القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

#احببت_تلك_السمراء البارت 23#بقلمي #حوريه_مصطفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


أحببت تلك السمراء


#𝐏𝐚𝐫𝐭_23


السواق بتعب: الحقني يا يوسف بيه في ناس هجمت علينا وخطفوا الاطفال.. 


يوسف بصدمه: انت بتقول ايه.. 


السواق بخوف: هو ده اللي حصل بيه صدقني حاولت انقذنهم بس كانوا اقوي مني.. 


فرح بدموع: انا عايزه ولادي يا يوسف.. 


يوسف: اهدي يا فرح الولاد هيرجعوا باذن الله.. 


وهم بيتكلموا فون فرح رن برقم مجهول.. 


يوسف لفرح: مين ده يا فرح.. 


فرح بدموع: مش عارفه رقم مجهول.. 


يوسف: ردي وافتحي المكبر بسرعه.. 


فرح بدموع: حاضر..وفعلا فرح ردت وقالت.. مين.. 


_ حبيبه ماما يا سمرا... هندمك علي كل لحظه عذ"اب عيشتها في السجن  وانتي مرتاحه برا 


فرح بصدمه: ماما.. 


نوال بشر: مفجاه مش كده..


ادهم بغضب: ليه بتعملي كل ده رجعتي حياتنا تاني ليه انا مصدقت خلصت منك ومن قر'فك.. 


نوال بضحك: ابو بنتي تعرف لولا انك ابو بنتي كان زمان ليا تصرف تاني معاك.. 


ادهم بغضب: صدقيني هرميكي تاني رميه الكلا'ب في السجن تاني يا نوال.. 


نوال بضحك هيستري: ولا تقدر تعمل حاجه لان حياه احفادك في ايدي انا.. 


فرح ببكاء: عاوزه ايه وترجعي الاطفال.. 


نوال بخبث: كنت منتظره السؤال ده منك يا حبيبه ماما انا مش عايز كتير يعني هما شرطين مش اكتر.. 


فرح بدموع: ايه هما.. 


نوال بشر: تتطلقي من السنيور.. 


فرح بصدمه: ايه.. 


يوسف بغضب: مستحيل اطلق فرح يا نوال واعملي ما بدالك لان يوسف البحيري مبيتهددش انتي فاهمه..


نوال بضحك: هههههههه تصدق تضحكتني عموما ده شرطي الاول.. شرطي التاني هيكون مفاجاه ليكم.. 

وقفلت الخط.. 


فرح بدموع: ليه.. انا ليه بيحصل فيا كل ده.. وبعدين قالت بصر"اخ انا عملتها ايه عشان تعمل فيا كده... 


احمد بحزن: اهدي يا فرح ده اختبار ليكي مش اكتر يا حبيبتي.. 


فرح بدموع: انا عارفه انو اختبار بس ده اختبار صعب اوى دول ولادي يـ بابا.. صدقني انا تعبت معتش قادره استحمل اكتر من كده..


يوسف بدموع خدها في حضنه وقال: خليكي واثقه فيا يا فرح ولادنا هيرجعوا ومش هيحصلهم حاجه يا حبيبتي.. 


فرح بدموع: انا واثقه فيك يا يوسف بس انا خايفه عليهم منها لانها ممكن تاذيهم.. 


مره اليوم في حزن الجميع.. 🥺


✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

 

في صباح اليوم التالي..♥"


في جناح يوسف وفرح.. 💜


فرح بدموع: بالله عليك يا يوسف خدني معاك.. 


يوسف بهدوء: مستحيل اخدك يا فرح لان هيكون فيه خطر علي حياتك..


فرح بحزن: بالله عليك يا  يوسف.. انا مستحيل اسيبك تروح لوحدك  هي ممكن  تاذيك.. 


يوسف: متخافيش يا حبيبتي ان شاءلله خير وبعدين كمل بغضب  صدقيني يا فرح لو فكرتي  مجرد  تفكير تخرجي  برا  الفيلا دي  هتشوفي  وش  مش هيعجبك انتي  فاهمه.. 


فرح بدموع: فاهمه يا يوسف.. 


يوسف بحزن  مسح  دموعها  وقال... هرجع  انا و ولادنا عشان فرح  وبس.. 


في مخزن علي الطريق الصحرواي..


 يوسف بشر : الخطه زي ما اتفقنا يا حمايا .. 


ادهم  بضحكه شر هو الاخر : تمااام اوووي.. 


هي بغضب: انتو مكتفيني كده ليه.. 


ادهم بغموض: اهدي يا ميـــرنا هتفهمي كل حاجه بعدين.. 


يوسف ببرود: حط دي علي رقبه ميــرنا يا عمي.. 


ميرنا ببكاء: ينهار اسوح قن"بله.. يا حظك المنيل يا ميرنا.. يعني لما ايجي امو'ت يا ربي امو'ت متفجره علي ايد ابويا وجوز اختي.. 


ادهم بغضب: انتي غبيه يا ميرنا امال لو مكناش متفقين معاكي.. 


ميرنا بغباء: اسفه يا بابي بس كان نفسي اتخطف من زمان زي ما باقي البنات.. 


يوسف ببرود: اول ما ترن انتي تنفذي ع طول يا ميرنا.. 


ميرنا بحزن: تماام.. 


ثواني معدوده كان فون يوسف بيرن برقم مجهول.. 


نوال بضحك: قررت ايه يا سي يوسف حياه ولادك ولا تطلق فرح.. 


يوسف بضحك هو الاخر: براحه شويه يا نوال.. شوفي مفاجاتي الاول وبعدين قرري انتي.. 


نوال بتسؤال: مفاجاه ايه.. 


يوسف فتح كاميرا الفون وجهه علي ميرنا وقال: دي.. 


نوال بصدمه: ميـرنا.. 


يوسف بخبث: مفاجاه حلوه مش كده.. 


نوال بصدمه: انتي عملت ايه فيها يا حيوا'ن.. 


يوسف بهدوء: زي ما انتي شايفه كده.. 


ميرنا كان مغمي وفي قن"بله علي رقبتها.. 


نوال بصراخ: صدقني لو حصلها حاجه..


يوسف ببرود: ششششششش انتي هتسمعي شروطي  الاول.. 


نوال بغضب: ايه هو.. 


يوسف ببرود: تيجي علي الطريق الصحرواي خلال ساعه  وتجيبي الولاد معاكي اي حركه غدر منك القن" بله هتت"فجر فيها.. 


نوال بشر : تمااام.. وفي نفسها صدقني هتندم يا يوسف.. 


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


بعد مرور ساعه..♡"


نوال كانت واقفه قدام يوسف ومعها الولاد.. 


نوال بشر: ولادك اهم..


يوسف  اخد ياسين  وتين  وقالهم  يبقفوا في  مكان بعيد  عنهم عشان مش يشوفوا  اللي هيحصل.. وبعدين قال بنتك اهي... 


ميرنا ببكاء: ماما انا خايفه اووي ساعديني بالله عليكي.. 


نوال بخوف: متخافيش يا حبيبتي.. صدقني يا يوسف هتندم وهتشوف.. 


يوسف بهدوء: اللي عندك اعمليه.. 


نوال بخبث: انا هعمل وهعمل حاجه هتفضل محفوره في ذاكرتك طول عمرك.. 


_ يوسف.. 


يوسف بصدمه: فرح انتي جيتي هنا ازاي.. 


فرح بدموع: انت اللي بعتلي المكان وقولتلي تعالي علي المخزن اللي في طريق الصحراوي.. 


يوسف بصدمه: انا مش بعتلك حاجه.. وبعدين بص لنوال.. 


نوال بضحك  رفعت مسدا"سها وجهته علي دماغ فرح وقالت: مفاجاه حلوه مش كده ايه رايك اعجبك صح.. 


ادهم بخوف: نزلي المسد" س يا نوال بلاش تعملي حاجه تندمي عليها بعد كده.. 


نوال بشر: اهلا بطليقي العزيز لو كنت اعرف انك هنا كنت عملتلك مفاجاه انت كمان.. وبعدين كملت بشر  وقالت بس انا دلوقتي في بنت فريده.. 


يوسف بخوف: فرح لو حصلها حاجه صدقيني هقت'لك يا نوال.. 


فرح بدموع: يوسف انا بحبك اوووي خلي بالك من ولادنا لو حصلي حاجه.. 


نوال بشر: المفروض تكوني مبسوطه يا فرح عشان هتشوفي فريده مامتك يا حبيبتي امسحي دموعك يلا عشان تقبليها بابتسامتك الحلوه.. 


صوت إطلا' ق الن"ار عم المكان صمت رهيب حل عليهم انفاسهم اللي مسموعه.. 


ميرنا بدموع.. 


يتبع.. 


اتفاعلو يا قمرات لاني بتعب في البارت كتير فياريت القى منكم تشجيع ♥


تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع