بالقلم : اخرسييي 

هند : انت حيو*ان حيو*ان فاهم 

_______________

وصلوا ميار و حازم المول 

حازم : يلا انزلي 

ميار : حاضر 

حازم اختار معاها لبس كتير وهي كانت مبسوطه حازم طول الشوبينج حاسس بحاجه غريبه ناحيه ميار بس كان بيتجاهل الاحساس دا 

ميار : كفايه كدا كتير اوي 

حازم : ولا كتير ولا حاجه تعالي نروح مطعم ناكل 

ميار : ماشي 

______________ 

سما : اي ي زف*ته 

ملك : مالك في اي 

سما : شوفته

ملك : لاء  ولا اعرف عنه حاجه 

سما : اووف طيب انا راحه الشغل سلام 

ملك : مج*نونه والله مج*نونه 😹

احمد : في اي مالها دي 

ملك : عشان حازم يا سيدي 

احمد : امممم طيب 

_________

نبيل ركب العربيه وساق بسرعه عاليه ورن علي حازم 

حازم : الو عامل اي ي حبيبي 

نبيل : ...... انا اسف 

اصطدم نبيل بعربيه تانيه

حازم : نبيييل لاااااء

يتبع .....

#احببت_خادمتي 

#ندي_جمال



الخامس


حازم : نبيل ..... لاااااء ..  صوت العر*بيه ول*عت 

حازم مصدوم وق*ع منه الفون ميار : في اي ي بيه.... يا بيه .. استاذ حازم... يلهوي في اي انا لازم اتصل بمدام هند 

حازم ساكت و م بيتكلم 

ميار : مدام الحقيني استاذ حازم جاله اتصال وبعد ما رد صر*خ و كان شكله بيكلم استاذ نبيل والفون وق*ع منه وم بيرد عليا 

هند : انتي بتقولي ايي .... انتو فين دلوقت 

ميار : معرفش احنا في مول ثواني يا مدام 

ميار : لو سمحت المول دا اسمه اي 

....: مول مصر 

ميار : مول مصر يا هانم احنا قاعدين في المطعم تعالي بسرعه ونبي انا خايفه 

___________

ياسر : راحه فين 

هند : ابعد عني بقاا ي اخييي 

ياسر : استني ي هند لو طلعتي بره البيت دا م هتدخلي تاني فاهمه 

هند : ات*فووو م عايزه ادخله تاني او*لع بيه 

___________

ضابط الشرطه : العر*بيه دي بقالها قد اي مو*لعه كدا 

المساعد : حوالي ساعه 

الضابط : لاقيته كام ج*ثه جواه 

المساعد : مفيش 

الضابط : ازاي مفيش العر*بيه كانت ماشيه لوحدها يعني 

المساعد : معرفش بس لاقيت الفون دا 

الضابط : هات وريني  ..

__________

ميار : مدام هند انا اهو 

هند : حااااازم حبيبي أنا ماما رد عليا ي حبيبي وحشتني حااااااازم لاااء ابني حازم (بدأت تن*هار من العياط ) اتصلي بالاس*عاف بسرعههه 

ميار : حااضر .... الو لو سمحت انا هنا في مول مصر ومحتاجة الطوارئ بسرعه 

الإستقبال : تمام خلال ربع ساعه هنكون هناك 

فون هند بيرن )) هند بعياط : الو مين 

هند : اييي مستحيل انت بتقول اييي 

يتبع ......

#احببت_خادمتي 

#ندي_جمال

#ديدي

تكملة الروايه بعد قليل 


 

تعليقات

التنقل السريع