القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الهكر المقدمه بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


المقدمة 💥بقلم سلطان زماني 


كان بنسبالي لعبة اتعلمتها علشان اي حد يضايقني أو 


بنت تعصلج معايا اقفلها صفحتها وازعلها لحد ما اتعمقت في 


عالم الهكر وبقيت بعمل منه مصالح وفلوس وبدلع نفسي 


مجاني


في البداية اعرفكم بنفسي اسمي راشد ٣٢ سنة من الهرم كنت 

.

في جروب وبنت كانت منزله بوست بتقول كل الرجالة خاينه 


وبتشتمهم  غصب عني شتمتها في كومنت دخل مدير 


الجروب شتمني أنا  وعمل راجل واترسم قدمها وحظرني  


مشغلتش بالي لاني عارف اني في رجالة وسخه كتير بتحب 


تترسم علشان ينول رضي واحدة المهم نزلت قعدت ع الكافيه 


وجيه في بالي الادمن ده وافتكرت امجد صاحبي أنه ليه في 


الحوارات دي قولتله عايز اقفل اكونت واحد مضايقني قالي 


ههههههههههه شكله علق منك حبيبة القلب


_حبيبة قلب اي وزفت اي بس ده واحد ابن وسخه شتمني 


وعملي حظر 


امجد..شتمك ليه 


_ وحده ياسيدي ممحونه شكلها لسه متخزوفة طازة ودخله 


تغلط وتشتم كل الرجالة كتبتلها كومنت عادي وغلطت فيها  


ادمن الجروب حظرني


امجد..ادمن جروب كمان اسمه اي الجروب ده 


_ بيخونك


امجد ..مالك ياض في أي ماتقول


_ ياعم مش حمله استظراف اهلك ع المساء


امجد..تصدق انت خنزير 

وانا كنت هفشخلك الواد ده بس انت متستهلش


_ بقولك ما أنا هدخل جوجل وهفضل ادور لحد ما اوصل 


للبرنامج واحمله عندي واتعامل متترسمش بروح امك


امجد..هههههههههههه طب ياسطا لو وصلت لحاجه ابقي هكر صفحتي ومسامحك 


_ ما تخلص بقا ياض هتعرف تقفله صفحته ولا 


امجد ..ده انا هطيرله جروبه كمان واخليك انت الادمن اي رايك 


_ قول والله يا امجد


امجد..بوس ايدي ياخنزير واعتذرلي وانا ليا الحق اقبل اعتذارك أو ارفض 


_ أنا آسف يا امجد باشا حقك عليا 


امجد . مش حاسسها ..عايز اعتذار من الي بيخلي الجسم يقشعر ده 


_ الله أما طولك يا روح ..أنا آسف يا جناب السفير يامعالي القبطان امجد باشا تمام كده 


كله قعد يضحك وخلصنا قعدتنا وبنسلم ع بعض وكل واحد 


هيروح بيته قالي تعالي معايا روحت ع طول لقيته دخلني 


الاوضه بتاعته فتح الاب توب هاتلي الجروب يامان جبتهوله 


وبعت طلب انضمام وفضل يسطب برامج ويفتح حاجات لحد 


ما الطلب اتقابل امجد عامل صفحة بنت بساله ليه قالو اتقل 


بقا دخل الجروب وبعت للادمن ده رسالة ع الخاص لاينك 


والادمن ضغط عليه لقيت امجد عمال بيشيل كل المسئولين 


الي في الجروب كلهم ب المشرفين كمان وبقا الاكونت بتاعه 


هو المسؤول اتزاولت ولا اكني سحر قولتله احا ده بجد تسلم 


ايدك ياوحش ع الطلاق برنس وحلال في امه وادي الجروب 


كمان راح بقينا فتحين صفحته والمسانجر بتاعة بكل علاقاته 


الوسخه الي زيه اتاري البت دي هو مظبط معها وبيشوفها كام 


وفي بينهم محادثات جنسية وصور نسوان كتير فشخ اكيد 


دول كلهم من الجروب قفله صفحته خالص وعملني انا 


مسئول في الجروب معه وقالي اي خدمة ياحبي 


ارتحت طبعا وناري بردت وهديت بس هتجنن وهموت 


واعرف البرامج دي اسمها اي ومنين احملها عايز افهم الحوار 


كلمته قولتله متعلميني ياسطا لقيته عمال يتوه في الكلام 


ورافض أنه يديني ويعرفني سر الصنعه


روحت وطول الطريق وانا عمال افكر ازاي امجد عمل كده 


وأحاول افتكر شكل وإسم البرامج الي عنده واي كل البرامج 


دي وبيعمل بيها ايه علاقتي بيه مش قوية اوي ومش بيحكي 


كتير عن شغله كل الي اعرفه عنه أنه شغال في البورصة 


وبيلعب لعبة بيكسب منها فلوس


يتبع 💥 من البداية كده ياحلوين لو ملقتش تفاعل وشير كتير هنزل بارت واحد في اليوم اتفقنا

البارت الاول من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع