القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية البريئة والذئاب تكملة البارت 11بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


تكملة البارت الحادي عشر 💥بقلم✍️ سلطان زماني 
لقيته بيقلع البدلة بسرعة وبيرميها علي الارض والقميص 

والبنطلون وبقا واقف قدامي عريان خالص لفيت وشي من 

الكسوف ومستغربه وبقول لنفسي هو في ايه. ماله ده

 لقيته حضني من ورا 

$ ..انتي مكسوفه مني يابت ده  انا جوزك اقلعي يلا بلاش دلع 

_ اقفل النور طيب او ادخل  الاوضه التانية لحد ما اغير هدومي 

$..انتي هبله يابت نور ايه الي اطفيه ومتعوديش نفسك انك تردي عليا 

_ اصبر انت بتعمل ايه مااااالك

$..يخربيتك يابت ايه الجمال ده يالهوووووي 

_ براحه طيب هتقطع الفستان انت بتعمل كده ليه براحه

$..يلا بوسي وهيجيني اوووي وقوليلي كلام حلو 

قرفانه منه ومن أسلوبه وطرقته وهمجيته كنت مستنيه منه 

يخدني في حضنه ويطبطب عليا ويدلعني ويصبر عليا 

ويخدني وحده وحده زاي ما الهام اختي قالتلي اني ده الي 

هيحصل

 السافل لما رفضت ابوسله عنده من تحت  مسكني من شعري 

وبقا يجيبه ع وشي ويقولي افتحي بوقك وبوسي قومت 

وسبته ومعملتش كده زقني بغباء ع السرير ونام فوق مني 

وانا قفله رجلي وخايفه ومصدومه عماله اقوله فوق ..

طب اصبر ...اهدا مالك وهو ولا اكنه داخل حرب معرفش فيه 

ايه ..مش قادره افتح رجلي حسه أنها اتخشبت دمي نشف 

واعصابي كلها مشدوده لقيته نام فوق مني ودخل ....بين 

فخادي وفضل يعمل كده دقيقتين بلظبط ولقيت رجلي 

بفخادي ببطني غرقانين سائل ابيض ورحته معفنه من عنده 

هو وشكله ومنظره يخوف  وبيصرخ معرفش ليه 

 قام وانا مش عارفه همسح ده ب ايه وهلبس اي وانا نازله 

وهاخد شاور ازاي فضلت قاعده لحد ما طلع من تحت وقالي 

عايزة تنزلي الحمام تحت قولتله ايوا قالي طب حطي حاجه 

ع جسمك وتعالي انزلك نزل قدامي وانا وراه عايزة اصوت 

والم البلد كلها عليا واضرب نفسي ب اوسخ جزمه علي الي 

عملته في نفسي والي وصلت ليه دخلت الحمام حسه اني 

بسرق عايزة اطلع بسرعة وخايفه حد يشوفني وانا طالعة 

خلصت وطلعت بسرعة لقيته قاعد وبيشرب سيجاير ومعبي 

الاوضه كلها دخان شغل التليفزيون وجاب قنوات الاغاني 

وقالي يلا ارقصيلي من غير ما افكر قولتله مش بعرف قالي 

اعملي اي حاجه وخلاص

 قولتله أنا تعبانه وعايزة انام قالي تنامي ايه كلها ساعتين 

وامك تيجي تاخد الامانه قولتله أمانة اي قالي اصبري اخلص 

السيجارة دي واقولك قولتله لا قولي دلوقتي 

 خدني ع السرير وفضل يبوسني في رقبتي وشنبه المعفن 

عمال يشوك فيا ويفعص في جسمي مش بيحسس وبمنتهي 

الغباء ..حسه بوجع بس إنما مفيش اي متعه في الي هو 

بيعمله 

نزل تحت ب ايده وحاول يوسع رجلي ويفتحها مقفوله فضل 

يمشي ايده براحه براحه لحد ما وصل وبقا يلعب براحه 

وفجاءة دخل صباعه مسكت فيه جامد وصوت دخل صراعه 

اكتر الغبي كنت هموت بعدت جسمي عنه وببص والملاية 

لقتها فيها دم قالي اصبري وجاب منديل معرفش جابه منين 

ومسح صباعه بيه قولتله انت حيوان وغبي قعدت ع الأرض 

من كتر الوجع مش قادره اقوم اقف 

جيه وقومني وقالي ما انتي الي مش مطوعاني أنا عارف 

انتي خايفه كده ليه يابت أنا جوزك تعالي نتعشا بقا قولتله 

سبني في حالي مش عايز اطفح سبني وفضلت قاعده ع 

الأرض ووسنده راسي ع مرتبة السرير وسمعه صوته وهو 

بياكل بصيت عليه قرفت منه  اكتر ما انا قرفانه 

خلص اكل وطلع ع السرير قفل النور ونام فضلت قاعدة مش 

عارفه ومش فاهمه هو في ايه حسه اني في كابوس استحالة 

اني يكون الي انا فيه ده حقيقي دموعي نازله مني عايزة 

اولع في نفسي وفيه وفي الاوضة عايزة اقتل عمرو واوجعله 

قلبه علي اعز ما ليه ..ايه البني ادم الي اتجوزته ده معقول ده 

الي هكمل معه حياتي وهيكون ابو ولادي ...سمعته بيشخر 

وهو نايم وقربت منه لقيته فاتح بقه وشكله استغفر الله 

العظيم نمت علي الارض تعبانه بقالي يومين منمتش لقيت 

بيصحيني بيقولي امك وخالك  تحت اجهزي 

علشان تنزلي ليهم 

يتبع 😘
تكملة الرواية من هنا هنا  

تعليقات

التنقل السريع