القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مافيا تجارة الأعضاء البارت الأخير بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



🔥النهاية 🔥 بقلم ✍️ سلطان زماني 


ما تنطق يا ابني فين مكانها الدكتورة دي 


مصطفي ..في المقطم حضرتك 


رئيس المباحث.. لعماد بيه خد منه العنوان بالظبط عقبال ما اجهز الرجالة بسرعة 


وهو طالع قابل اخو بثينة في وشه قاله انت لسه هنا قاله خد 


حضرتك كلم قاله اكلم مين قاله اللواء عصام اخده كلمه وقاله 


حاضر يافندم تعليمات سيادتك اواٱمر هو بي الي أسلوبه 


وحش وانا قولتله اني هخرجها حاضر عن اذن معاليك اخوها 


اطمن وهدي وبص للرئيس المباحث بصه انه انتصر ذقة 


براحة وقاله يلا ياحبيبي اطلع استناها برا وهي شوية 


هتخرجلك قاله بغرور وتكبر ماشي وخرج دخل مكتبه 


وشايف الظباط لسه بتحقق وهي لسه بتنكر


: قالهم دخلوهالي الحبس الانفرادي واي حد يسال عليها دخله 


لسيادة المأمور  هو هيتعامل  أنا هفهمه قالتله حبس حبس 


ليه هو انا عملت اي


 قالها ياريت كان عندي وقت اشرحلك عايز اروح بسرعة 


يمكن الحق الست المسكينه دي وارجعها لعيالها قبل ما يكون 


عملتو فيها حاجه ياولاد الكلب


 تلاحق اي حضرتك أنا مش فاهمة انت بتتكلم عن أي


 قالها أنا فاهم ..لما تشرف معاكي الدكتورة ناهد هتفهمي يا 


وسخه وزعق للظباط وقالهم يلا كل واحد يشوف شغله طلع 


هو وعماد وراحو العنوان نزلوا الجراج وبتاع الأمن مش 


راضي يعرفهم شقتها عماد ضربه وطلعو شقة الدكتورة 


جوزها فتح وقالهم انها مش موجوده فتشو الشقة حته حته 


ملقوش حاجه وجوزها واقف وعمال يسأله هو مش عصام 


بيه كلم حضرتك قاله اه هو انت الي كلمته وخليته يتوصتلهم 


قاله دي صديق قديم واكتر من اخ 


قاله فين مراتك يا استاذ.. ماتنطق ناهد فين قاله انت دخلت 


من غير اذن نيابة وانا عدتهالك أنا دكتور صحيح مفهمش في 


القانون بس عارف وعندي اساتذه في القانون


 ودخول مكان وتفتيشه وترويع الناس في بيتهم وبدون اذن 


نيابة  دي جريمة 


قاله واضح اني الذوق مش هيجيب نتيجة عماااااااااااد راح 


عماد كلبشه ونيمه ع الأرض قاله قسما بربي أن ما قولت فين 


زفتت الطين مراتك ل اكون منزلك قدام الكل بالروب الي انت 


لبسه ده  وقابض عليك بتهمة التستر علي مجرم انطق هي 


فييين قاله عيب كده انا راجل محترم. ليا وضعي ومركزي 


انتو ايه عصابة أنا هشتكيك 


 وهو نايم في الأرض رئيس المباحث ضربه بالشلوت في وشه 


مناخيره جابت دم والدم غرق كل وشه  اول ما شاف الدم 


جتله حاله هستيرية وفضل يصرخ ويقولهم اوعي سبوني 


ملكوش دعوه بيا انتو عايزين مني اي أنا مش هسيبك 


وهربيك وهعلمك الادب واعرفك ازاي تتطاول علي اسيادك 


عماد بقا سيبه متكلبش وعمال يلف في الشقة افتكر مصطفي  


لما قاله أنهم بيستلموها من الجراج. يطلعوها في الاسناسير 


راح لبتاع الأمن زعقله وقاله الشقة التانيه فين يلا انطق قاله 


معرفش ياباشا رد جوز الدكتوره  قالهم شقة تانية ايه قاله 


الي بتشرحو فيها الجثث ياروح امك


 حس  ب ارتباكه وبصته علي بتاع الامن أنه مينطقش رئيس 


المباحث بقا يضرب في الواد ده بعزم ما فيه كسر عضمه لحد 


ما نطق وبقا يحزحف قدامه علشان يوصله للشقة طلعو ب 


الاسناسير  الدور الاخير اول ما فتح لقه ادوات طبية 


وصناديق حافظة وطاولة معدن وريحه المكان كريهه والارض 


مليانه ذباب وفريزر كبير وهدوم حريمي مرميه علي الارض 


قاله سيب كل حاجه زاي ما هي ياعماد علشان البحث 


الجنائي فتح الفريزر لقاه جثة الست دي ومعها جثة طفل 


شكله من أطفال الشوارع  قفل بسرعة من المنظر متاخد 


منهم اعضاء كتير من جسمهم وقرانية العين وفي تشوهات 


بجسمهم مش موجوده اخد الدكتور جوز الدكتورة وفرد 


الأمن ورجع ع القسم  النيابة راحت عاينت المكان وأثبتت 


الوقعة ومع التحقيقات أثبتت أنهم تشكيل عصابي كبير وبيع 


الأعضاء دي بيتم بيعها عن طريق واحد من كبار رجال 


الأعمال  صاحب مستشفيات خاصة وتم القبض عليه واتحكم 


عليهم بالاعدام ❤️

 قصتي انتهت بس حبي ليكم لا يمكن ينتهي ابدا ابدا 



تعليقات

التنقل السريع