القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية معذب القاصرات البارت 3_4_بقلم ندى احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

٣؛٤


فارس راح شدها لاوضة و راح قل'ع هدومه و قطع هدومها و هجم عليها و صرختها بقت فى كل مكان 

ورد : ابعد عنى يا فارس 

فارس : هو حرام ليا و حلال للغريب ولا انتى مش بتحبى غير الحرام يا فا'جرة 

فجأة 

ورد مقدرتش تستحمل شتمته ليها و انه بيوصفها  بحاجة مش كويسة صرخت فى وشه : والله العظيم انا مش حامل و ابعد عنى و انا مش زى ما بتقول عليا  و راحت لافت نفسها بملاية السرير و عرفت تفلت من فارس و فتحت الباب و بدأت تجرى فى ثانية فارس كان شددها و بقيت فى الأوضة معه 

فارس راح ش'د شعرها : بقى بتعلى صوتك عليا يا زبا'لة انتى فاكرة ايه ده انا حتى اقرف اشوفك مش المسك و بعدين انا مليش فى الرخيص و انتى حتى ارخص من اى رخي'صة انا شوفتها فى حياتى وانا هعلمك الأدب و ازاى عايزة تجرى فى البيت بملاية احنا هنا مش فى الشقق اللي  بتروحيها يا فا'جرة و كمل بوقاحة  تلاقيكى مش عارفة مين ابو الواد اللى فبطنك من كتر اللى نا'موا معاكى 

ورد بدأت تعيط من كلامه 

فارس : انتى فاكرة ان بعياطك ده هتكسبى عطفى ده انتى هنا هتمو'تى بالبطئ و ده المفروض واحدة زيك تحمد ربنا انى وفقت بيكى و قولت استر عليكى انتى لوليا كان زمانك فى تعداد الموتى من النهاردة انتى مش هتخرجى من الأوضة ديه انا هحبسك فيها لانى مضمنش انى لو سيبتك فى البيت براحتك تهربى  انا مش فاهم ازاى ده كله يطلع منك ده انتى اهلك كانوا ناس محترمين و طيبين ازاى خلفوا واحدة زيك بالأخلاق الوا'طية ديه 

ورد بعياط : انت ليه مش مصدقني انا لو كده كنت خليتك تلمسني 

فارس : و الدكتورة اللى كشفت عليكى ايه هتتبلى عليكى و الدو'رة اللى مرات عمك قالت انها مجتلكيش لغاية دلوقتى ايه كل ده كدب و انتى اللى طاهرة  

ورد : والله العظيم صدقنى هات اى دكتورة تانية تكشف عليا انا مش كدابة 

فارس : انا مش هصدقك و مفيش حد هدخل هنا غيرى و راح قفل الباب و نزل تحت 

سعاد : فارس امتى هتنفذ 

فارس بزهق : انا مش عايز نكمل فى الاتفاق ده 

سعاد : فارس ديه فرصة مش هتتعوض تانى و انت عارف كويس

فارس : ربنا يسهل يا امى

ورد فوق بتحاول تشوف طريقة تهرب بيها معرفتش 

سعاد دخلت على ورد 

سعاد : انزلى المطبخ ولا فاكرة هتقعدى هنا هانم 

ورد نزلت فى المطبخ 

الخادمة : فارس بيه عايز القهوة 

سعاد واقفة فى المطبخ 

سعاد لورد : انتى يا بت طلعى القهوة لفارس بيه 

ورد : مابلاش انا يا مرات عمى احب على يدك 

سعاد : يلا طلعيها و بطلى لكاعة وراكى شغل كتير فى المطبخ 

ورد راحت مكتبه و هى بتقدم رجل و تأخر رجل و خبطت الباب بخوف 

فارس : ادخل 

ورد دخلت بالقهوة 

فارس بصلها و عنيه حمرا : انتى خرجتى من اوضتك تانى يا زبا'لة 

ورد حطت القهوة و بخوف و عياط : والله مرات عمى هى اللى فتحتلى و نزلتنى المطبخ والله 

فارس لازقها فى الحيطة 

فارس بصلها بوقاحة و كمل : اقل'عى و اعرضى نفسك عليا 

ورد بصدمة : ايه 

استوب 

قولولى رايكم فى الكومنتات شكرا على التفاعل يا قمرات و عايزة تفاعل جامد على البارت ده




بارت الرابع


فارس لازقها فى الحيطة 

فارس بصلها بوقاحة و كمل : اقل'عى و اعرضى نفسك عليا 

ورد بصدمة : ايه 

فارس: ايه ده انا حتى هدفع زى ما بيدفع اى زبون عندك يا فا'جرة 

ورد : انت بتقول ايه 

فارس بوقاحة : و انا هبسطك زى ما هتبسطنى و كل ما تبسطينى اكتر  هدفع اكتر  

ورد محستش بنفسها غير و هى بيديها الصغيرة بتضر'به قلم 

ورد بقوة مزيفة و هى هتموت من الرعب منه : انا مش رخي'صة يا فارس بيه

فارس راح شد'ها من شعرها و جر'ها و نزل بيها تحت 

مراد (اخو فارس عنده عشرين سنة بيدرس فى القاهرة و رجع اجازة ) 

مراد : فى ايه يا فارس انت بتعمل فى ورد كده ليه و بيحاول يفك ورد من ايد فارس 

ورد : مراد ابوس يدك الحقنى 

ورد وقف ورا مراد 

مراد : فى ايه يا فارس عملت ايه لكل ده 

فارس تجاهله و اخدها و  طلع بيها على زريبة و قفل عليها و عدى يوم و ورد محبوسة 

سعاد : خلاص يا فارس افتح للبت بالطريقة ديه هتموت 

فارس : محدش له صالح بالفا'جرة ديه و انا هربيها بمعرفتى

منى : احنا مش عايزنها تموت دلوقتى و انا موفقتش على الجوازة ديه علشان فى الاخر تموت قبل ما تنفذ اتفاقنا

فارس قام بزهق من على الاكل 

فارس راح بالأكل لورد و فتح الباب لاقها مغمى عليها 

فارس بخضة شالها و طلع بيها وسط الكل و سعاد و منى كانوا مستغربين فارس  

فارس راح شالها و دخلها الحمام و حماها و كان بيحاول ميبصش عليها و غير لها هدومها بهدوم من عنده و حط راسه على صدرها لاقى انها بتاخد نفسها بصعوبة راح عملها تنفس صناعي و ورد بدأت تفوق 

ورد اتخضت لما لاقت فارس قدامها 

فارس : يلا كلى 

ورد : شكرا مش عايزة 

فارس : انا بامرك مش بقترح عليكى و بعدين انا بقولك كلى مش شفقة بس علشان انا لسه مخلصتش حسابى معاكى و لسه معادك مش عايز اعجل بيه

ورد : وانت مين اصلا علشان تتحكم فحاجه زى ده و لا تكون  بتحى و تموت الناس اياك 

فارس : اطفحى دلوقتى بدل ما اقسم بالله  هيكون ليا تصرف تانى مش هتلومى ساعاتها غير روحك .. كلى

ورد بدأت تاكل بخوف و هى كانت جعانة جدا فكلت

فارس : اول و آخر مرة هسالك  مين ابو الواد اللى فبطنك لو قولتى دلوقتى  انا ساعتها هخليه يتجوزك غصبا عنه 

ورد : يعنى انا لو قولتك هتهملنى لحالى و تطلقنى 

فارس تعابير وجه تغيرت : ......

استوب

قولولى رايكم فى الكومنتات 🥰👈👉

#معذب_القاصر بارت 4

#ندى_احمد

تكملة الروايه من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع