القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #جحيم_رحيم2. #جزء_من15بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




#جحيم_رحيم2.

#جزء_من15

مالك بغضب: اي دا. 


رانيا بخوف: هقولك والله. 


مالك بغضب وشدها من شعرها: هتقولي ايييههه يعني ايهه مش بنت. 


رانيا بدموع:  انت السبب اصلا. 


مالك بعدم فهم: قصدك ايه. 


رانيا وووووو


........ 

"" "" ":  اي خوفتي. 


شروق بترجع لورا بصدمه: انت عايز مني ايه. 


" "" "" ": هكون عايز ايه مش فتحتي خلاص. 


شروق بصراخ: اطلع برا يا شاكر بررررااا. 


شاكر بخبث: لي بس يا حلوة انا جاي ا" نتقم منك. 


شروق بترجع لورا بخوف:  لو قربت مني هقت"لك. 


شاكر: انا يدوب هشو"هك بس علي يلي عملتيه. 


شروق بصدمه: ه هتتعمل ايه. 


شاكر بيطلع حاجه من جيبه وبيص للازازة ويبتسم بخبث: هههه تعالي يا حلوة. 


......... 

سيف ببرود: عايزة ايه يا نور. 


نور بخبث: ولا حاجه يا روحي عايزك. 


سيف: نور انا تعبان. 


نور بتحضنه وبتكون لابسه فستان مكشوف: عشاني انت بتحبني صح. 


سيف: اه بحبك انتي وعمري ما هحب غيرك. 


نور بتسجل كلامه وبتبسم بخبث: طب ايه. 


سيف بهدؤء شدها من وسطها وقربها ليه: ايه. 


نور بتلمس شعره:  نتجوز. 


سيف فجاءة عمل حاجه صدمت نور منه: انت عملت ايههه. 


سيف.... 


ملاك: يابني تعبت الله بقا. 


ليث:  كلي عشان صحتك. 


ملاك: ليث انت مخبي عني حاجه. 


ليث:  ملاك الحقيقه انك مش حامل. 


ملاك بصدمه: ايههه. 


........ 


اكس:  ها اي الاخبار. 


دعاء:  شويه وريناد تشرف هنا. 


اكس: كويس اوي. 


دعاء بحقد: دي ليا انا. 


اكس بخبث: هههه خديها وانا هتصرف مع البنت دي. 


بيروح ناحية البنت المربوطه: انتي يلي كشفتينا عشان كده لازم تمو"تي. 


البنت بدموع: اممممم. 


بيطلع مسد"سه ووو. 


......... 

رحيم: يعنييي ايههه اختفت ردوا عليا مشغل بهايمممم. 


حمزة: اهدا يا رحيم. 


رحيم بغضب:  اقلبوا الدنيا عليهااا يا اغبياء. 


السكرتيرة:  هتعمل زي فضيحه بنتك يلي اتنشرت في كل مكان. 


رحيم بغضب: بتقولي ايه يابنت 🐕. 


السكرتيرة بتطلع فونها: اتفرج كده بنتك طلعت مد"ورها. 


رحيم بغضب وعينه احمرت. 


......    ....... 

فهد: كل حاجه جاهزة فاضل وجود شروق. 


الحرس: اؤمرك هنجبها. 


فهد بشر:  تؤ هجبها انا. 

........... 

ميرا بصراخ:  ليييي عملت ايههههه رد عليااااا. 


شهاب ببرود:  بالمناسبه انتي طالق. 


ميرا قربت منه ووو


يتبع...... 


محدش يحكم علي حاجه غير لما البارت ينزل 🙂

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع