القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت كامل آنسه لوسمحتِ انا تايه هنا _أيوه يعني أعمل إيه _وصلني بس على الطريق الرئيسي وأنا هتصرف _امم، طب اجبهالك على بلاطه بقي أنا محلتيش غير العشره جنيه اللي هجيب بيها سندوتشات كبده، يعني لو مستنضفني وناوي تخطفني فمش هتستفيد مني حاجه _هههههههههه بقلم هاجر


سكريبت كامل 


_يا آنسه لوسمحتِ انا تايه هنا

_أيوه يعني أعمل إيه 

_وصلني بس على الطريق الرئيسي وأنا هتصرف

_امم، طب اجبهالك على بلاطه بقي أنا محلتيش غير العشره جنيه اللي هجيب بيها سندوتشات كبده، يعني لو مستنضفني وناوي تخطفني فمش هتستفيد مني حاجه

_هههههههههه

_انت بتضحك على ايه وليه ضحكتك حلوه مش زي الأشرار اللي بيخطفوا العيال الصغيره

_بضحك عليكي وعلى هبلك

_قصدك تقول ان انا هبله

_وعبيطه كمان يا ستي أنا مش هخطفك ولا هبيع أعضائك وبعدين انتي مش شايفه نفسك رفيعه ازاي يعني مش بعيد ميكنش جواكي أعضاء اصلا 

_انا سمباتك مش زيك، عضلاتك دي ولا نفخ

_عضلاتي

_مش مصدقاك

_ هتوصليني على أول الطريق ولا لأ

_هوصلك وأمري لله بقي شكلك ابن ناس تعالى ورايا وانجز بقي علشان الوقت اتأخر ورايا  انترفيو في شركة بكره الصبح

_إنما اي اللي توهك ف المنطقه دي 

_أبدا كنت زهقان ومخنوق قولت اتمشى شويه لوحدي وخليت السواق يسبقني على البيت واهو  توهت ووقعت في طريقك 

_طب يا شاطر تاني مره ابقي خلي سواقك في ايدك علشان متوهش وماما تدور عليك

_بصلها ورفع حاجبه:هو انتي تعرفيني يا بنتي حاسس إنك مش طيقاني

_بص انا اصلا مش طايقه نفسي فإسكت احسن

_طيب ممكن تحكيلي اللي مضايقك و أدينا ماشيين بنتسلي

_هو انا اعرفك علشان احكيلك

_طب جربيني يمكن ترتاحي

_اجربك اي يا عم هو أنت دوا 

_بطلي سخافه واحكي يله، ع الاقل مش هتشوفيني تاني واهو يبقي هم وانزاح من علي قلبك وحتى اكون قدرت اقدملك خدمه قصاد انك هتوصليني

_تصدق اقنعتني انا اصلًا مبعملش حاجه ببلاش

_ماديه حقيره 

_اسكت بقي خليني اتنيل احكي يكش يطلع عندك حل لمشاكلي

اتنهدت وبدأت تحكي:أهلي ضاغطين عليا علشان برفض عرسان كتير

_وبترفضي ليه

_كلهم أشخاص جادين أووي 

_طب ما دي حاجة كويسه

_كويسة ايه إنت كمان، أنا مش عاوزه شخص صارم وجد في كل حاجة، عاوزه شخص يبقى تافه ويتفرج معايا على سبونج بوب وطرزان، ويحفظلي مواعيد الكارتون المفضل ليا

_بسكدا، هي دي طموحاتك 

_اه، وعوزاه كل خميس يخرجني نشرب عصير قصب مع بعض ونتمشي سوا، ويوديني ملاهي 

_اممم، طب قومي معايا

_على فين

_هشربك عصير قصب

_يخي اتنيل هتعرف منين مكان العصاره وإنت تايهه

_بطلي ذل في أهلي بقي، أكيد إنتي هتعرفيني


_عصير القصب ده جامد زوحليقه، إنت مبتشربش ليه

_بصراحه مش عارف اي حبكوا في مشروب لونه أخضر زي الملوخيه، أنا عمري ما جربته

_وه!! إنت تعرف الملوخيه زينا كده عادي 

_اي هي مش أكله ولا أنا بيتهيألي

_إنتوا بتاكلو زينا كده عادي 

_اه 

_وبتشربوا زينا عادي

_ايه ييا ببنتي مالك قلبتي على الداده دودي كده ليه 

_أنا مسدومه

_من ايه

_انتم الاغنيه طلعت ا بتاكلوا نفس الاكل بتاعنا عادي 

_أيوه ما إحنا بني ادمين زيكو بردو، وكلنا ولاد تسعه ولا ايه 

_طب يله علشان أوصلك، أنا أتاخرت ولازم أمشي


_مش عارف هشوفك تاني ولا لأ، بس شكرا إنك ساعديني 

_العفو يا كابتن، اتمنى مشوفش خلقتك في مكان تاني وسابته ومشيت

بإستنكار: انتي بتحدفي دبش كده ليه يا بت


_اصحي يا ليل 

_سيبيني شويه يا ماما 

_قومي يا بت مش عندك مقابلة شغل النهارده 

_هااار أسوح، مقابله ازاي نسيت منه لله اللي منيمنيش طول الليل 

_انت بتكلمي نفسك يا بنت الهبله، قومي يله

_قايمه اهو


اتوضت وصلت ولبست جيب بلون الجملي وعليها بلوزه باللون الأبيض وحجابها باللون الجملي ونزلت الشركه اللي عندها مقابله فيها


_صباح الخير 

_صباح النور مين حضرتك 

_أنا آنسه ليل المفروض عندي مقابلة مع سليم بيه صاحب الشركه

_أها تمام ثواني هبلغه إنك موجوده


_اتفضلي سليم بيه مستنيكِ


#حكاوي ليل. تفاعل ب 20 تعليق ليصلك الباقي عند النشر


لِـ hegra


رأيكم ♥️


الجزء الثاني 


_اتفضلي سليم بيه مستنيكِ جوه

_تمام

_صباح الخي....، إنت تاني

_هو إنتِ، أهلا يختي 

_بتعمل ايه هنا 

_مفيش لقيتني زهقان فجيت اسلي وقتي 

_والله 

_مش عاوز غباء إنتي جايه لمين

_لسليم بيه صاحب الشركه

_ولقتيني قاعد في مكتبه يبقي اييه

_ايه

اتعصب:أنا سليم يا بت

_طب براحه متتعصبيش ليطقلك عرق ولا حاجه 

_لا هو طق خلاص منك لله، هاتي ورقك

_ورق ايه

_ملفك اللي جايه تقدمي بيه للوظيفه

_مش معايا ملف 

_اومال جايه تعملي ايه 

_جايه اشتغل سكرتيرتك

_اعترفِ إنك جايه تجلطيني أو تجيبي أجلي

_هو أنا عملتلك حاجه يا عم

_المشكله إنك معملتيش، تقدري تقوليلي معلوماتك ايه عن الشغل

_إنت محتاج سكرتيره علشان تردلك على المكالمات وتنظملك الشغل اللي إنت مش قادر تعمله لنفسك ها اي تاني 

_لأ مفيش حاجه تاني 

_اي عجبتك

_للأسف أه

ردت بغرور :طب أقدر ابدأ إمتي

_دلوقتي 

_عندك ملفات على المكتب اللي هناك ده محتاجين يترجموا نص ساعه يكونوا قدامي

_قبل النص ساعه هيكونوا عندك


_هاااار أسوح اي اللي خلاني اتسحب من لساني واقوله قبل نص ساعه كل دي ملفات يا ظالم يا مفتري

_لمى لسانك علشان سامعك 

_يا كسفتك يا حازم 

_بطلي مرقعه كله من وقتك 

_طب علفكرا بقي أنا هترجمهم إكراما مني مش أكتر لكن الترجمه دي مش شغلي

_حوش حوش كرم الست هانم غرق الاوضه وهيموتنا كلنا دلوقتي، مش عاوز رغي يا أنسه، إنجزي لسه قدامك حجات كتير 

_يخي حسبي الله ونعم الوكيل في الظالم 


_بقالك ساعتين قاعده على شوية ملفات مش ناويه تنجزي في يومك ده ولا ايه

_بقولك ايه بقي أنا جوعت والشركه كلها أخدت بريك وأنا لأ، هو انت جايبني تشغلني ولا تجوعني

_رد ببرود:أشغلك طبعا

_رمت القلم من ايدها بعصبيه وقامت من الكرسي: لا يعم الله الغني عنها شغلانه اللي تخليني أجوع دي، سلاموعليكم 

_اقعدي خلصي شغلك وأنا هطلبلنا أكل

_شاورما بقي وياريت لو يكتر معاها توميه وكاتشب وبطاطس، وهاتلي بيبسي كولا بقي علشان أحبس 

_طب ايه رأيك أجبلك المحل كله وخلاص

_لو كان ينفع كنت قولتلك أه، م الآخر كده شغل الهندسة ده مبيأكلش عيش، أنا برأيي تحول الشركه دي لمطعم مش هتلاحقوا شغل والله، وأنا هشتغل دواقه بقي علشان انتوا من غيري تفلسوا

_دواقه اممم وكمل بعصبيه:مفيش طفح غير لما الشغل اللي قدامك يخلص مش عارف أنا صابر عليكي ليه أصلا وسابها وراح قعد على مكتبه

_طب متزعقش طاااه 

قعد يخلص شغله وكل شويه ييرفع عينه يشوفها وصلت لإيه وفجأه لقاها بتعيط

اتكلم بقلق:إنت كويسه 

_هزت رأسها بمعنى لأ

_فيكي ايه اتكلمي

_جعانه وبطني وجعتني

_أنا أسف حالا الأكل هيكون قدامك 

وطلبلها أكل

_الاكل على وصول، تحبي تروحي لدكتور 

_لأ،، لما أكل هبقي كويسه

_ده اللي هو ازاي 

_أنا كده لما بجوع بطني بتوجعني 

_مقولتيش من الاول ليه 

_ما إنت اللي اتعصبت عليا، وكمان مديني شغل كتير كإنك عاوز تطفشني 

ابتسم :وإنتي هتطفشي 

_لأ طبعا قاعده على قلبي 

_قاعده في قلبي 

_بتقول حاجه 

_بقول خدي بريك عما الأكل يوصل 

_ده بدل ما تقولي كفايه شغل النهارده

_وإنت شايفه إنك أنجزتي حاجه علشان أكافئك

_أيوه خلصت ملف من العشره اللي قدامي 

_بقالك ٤ ساعات ونص في ملف 

_علفكرا بقي كان صعب أووي، ولو إنت مكاني كان زمانك زهقت ومكملتش نص ملف حتى 

_طب لو خلصتلك  خمس ملفات علي بال مالأكل يوصل تعملي ايه 

_هشربك عصير قصب

_قصدك عصير ملوخيه

_مفرقتش كتير هشربك وخلاص 

_موافق 


"بعد حوالي نص ساعه" 

_أنا خلصت 

_الأكل لسه موصلش

_يعني أنا شاطر وقدرت أخلص قبل وقتي كمان

_ما يمكن إنت متفق مع بتاع الدليفري علشان يتأخر

_وأنا هتفق معاه ليه، هو أنا أعرفه

_إسأل نفسك

_شكلك بتهربي من عزومة عصير القصب

_إنت مبتحبوش وبتقول عليه ملوخيه، هل ينفع أعزمك على حاجه مبتحبهاش

يصلها أووي وقال:ممكن أحبها عادي

اتوترت وقالت:هي ايه

_عصير القصب، مالك 

_ها، لأ مفيش


الباب خبط 

_الأكل شكله وصل


_الشاورما دي غريبه جدا

_مالها 

_طعمها جميل، أحسن من بتاع نبع الحنان بس متقولهاش علشان هتعلقني 

_ضحك:خلاص سيكريت مش هقول لحد 

_هو ايه سيكريت ده 

_يعني سر، هتعرفيها منين ما إنتي فاشله في الترجمه 

_فشر، فاشله، لأ اسكوزمي بقي أنا أشطر حد يترجم، بس إنت بتقولها بمياعه، لو استرجلت كده وإنت بتقولها كان زماني فهمتها

_مالك قلبتي شرشوحه كده ليه، خلاص يا ستي انا اللي فاشل ولا تضايقني نفسك خالص 

_أيوه كده اتعدل 


قاعد هيموت من القلق عليها وبيتصل بيها مبتردش لحد ما لقاها قدامه

...... تابع الجزء الاخير علق ب 20 تعليق ليصلك


#حكاوي ليل

#hegra


رأيكم ♥️♥️



الاخير  


قاعد هيموت من القلق عليها وبيتصل بيها مبتردش لحد ما لقاها قدامه

_ممكن أفهم الهانم كانت فين 

_كنت بجيب شاورما علشان جعانه

_يعني تروحي تجيبي أكل وتسيبيني هنا دماغي تودي وتجيب

_عملت حسابك معايا علفكرا 

_بعد كده لما تحتاجي أكل عرفيني وأنا أطلبلك

_طعمها هيعجبك أووي ، جبتلك معاها بيبسي علشان تحبس

_أحبس، يا شيخه اتنيلي، كنت هموت من الخوف عليكي وقوليلي أحبس، ده أنا بعد كده هقفل عليكي باب المكتب بالمفتاح وشوفي هتخرجي ازاي

_ممكن متتعصبيش، أنا جوعت وإنت مش موجود وقولت أكيد إنت جعان فنزلت جبتلنا أكل 

ابتسم:طب ممكن متتكررش تاني وأنا مش هتعصب

_موعدكش بس حاضر


_خلصتي

_فاضل حجات بسيطه

_سيبيها وكمليها بكره إن شاء الله 

_اسيبها لبكره إنت سخن ولا حاجه 

_ضحك، ليه يا بنتي هو أنا شرير للدرجادي

_مش شرير بس مش بتتهاون في الشغل 

_وأديني اتهاونت أهو لأجل عيونك، ننزل بقي نشربلنا كوبايتين عصير قصب اللي بقيت بعشق أمه دهه

_وييي، يله بينا


_اتنين عصير قصب يا عم جمعه

_أمرك يا بيه

_بيه ايه بقي يا عم جمعه، خلي البساط أحمدي قولي سليم بس

_زي ما تحب، اتفضل يا بني طلبكم اهو

_تسلملي يا راجل يا طيب


_أدي عصير القصب أهو يا ست ليل، بالهنا والشفا

_شكرا

_ورد يا باشا، ورد يا هانم 

_استني يا حج هاتلي ورده حمرا من اللي العشاق بياخدوها

ابتسامه بسيطه زينت وش بياع الورد:ربنا يديمكم لبعض يا بني 

_استني يا حج يديمنا ايه أنا معرفوش أصلا، ده مديري في الشركه

_يا بنتيي متبقيش عبيطه ده باين عليه بيحبك متضيعيش الفرصه 

_قولها يا حج، قولها إن أنا وسيم وقمر وفيا كل الصفات الحلوه وبحبها بس البعيده جبله

_بتحبني ده بجد

_اه 

_من إمتى 

_من أول يوم شوفتك فيه لما وصلتيني على أول الطريق، قلبي مدقش غير ليكي، وحياتي مبقتش حلوه غير لما دخلتيها

_اتكسفت ووشها احمر:سليم خلاص الناس بتبص علينا 

_بص حواليه وقال:ما تيجي نكتب الكتاب ونعلي الجواب وتبقى مراتي رسمي فهمي نظمي 

_اي كل الاسامي دي

_عيالنا 

_وإنت خلاص قررت 

_بقولك ايه في خاتم في جيبي محيرني من يوم ما شوفتك وانا ماشي بيه 

هاتي ايدك كده البسيه شوفيه بيقول ايه

_بيقول ايه

_بحبك 


و أجيبلِك وردة و هدية و أقولك أنا عاوزِك يـَ حلوة تكوني ليا❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌿


#حكاوي ليل

#hegra


رأيكم ♥️♥️


تفاعل. ب 10 تعليقات عشان انزلكم قصه جديده



 

تعليقات

التنقل السريع