القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت السابع بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت السابع 💥 بقلم سلطان زماني  


رجعنا من عند حمايا راح اشتري شيكولاته وحاجات للولاد 

ولقيت معه كيس بلاستيك اسود سالته ده اي قالي
 هنفتحه لما نروح يادودو

 وصلنا البيت ونيمت العيال وطلعت لقيته قاعد بيشرب بيره 

ومشغل اغاني وقاعد بالبوكسر قعدت معه شوية فضل 

يتحايل عليا اني اشرب اخدت شوية صغيرين محبتش 

طعمها مره اوي المهم هو بقا يضحك لوحده وعمال يقول اي 

كلام وبيدخل المواضيع كلها في بعضها عرفت أنه سكران 

قرب يبوسني طعم البيره في بقه وحش اوي المهم دخلنا 

الاوضه قالي بقا النهارده عايزين يبقا يوم مختلف قولتله 

ماشي ازاي بقا دخل علي موقع افلام وفضل يفرجني علي 

افلام

 استحرقته اكتر ما انا كنت مستحقراه مردتش اقوله ازاي 

تقبل اني اشوف جسم راجل غيرك وفرجني ع ستات بتعمل 

كده لبعض ورجالة كمان بس وهو بيتفرج علي الرجالة الي مع 

بعض لقيت العضو الذكري بتاعه وقف وبيتفرج ومستمتع اوي 

قولتله اي القرف ده مش حلو جبلي فيديو لستات سادية 

ولقيته حابب الموضوع قالي اي رايك قولتله صعب الفيديو 

ده قالي أنا عايز اجرب قولتله طيب هدخل اخد شاور قالي 

يلا بينا فضل واقف جنبي وانا باخد الشاور ونشفلي جسمي 

وخدني زاي الاميرات بقيت اقول لنفسي ده الكلام بجد بقا 

ولقيته جاب عصايه بلاستيك صغيره وقالي دي تضربيني 

بيها لو عصيت ليكي أمر ضحكت بصوت عالي من الي بسمعه 

منه نمت وقولتله يلا كلي جسمي من تحت قالي ع طول كده 

الاول ابوس رجلك والحسها لحد ما اوصل ليه قولتله ماشي 

يلا اعمل كده قالي اصبري أنا افرجك علي فيديو سادية 

عربي علشان تعملي وتقولي زيها ماشي قولتله ماشي فضل 

يدور يدور وشفت وسمعت وقولتله اي ده لا مش لدرجادي 

قالي لا ياحبيبي حلو أنا هستحمل  بصتله ب استغراب 

وقولتله ماشي يلا بينا 
يتبع 
تكملة الروايه من هنا هنا

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع