القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ملاك يونس البارت الثالث عشر 🌓❤️ الجزء الاول❤️👇بقلم سارة محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الثالث عشر 🌓❤️
الجزء الاول❤️👇
الدكتور : متخافش مراتك ان شاء الله هتكون كويسه
هی
مأكلتش بقالها كام يوم صح ؟!
المفروض تاكل كويس وانا علقتلها محاليل وشويا
وهتفوق ان شاء الله متقلقش
يونس : هي مش مراتي على فكره .
الدكتور : بعتذر يفندم عن اذنك
يونس اتصل ب احمد ..
يونس : الو يا احمد .. بقولك اي هند في المستشفى
تعالى اقعد معاها علشان انا ماشي
احمد : ای هوتلى مستشفى دا يا احمد .. هي نزلت
الشغل ازای هنا اى الهبل ده ؟!
يونس : في المستشفى يا ابني مريضه
احمد بخوف : مالها ؟! اى الى حصل
يونس : اغم عليها في الجيم تحت
یالا تعالی علشان انا مش عاوزها تصح وتلاقيني هنا
وتعرف ان انا الى جبتها .. أنجز

احمد ركب بسرعه عربيته ووصل قدام المستشفى
يونس : انا همشي انا واياك تقولها ان انا الى جبتها
هنا
ساامعنی یا احمد ؟!
احمد سامعك .. طيب الدكتور قال ای ؟!
يونس : متسألني انا يا ابني انت بتسأل على الى
الدكتوره قاله ليه فاكرنی کیش جوافه قدامك ..؟!
بص هي لما تصحا خليها تاكل كويس وهو علقلها
محاليل علشان ترفعلها الضغط شويا
انا ماشي
احمد: طيب مشی
يونس : سلام
احمد : سلام
احمد : أتفهم الجميع، لأنني أعرف الحاجة الملحة لأن
يفهمك أي أحد. أتجنب أن أدهس بأقدامي مساحة الإنسان
لنفسه، لأنني بذلت ما بوسعي کي لا يقطع
تجاه نفسي، أو حتى يلمس بيده وحدتي التي أغسل بها
أحدا
حديثي
خطاياي .
احمد دخل الأوصه عند هند وفصل واقف على الباب
وهي كانت نايمه والممرضه عندها جوا..
الممرضه : اتفضل يفندم واقف على الباب ليه ؟!
احمد بص للمرضه ودخل قعد على الكرسي وفضل
باصص لهند
الممرضه : متخافش هتفوب قريت..حضرتك
جوزها ؟!
احمد : یا ریت
الممرضه ابتسمت وقالتله : لو نصيبك هتاخدها
ومفيش في ايدك غير الدعاء
احمد : مستحيل الكلام ده يحصل أنا عارف..انا
بحلم بس علشان احنا لو بطلنا نحلم نموت .
الممرضه : ربنا قادر على كل شيئ وخليك فاكر ان
مفيش عند ربنا سبحانه وتعالى حاجه مستحيله
احمد : رأيك اطلبها من ربنا ؟!
الممرضه : اکید دا رأیی .. ربك رب قلوب
الممرضة خرجت واحمد فضل قاعد وباصص لهند .
بعد عشر دقايق هند بدءت تفتح عينيها وتفوق
احمد راح وقف جنبها
هند : ايه الى حصل ؟!.
احمد : اغم عليكي في الجيم ونقلناکی علی هنا
هند : مين الى نقلتي على هنا ؟!
احمد : الكاتبن طلب عربيه اسعاف
احمد : الدكتور قال انك لازم تاكلي كويس .. انتي
مبتاكليش ليه ؟!.
هند : ملیکش دعوه
احمد : هند انا اسف بجد .
هند : اسف على اى ؟!
احمد : انتي عارفه انا بتأسف ع ای کویس وبعد كدا
هيبقا في مبينا مسافه ودا وعد مني ومش هتعدى حدودی
بس هنفضل ضحاب وزمايل
انا بعزك وانتي عارفه ده كويس
هند : انا عارفه نيتك يا احمد وعلشان كدا احنا
هنفضل صحاب وزمایل .
احمد: طيب الدكتور قال انك لازم تاكلی کویس
هروح اجيبلك اكل تمام ؟!
هند : مليش نفس یا احمد والله
احمد : علشان تقدرى تقومی تقفی یا هند علشان
مفيش حد هيشيلك
هند : تمام .
احمد نزل جاب فرخه مشويه وصلتات وطلع
هند : ای دا..
احمد : لازم تاكلي كويس
.
هند : اكل فرخه یا احمد كلها لوحدي ؟!
احمد : ليه انتي مش هتدینی حته ولا ای ... دا
طباخ السم بيدوقه پشیخه
هند بضحك : ااه يعيني انت جايبهالى وعينك فيها !
احمد: اه عيني في الحته دى ..
دی
وراح قاطع حته وواخدها .. وبدء ياكل .
احمد : يالا گلی . هتفضلى تتف *جي كتير ؟!
هند : طيب فين الشوکه والسكينه ؟! احمد طلعهم
من الكيس وقالها
احمد - اتفضل بالهناه
الجزء الثاني من البارت الثالث عشر هنزل حالا بس لو في تفاعل وتقدير لتعب المبذول 15 ملصق ولايك❤️❤️

تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع