القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فتااه واربع شباب __١٤___♡بقلم ملك ايمن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

فتااه واربع شباب __١٤___♡

غيث بزعيق: واي بقا الي احنا منعرفوش يااستاذ انت

ليث: الي متعرفهوش اني بحبها انا متيم بيها فهمتو 

معتصم حب يضغط عليه: وانت بقا يامحترم لما بتحبها كنت بتسمح لنفسك تلمس*ها تحت شعار اخوها لي 

ليث بدهشه: انا ولا مره لمس*تي ليها كانت رغب*ه راج*ل لس*ت ابدا انا كنت، شايفها بنتي 

مسلم: ودلوقتي 

ليث: دلوقتي هي مراتي حبيبتي الي بتنازع الم*وت جوا دلوقتي دي واخده روحي معاها وقعد ع الكرسي بتعب وحط دماغه بين ايديه  غيث اتنهد بحزن وراح قعد جنبه وحضنه وكذالك مسلم من الجهه التانيه

معتصم: احم انا عارف انك مستحيل تعمل حاجه وحشه في نجمه ابدا بس كنت بطمن

قعدو ع حالهم فتره كويسه وبعدها خرجت الممرضه من غرفه نجمه

الممرضه: حضرتك مع المريضه الي جوا دي

غيث؛ ايواه ايواه خير

الممرضه: الانسه فاقت وهتتنقل غرفه عاديه بعد اذنكم 

ليث: الحمد لله الحمدلله

بعد شويه اتنقلت غرفه عاديه ودخلولها

غيث: الف سلامه عليكي ياروحي 

نجمه بضعف: الله يسلمك 

معتصم: كده تخوفيني عليكي

نجمه: اي ده معتصم باشا بنفسه خاف عليا يادي الهنا

معتصم: بكاشه

مسلم: انشاء الله الي يكرهك ياروحي انتي 

نجمه ابتسمتله وبس  دارت بعنيها في الغرفه ملقتهوش

غيث: قاعد بره 

نجمه بخيبه امل: مدخلش لي

مسلم: خايف تتعبي تاني بسببه

نجمه: بس انا متعبتش بسببه ممكن تندهو عوزاه 

خرج معتصم  نده ليه وخرجو وسابوهم 

كان واقف بعيد عنها

نجمه: بس بس بس

ليث: بتندهي قطه

نجمه ضحكت برقه: تعالا قرب هقولك كلمه سر تعالا

قرب منها شدته قعد ع السرير جنبها وحضنته جامد 

ليث: مالك

نجمه: كنت خايفه مش اشوفك تاني 

ليث: الف بعد الشر عليكي متقوليش كده 

نجمه بحماس: بس انا خلاص جنبك اهوووو 

ليث: بس بس متتحركيش جامد تاني 

نجمه: حاضر 

ليث: احم نجمه عاوز اتكلم معاكي في موضوع ضروري 

نجمه: خير 

ليث: انا احم يعني عاوز اخد نفس طويل وقال بسرعه عاوزك تبقي مراتي بجد

نجمه تنحت له وفتحه بوقها بصدمه

ليث: بوقك اقفليه هتدخل دبانه

ضحك واتعدلت 

ليث: هااا اي رايك

نجمه بخجل: موافقه

ليث: بجد بتهزري قولي ولله

نجمه: ولله 

ليث: خلاص الفرح بعد ما تطلعي من المستشفى انشاء الله 

مسلم فتح الباب ودخل: لولولولولولي

بصوله وضحكو جامد علي منظره

غيث: احم بقولك يانونو

نجمه: نعم

غيث: في واحده كده قمر يعني اسمها قمر تعرفيها

نجمه: اه زميلتي مالها

غيث: احم ما تخليها تجيلك

نجمه بدهشه: اوياااا انت وقعت

غيث: اي وقعت دي يابت انتي متحترمي نفسك 

ليث وهوا حاضن نجمه: قول انك وقعت وخلاص

غيث: يووووه ده انتو برد"ين

معتصم: خلاص خلاص هتكلمها

مسلم: هوا انا ناوي اعنس ولا اي

نجمه: حاجه زي كده

يتبع


تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع