القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ملاك يونس البارت الثالث عشر # ساره_محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الثالث عشر 


ملاك يونس 

الجزء الثاني🌓❤️ 


هند : طيب فی الشوکه والسكينه ؟! . احمد طلعهم

من الكيس وقالها

احمد: اتفضلی بهانم ..

هند : حاضر هاكل اهو.. انت جوعتني اصلا

احمد : احسن

هند بصيت على ايديها وراحت قايله

هند : مين حمار مركبلي الكانيولا دي .. بص يا احمد

الزراق الى عملهولی

احمد : معلش .. هيروخ وانتي عارفه .. ابقي حطيله

مرهم ..


ما يمكن أنتيللى كانت عروقك هربانه مثلا .. ولا ای

؟!

هند بدءت تاكل هي واحمد

في

الفندق نوفيلا

يونس وصل الفندق وشرب قهوه تحت وبعدين ووهو

دهل الأسنانسير وكان معاه مدير المكان ...

المدير اختار دور الجناح الخاص ويونس نسى انه

يتكا على الزرار بتاع الأسانسير ويختار الدور الى فيه

شقته

یونس کان سرحان وبيفكر في هند وفي ملاك وفي

حياته المتشقلبه دى مبقاش عارف هو بيحب مين ولا هو

عاوز مين وولا فاهم اي حاجه

المدير خرج من الاسانسير ويونس كمان خرج ..

يونس بيبص

القا نفسه في دور الجناح الخاص

اتمی خطوتين بص لقا واحده لفتت انتباهه

بحجابها وجماله واقفه قدام البسين الخاص بالجناح بتاع

ملاك ووهي لابسه الحجاب

يونس : لاء.. لاء مش هی ... دی واحده تانيه

صوت جواه : هی یا یونس .. هی

يونس لما اتأكد انها ملاك..

وقبل متشوفه يونس دخل بسرعه جوا الاسانسير

ونزل نوفيلا 🧡💨 Novella 

وملاك لما بصيت ملقيتش حد

یونس نزل بسرعه ودخل اوضته وبعدين تليفونه رن

دكتور البيرت: يونس بلغهم أن بكره معاد الطياره

الساعه السابعه صباحا ..

السياره المتوجهه للندن

يونس : اعتبره حصل یدکتور ..

ويونس قفل مع دكتور البيرت وبعدين دخل نام شويا

وصحا على صوت الباب وحط بيخبط ويرن الجرس

. .نوفيلا 

یونس قام فتح لقاه أحمد

احمد : ای كل ده نوم يمعلم ..

.

يونس : ادخل يا اخويا كنت فين ؟!

احمد : انت الى باعتني وبتقولي كنت فين

انت شارب حاجه ؟!

يونس : اه صحيح

احمد: شارب ای ؟!

يونس : شارب نوم يخفه

يونس : اه صحيح بكره الطياره معادها الساعه سبعه

ان شاء الله بلغهم بقا

احمد : هما مين ؟!

يونس : هیکون مین یعنی بذمت اهلك ؟!

احمد : ااه قصدك على هند وملاك.


يونس: هیکون مین یعنی بذمت اهلك ؟!

احمر: اله قصدك على هند وملاك

هو انا شغال عند لمؤخذه متقولهم انت ..

يونس : معلش يحبیبی .. اخدمني المره دي بس

احمد : ثبتنى انت كدا !

يونس : دا انا عازمك النهارده ع العشا

قولت ای ؟!

احمد : اذا كان كدا معلش .. عاوزنى اقول لحد تاني

؟!

يونس : لا يحبیبی

احمد طلع نام على سرير يونس واستغطا وقال

اليونس

احمد : ابقا صحينی بقا على العشا الى انت عازمني

عليها هاا

شده نوفيلا من على السرير وقاله

عليها ها

يونسل شده من على السرير وقاله

يونس : قوم روح قولهم دالوقت علشان يلحقوا

يجهزوا نفسهم علشان اصحيك ع العشا والا مش هيبقا في

عشا کدا

احمد: يا عم هموت وانام

يونس : معلش هما خمس دقايق بس

احمد: طيب هتصل عليهم ..

يونس : المهم عندي توصلهم الخبر

احمد مسك تليفونه ورن على ملاك بس

ملاك

مرديتش

رن على هند

هند : ايوا يالحمد

احمد : بقولك اي يا هند

هند : قوول

أحمد : بكره التياره بتاعتنا هتطلع الساعه سبعه آن

شاء الله

هند : تمام یا احمد

احمد قفل مع هند واتصل على ملاك تاني بس

مبتردش

احمد : متروح انت تقول لملاك علشان مبتردش

وتشوفها كدا علشان انا مش عارف كان مالها الصبح

وشكلها كان تعبان . ومش بترد على التليفون .

يونس : لاااء لااء .. مش هينفع خالص

احمد : ليه ان شاء الله

يونس : علشان شدينا مع بعض شويا اخر مره .

احمد : شويا ؟! ربنا يستر

هو انت مش ملاحط انك شادد شويات مع الكل ؟!

مننساش نتكا على القلب علشان يوصلنا البارتات

الجديده ويجيلنا اشعار

طيب انا هقوم اروح لملاك واقولها ..

یا رب بس تعشياعش *5 محترمه

نعم إنها أنا التي إذا تعلقت وأعتادت هلكت

أراني هناك بعد عدة أعوام اقوم بتفقد محادثتنا

حروفها وكلماتها كما اعتدت كل يوم من أعوام مضت اشعر

بتلك الألم بقلبي..

بتلك الدموع السائلة على حافة عینی اوشكت على

السقوط

مازالت هذه الكلمات التي تملئ ص *ري بالألم

والحزن..

تعلقنا بشكل سريع وكان افتراقنا أب مع ما حدث لى...

أعلم أنني أذيثك ولكن اقسم أن دون قصد، أعلم أنك

تتألم بفراقي ولكني أقسم أنني احترق هنا بداخلی..

وعدتك بتذكرك كل ليلة كل غروب كل شروق...

ولكني كنت أكذب. انت تسكن بكل ثغراتی، خفر حبك

بقلبي.

بعد هذا أتحسب أنني اتذكرك كل ليلة فقط!

أنت بت تسك كل لحظاتی اتذكرك مع كل شهيقا

وزفيرا لى..

الأن انا هنا أخشي مستقبلي لاني أعلم أن هذا ما

سيحدث ولا أستطيع أن أوقف هذا..

الذل ** أتركني إلى الحياة تلعب بي كما تشاء ولكن ما

سيهون علي انك لن تنساني

# يتبع

تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع