القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية همس الادم البارت 16_17بقلم يمني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


part 16♥️✨

تفاعل 

‏قاوم فإن ثمار الصبر أوشكت أن تُجنى 💙

يلا نبدأ ⚡

آدم:-اعتبر دي معاكسه الحقوني يا ناس هتتح'مرش بيا

همس بصدمه:-بتحط إيديها علي فمه اسكت يخربيت'ك اسكت 

آدم بيضحك بشده حتي ادمعت عيناه 

همس ووشها أحمر من كتر الكسوف:-هشيل إيدي بس تسكت 

آدم بيهز راسه بالموافقه 

بتشيل إيديها براحه 

آدم:-إيه ده في فراوله علي وشك 

همس وشها بيحمر أكتر 

آدم ببتسامه:-خلاص إهدي 

وشك هينفجر 

وبعدين بيقوم يدخل الحمام ياخد شاور

 بيخرج من الحمام 

عار'ي الصدر 

همس بصدمه وكسوف:-عااااااااا إيه ده 

روح استر نفسك (😂) 

آدم بيضحك بشده:-استر نفسي ايه دي 

همس وهي حاطه وشها في البطانيه 

همس:-إمشي وخلاص 

آدم بيضحك علي منظرها 

آدم:-خلاص لبست

همس بترفع وشها 

بتلاقيه واقف جمبها من غير تيشرت برضو 

همس وشها أحمرر جداا 🥵

آدم خلاص رايح ألبس 

آدم بعد ما لبس:-انا هروح الشركه 

همس:-عايزه آجي معاك 

آدم:-تيجي معايا فين

همس:-الشركه 

آدم:-لا

همس بتزعل وبتسكت 

آدم:-خلاص البسي بسرعه 

همس بفرحه:- تمام 

ممكن تساعدني اقعد علي الكرسي 

آدم:-تمام هانت كلها كام اسبوع ونعمل العملي'ه 

همس بتخاف وتسكت 

آدم:-اهدي مفيش حاجه لكل ده 

وحاول يلطف الجو 

هتلبسي ولا اسيبك وامشي 

(كده لطفها 😂) 

همس:-تمام هلبس اهو 

همس بتلبس ميني درس اسود شيفون وشكله روعه 

وبتسيب شعرها مفرود وبتحط روج بينك هادي خالص 

وبتلبس كوتشي ابيض 

آدم:-إيه القمرر ده 

ايه الا في وشك ده 

(بيغير هاا نعمل مش وخدين بلنا 😂) 

همس:-مفيش حاجه 

آدم:-والله والروچ

همس:-آخر مره 

آدم لا وبيروح بكل رقه يمسح الروچ بمنديل 

همس:-خلاص راح 

آدم:-ماشي 

وبيخدها وبينزلو يفطرو 

وبعدين بيركبها العربيه وبيبدأ يسوق 

همس:-آدم 

يا تري هتقول ايه؟ 

نكمل البارت الجاي 


اخيرا وصل البارت الجديد

part 17♥️✨

تفاعل 

الطيبون لا يلتقون صدفة ، بل تجمعهم نواياهم ❤️✨

يلا نبدأ ⚡

همس:-آدم 

آدم:-اممممم 

همس:-ممكن اطلب طلب 

آدم بيوقف العربيه ويبصلها 

آدم:-ها عايزه ايه 

همس:-ممكن شوكولاته وورد 

آدم ببتسامه:-كل ده 

همس بكسوف:-آه 

آدم:-مش عايزه حاجه تانيه 

همس:-شكرا 

آدم بيرقف العربيه عند سوبر ماركت 

وبينزل يجبلها حجات كتير اويي 

همس:-ايه ده كل ده ليا 

آدم:-اي حاجه انتي عيزها هجبها 

وهو ماشي بالعربيه بيلاقي محل ورد وبينزل يجبلها 

همس:-شكرا 

آدم:-على ايه 

وبيوصلو الشركه آدم بيشلها وهو داخل 

كل الموظفين بتبص عليه باستغراب

 وآدم بيمشي بغروره المعتاد 

وهمس هتموت من الكسوف 

آدم:-اهدي مفيش حاجه لكل ده 

وهما دخلين مكتبه 

همس:-ازيك ياميه 

آدم بيحاول يكتم ضحكته 

مايا بغضب:-الحمدلله 

مايا بسهوكه:-ازيك يامستر آدم 

همس بغيره وغض'ب:-كويس 🙂

وآدم هيموت من الضحك 😂

آدم لمايا:-اتعدلي واتكلمي كويس 

مايا بغض'ب:-ماشي 

همس بتبتسم بنصر 

وبيدخل المكتب وبيقعدها علي الكنبه وبيطلب من حد يجيب الكرسي 

وهمس بتبدأ تاكل في الشوكولاته وآدم بيكون بيبص علي ملامحها وهي بتاكل 

همس:-تاخد حته 

آدم:-مش بحبها 

همس:-في حد مش بيحب الشوكلت 

آدم:-آه انا 

همس:-عشان خاطري 

آدم:- عشان خطرك بس

والكرسي بيجي وهمس بتقعد عليه وبتفضل تلف في المكتب كتير وآدم بيشتغل 

آدم:-بطلي لف 

همس:-انا زهقت 

آدم:-من اول ساعه لسه بدري 

آدم:-تعالي وبيقعدها علي رجله وهمس بتكسف جداا 

مازن بيدخل من غير ما يخبط همس وشها بيحمر جاامد 

مازن:-شكلي كان لازم اخبط 

آدم:-فعلا يا حيوا'ن وبطل الطريقه دي 

همس بصوت منخفض:-نزلني من علي رجلك 

آدم:-اهدي انتي زي مراتي  

مازن بضحك: سمعكو علي فكره 

آدم:-امشي بقا وانت عيل رخم 

مازن بضحك:-انا ماشي اهو

بيعدي اليوم واسبوعين

 وآدم وهمس بقت علاقتهم حلوه جداا

 وبيقربو من بعض اكتر 

آدم:-همس 

همس:-نعم في حاجه 

آدم بتوتر:-................... 

همس بصدمه:-هااا 

ياتري قال ايه؟ 

نكمل البارت الجاي 

آسفه جداا علي التاخير دراسه وكده وعند امتحانات ومذاكره ان شاء الله الروايه قربت تخلص وتفاعل عشان انزل تاني وبعتذر تاني ♥️🌸

#بقلمي يمني

تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع