روايه احببتها رغم انتقامي لها ♥️
الجزء الخامس عشر
تاني يوم
كان سيف في مكتبه بيخلص شغله قبل ما يسافر لكن قاطعه اتصال من صديقه مراد اللي كان في باريس فرح جدا لأنه مكلمهوش من زمان
سيف بمرح / اذيك يا ابو الصحاااب وحشتني اووي والله
مراد بمرح / لو كنت وحشتك بصحيح كنت كلمتني يا واطيي
سيف / معلش والله كنت مشغول مع مراتي
مراد / اي اي مراتك انت اتجوزت من ورانا يا خلبوص
سيف بمرح / معلش بقا يا صاحبي كل حاجه جت بسرعه اي مش ناوي تيجي انت هتخلل في باريس ولا اي
مراد / لاء خلاص كلها اسبوعين وهاجي
سيف / بجد تنور مصر يا حبيبي بقولك انا هاجي بكره باريس اغير جو مع مراتي جهزلي انت كل حاجه
مراد / تنور يا حبيبي
مراد / يلا بقا هسيبك تقعد مع مراتك شويه سلام
سيف / سلام
جهز سيف شنطته ونده على نور مرضتش خبط على الباب ودخل لها ملقهاش بردو بس سمع صوت مايه في الحمام استناها لما تطلع طلعت نور وهي بتغني وكانت حاطه فوطه حوالين جسمها شهقت نور بصدمه عندما رأت سيف واتفاجئ سيف من نور
سيف / احمم انا اسف
وطلع سيف بحرج ولبست نور هدومها وطلعت ليه
نور / انا جاهزه
سيف / يلا بينا
نزل سيف ونور واخدو شنطهم
سعاد بابتسامه / توصلو بالسلامه يا حبايبي
مديحه بفرحه / مع السلامه يا حبيبتي
نور وسيف / الله يسلمكو
ركبت نور جنب سيف وكان سيف هو الي بيسوق في طريقه للمطار
فضلو جوالي نص ساعه ساكتين
نور بمرح / اكيد يعني مش هنضل طول الطريق ساكتين
سيف / صح هنعمل اي
نور / تيجي نشغل اغاني
سيف / ماشي هشغل الاغنيه اللي انا بحبها اشطا
نور بمرح / اشطا
شغل سيف اغنيه( كده وانت معايا)
نور بصدمه / هو انت بتحب الاغنيه دي
سيف/ ايوه بحبها اوي
نور / وانا كمان بحبها اوي
وفضلو الاتنين يغنو مع بعض
كده وانت معايا بتوحش قلبي وعيني💖✨
طب وانت بعيد عن عيني💖✨
انا ممكن اي يجرالي💖✨
ارجوك متغبش ثواني💖✨
دنا وانت معايا بقيت مبخفش عليا💖✨
حبيت طعم الحنيه💖✨
وعشقت حياتي الجايه💖✨
ومكانك هو مكاني💖✨
انا عشت حياتي ومتاثرتش بيها💖✨
غير لما لقيتك فيها💖✨
وعرفت أن الأيام كده احلى معاااك 💖✨
انا عشت حياتي ومتاثرتش بيها💖✨
غير لما لقيتك فيها💖✨
وعرفت أن الأيام كده احلى معااااك 💖✨
نور بانبهار / اول مره اعرف ان صوتك حلو اوي كده
سيف / شكرا
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
وصلو المطار
نور برعب / انا خايفه اوي
سيف /متخفيش طول ما انا معاكي هاتي ايدك
مسك سيف نور من ايدها وطلعو الطياره
كانت نور خايفه جدا بس سيف كان بيطمنها وبعدين نور نامت على كتف سيف
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد تعب يوم طويييل وصلو باريس
وصلو الفندق
نور / وااااااو ده جميل اوي
سيف / هو انتي اول مره تيجي باريس
نور / ايوه اول مره
مراد / حمدالله على السلامه
سيف / مراد وحشتني أوي
وحضنو بعض
مراد / وحشتني أوي يا صحبي
سيف / وانا كمان وحشتني
مراد / اذيك يا مدام نور
نور / اهلا اتشرفت بحضرتك
مراد / الشرف ليا يلا اطلعو استريحو
طلعو الاتنين الاوضه
نور بصدمه / اي ده هو احنا هتكون في اوضه واحده
سيف / ايوه انا مش هسيبك لوحدك يا نور
نور / ماشي
سيف كان رايح ينام شويه
نور / اي هو احنا مش هنزل
سيف / تعالى ننام شويه يا نور انا تعبت
نور / ماشي
نامو الاتنين وكانت نور مجرحه جدا بس كان في مسافه بينهم كبيره بس كان سيف بيتقلب كتير مكنش عارف ينام قام سيف وقلع التيشيرت بتاعه ونام تاني ونامو
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد ساعه
صحيت نور لقت نفسها نايمه في حضن سيف شهقت نور بصدمه وقامت بسرعه
سيف بنعاس / اي في أي
نور / هو انا اي إللي نايمني كده
سيف بمرح / دا انت طلعتي عنيفه في النوم اوي
نور بحرج / لي عملت اي
سيف / دا انتي وقعتيني من السرير كتير
نور بحرج / انا اسفه
سيف/ عادي ولا يهمك يلا قومي البسي حاجه عشان ننزل
نور / ثواني واكون جاهزه
نزلو الاتنين وفضلو يتمشو كتير في شوارع باريس كان سيف عارف الأماكن
لما كانت نور تعجبها حاجه كان سيف بيجبها ليها
فضلو اليوم كله برا كانو مبسوطين اوي نور عمرها ما اتبسطت كده
نور / المكان هنا تحفه اوي
سيف / عجبك
نور / جدا جدا
روحو الفندق حوالي الساعه ٤
يتبع
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق