القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت كامل طلقني اييي؟انتي بتقولي اي ي روان ز م سمعت كده ي سيف بقولك طلقني اي فيها حاجه دي طب ليه عملتلك اي طب مفيش حاجه انا عايزه اتطلق بعد الحب ده كله؟

طلقني
اييي؟انتي بتقولي اي ي روان
ز م سمعت كده ي سيف بقولك طلقني اي فيها حاجه دي
طب ليه عملتلك اي طب
مفيش حاجه انا عايزه اتطلق
بعد الحب ده كله؟
حب ؟ هو ده كان حب
تقصدي اي
مقصدش طلقني
مش هطلق
هتطلقني ولا اخل .عك
انتي اتجننتي صح
لا متجننتش
انتي طالق ي روان
حاولت اكتم دموعي ومشيت روحت عند خالتو

اسمي روان عندي 24 سنه وده سيف حب عمري عندو 26سنه بس للاسف انفصلنا هنعرف السبب بعدين
روان ب دموع:طلقني ب سهوله ي خالتو انا بحبو اوي وهو مش عارف كده
سما خالت روان:اهدي ي حبيبتي اي الي حصل طب
هحكيلك
فلاش باك

رن جرس الباب
هايدي بنت عم سيف
 هايدي :وسعي كده فين سيف 
هايدي مش بتطيق روان ولا روان بتطيقها
روان ب ضيق:سيف ف الشغل لسه مجاش
هايدي: طب كويس عايزاكي ف موضوع وهتوافقي غصب عنك وانتي بردو عارفه اني مش بطيق اشوفك
روان وبتكتم التعصب:خير يارب
هايدي:بصي بقا انتي هتقولي ل سيف عايزه اتطلق ولو سالك ع السبب تقولي مفيش سبب فاهمه
روان اتعصبت:انتي هبله ي بتاعه انتي 
هايدي :اولا اسمي هايدي مش بتاعه تاني حاجه لو معملتيش كده اعتبري خالتك القمر وصلك خبرها

هايدي بتعمل كده عشان بتحب سيف وهو لا

روان ب دموع:امشي اطلعي بره

بااك
سما:البت السوسه دي مش عايزه تسيبكو ف حالكو
روان:انا عملت كده عشان انت الوحيده الي معايا ومقدرش اخسرك
سما:ي حبيبت خالتك حقك هيجيلك
روان  ب عياط:انا بحب سيف اوي ي خالتو
سما:عارفه ي حبيبت خالتك مسيرو ويعرف انك مظلومه وبتحبيه

عند سيف
بحبها ي احمد مش عارف عملت كده ليه
احمد:يصاحبي الموضوع ده في حد السبب فيه وروان انتا عارف انها بتحبك انتا ناسي قصه حبكو يعم
سيف:لا مش ناسي وانتا معاك حق مفيش غير شخص واحد ورا ده كله
احمد:تقصد مين
سيف:همشي دلوقتي بس ,,,,,,,,,,,,,,

ي ترا سيف يقصد مين؟ ده الي هنعرفه البارت الجاي

بارت 2
احمد:يبني استنا لازم نتاكد الاول
سيف:هنتاكد اي انا عارف ان الموضوع ده هي الي وراه
احمد:هي هتنكر انها قالت كده اكيد لازم نفكر ف حاجه
سيف:معاك حق انا عارف انا هعمل اي
احمد:هتعمل اي؟
هقولك
.
.
.
.
موبايل هايدي بيرن وبتلاقيه سيف
سيف : اي ي هايدي عامله اي
هايدي:بخير وانتا؟
سيف:بخير المهم انا لازم اقابلك بكره 
هايدي :خير في حاجه؟
سيف:لا مفيش عاوز اتكلم معاكي نتقابل ف الكافيه####### الساعه 7
هايدي:خلاص تمام
سيف:تمام

اليوم الي بعدو
هايدي:ها ي سيف كنت عاوزني ف اي
سيف:انا طلقت روان
هايدي وبتعمل نفسها مصدومه:اي ده ليه
سيف:هي طلبت الطلاق وبعدين انا مكنتش بحبها اصلا
هايدي:ايوه يبني هي اصلا كانت عامله انها بتحبك وهي كانت بتتكلم معايا وتقولي انها عايزه تطلق ومش بتحبك
سيف:اه يلا اهي راحت ل حالها المهم انا بحبك انتي
هايدي:اي انا
سيف: ايوه انتي اي مالك
هايدي:امم وانا كمان ع فكره
سيف: خلي عمي يستناني انهارده عشان هجلكو وانتي اجهزي
هايدي وبتكتم الفرحه:ليه
سيف:هتعرفي بعدين يلا سلام
هايدي:سلام

هايدي بتروح بيتها
بابا سيف جي انهارده
الاب:اوعي يكون الي ف بالي
هايدي:ايوه هو الي ف بالك
الاب:عرفتي ازاي يبت تخليها تطلب الطلاق
هايدي:هحكيلك

حكت هايدي ل ابوها
الاب:ي بنت ال اي كده سيف وفلوسه ليكي
هايدي:ايوه عيب عليك

وكل ده كان متسجل لان سيف حط ل هايدي موبايل يسجل كل حاجه ويسمع كل حاجه بتتقال
ومن هنا عرف سيف انها هي السبب ف طلاق روان وهو
سيف واحمد اتصدمو من الي سمعوه
سيف:انا هعرف اخليها تندم

سيف يذهب ل روان
الباب يخبط
خالت روان:ايوه جايه
سيف:روان فين
خالت روان:انتا مش طلقتها عايز اي
سيف:انا عرفت كل حاجه هي فين
خالت روان:هي جوا
مين جيه ي خالتو
روان:سييف؟
سيف:ايوه سيف انا عرفت كل حاجه ي روان
روان وبدموع:عرفت اني بحبك ومش انا الي طلبت الطلاق من نفسي صح
سيف: ايوه عرفت وانا كمان بحبك ي روان اجهزي عشان ارجعك ليا ي قمورتي

سيف راح لبيت عمه ومعاه مأذون
هايدي:جهزت
سيف:تعالي يعروستي
وتدخل روان بفستناها الابيض وشعرها الطويل وكأنها ملكه
هايدي وابوها يتصدمو
وشغل احمد تسجيل الصوت ل هايدي وابوها
سيف:بتفرقي بينا ليه ي هايدي كنتي اختي
هايدي:انا حبيتك ي سيف
سيف:انتي اختي وبس
هايدي عرفت غلطها
وسيف وروان رجعو لبعض
واحمد للاسف حب الحربايه هايدي

بعد مرور عامين
كنزي:بابا بابا
سيف:قلب بابا
روان:وانا فين بقا
سيف ب حب:انتي روحي وعقلي وحياتي
روان:ايوه كده
سيف :اجهزي هنجيب احمد وهايدي من المطار
روان:هوبااا ثواني وهكون عندك

ف المطار
احمد:سيف باشا ليك وحشه يعم
سيف:انتا كمان ي ابو حميد والله
روان:هايدي وحشتيني اوي
هايدي و روان بقو يحبو بعض جدا
هايدي:انتي كمان ي روحي
روان:اي اخبار النونه
هايدي:اهو قربنا
سيف:يلا نروح البيت عشان شكلكو تعبانين 
احمد:يلا
روحو واتغدو

روان:عملالكو مفاجاة
كلهم :اي هي
روان:سيف هتكون اب تاني
سيف:شالها ولف بيها
وعاشو حياة سعيدة ♥
تمتتتت
يارب تكون عجبتكو استنوني ف روايه جديده
❤️


تعليقات

التنقل السريع