القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حكايتي مع قاصر البارت 4_5_6_بقلم امل ذكي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


يوسف فرح انها ناديت باسمه وقرب منها وهيه تايهه معاه وكاد أن يقب.. 😘 ولكن قاطعه فتح الباب بقوه وغضب 

الاب بصدمة وغضب . جمييييييله 

جميله خافت منه جدا ودخلت ف حضن يوسف كانه حمايه ليها من اي حد 

يوسف بغضب . انت مين يا حيو'ان انت وازاي تدخل كدا 

الاب بغضب . حيو'ان ف عينك وانتي يا مقصوفه الرقبه يا فاجر*  قدامي يلا بدل وقسما بالله اعمل فيكي زي ما انتي عارفه 

جميله بخوف قامت من حضن يوسف وبعياط وتوسل . بلاش يا بابا ابوس ايدك انا جسمي باظ حرو'ق وبخاف من الضلمه 

يوسف قلبه وجعه لما شافها كدا وعرف كدا ليه ابوه جوزها ليه 

(ظلمت الراجل طلع طيب 🥺 سامحني يا عمو 😔😅)

يوسف بهدوء واخد جميله ف حضنه وحط رجل علي رجل . وانت مين عشان تقرب من مراتي اصلا 


الاب رفعت بغضب وصدمه . ازاي دي لسه مبلغتش اصلا

يوسف بخبث . لا بلغت وامبارح كانت دخلتنا وادي دماء عذريتها اهوه ووجه كلامه الجميله لما لقي صدمته .اي يا حبيبتي وشك احمر كدا ليه ده عادي احنا زي اي زوجين عادي 

يوسف لرفعت الاب . اظن انك ملكيش حاجه عندي ده يمكن كمان مراتي تبقي حامل اصل انت متعرفش اهل الصعيد جامدين ازاي ف كل حاجه وأولهم ضر'ب الناااار ( اتك علي الكلمه اوووي بثقه ) ويلا بقي اصل احنا عرسان جدد ولا اجبلك رعد يسلم عليك الاول 

شاف رفعت واقف ف مكانه بقوه وثقه

فابتسم يوسف بخبث . شكلك حابب تشوف رعد واكمل بنداء رعددد 🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺

جه كلب 🐕‍🦺 يبان شرس طيب خليط كدا محدش يعرفه ولما بص يوسف ف عين رعد رعد قرب من رفعت بطريقه تخوف اووي 

رفعت بخوف وفوبيا وبيرجع لورا . ارجوك مشيه ارجوك  

يوسف فرح جدا وكان حابب يسيب رعد معاه شويه يتسلي علي خوفه عشان نظرات حبيبته وجميلته بس قطعه صوت جميله وهيه بتقوله *****

يوسف بصدمة . 😲😲😲😲🤯



يتبع


رفعت بخوف وفوبيا وبيرجع لورا.  ارجوك مشيه ارجوك

يوسف فرح وكان حابب يسيب رعد معاه شويه يتسلي علي خوفه عشان نظرات حبيبته وجميلته بس قطعه صوت جميله وهيه بتقوله  

جميله بحب وحنيه وطيبه لابوها ووجهت كلامها ليوسف. يوسف مشيه عشان خاطري

يوسف بصدمه.  انتي مجنونه مش ده اللي كان بيعذبك سيبه يتعذب شويه 

جميله بطيبه وبعيون بريئه.  ده بابا يا يوسف ومحبش اشوف نظره ضعف منه مهما عمل لي 

يوسف شاور لرعد يخرج وخرج منها وعم رفعت جري من هنا 🙆🏼‍♀️ ( الجري الجدعنه كلها 🤣🤣🤣) 

يوسف قفل الباب وبصلها بتأثر بتاثر من عيونها الرصاصي وتاه معاها وقال.  انتي حلوه اوووي كدا ليه 

جميله قلبت الوان الطيف وجسمها اترعش وبقيت تاخد نفسها بسرعه ( يا الله كم من كلمه بسيطه حركت مشاعر العشاق) 

يوسف بضحك واخدها ف حضنه.  اهدي ده كله عشان كلمه امال لو قلت لك بحبك هتعملي اي 


جميله جسمها انتفض وبعدت بخجل طفولي وقالت.  يوسف عيب كدا 

يوسف بضحك.  عيب اي ده انا جوزك برده 

جميله بخجل.  احم عيب كدا وفي حاجه كنت عايذه اسألك فيها 

يوسف بصلها بحب.  اميرتي وجميلتي وحبيتي تسأل براحتها

جميله بغباء وخجل طفولي. انت قولت لبابا دم عذريتها اي دي انت كنت بتتكلم عليا يعني احم البريو* اسمها كدا 

يوسف بصلها وانفجر ف الضحك 

جميله بضيق طفولي. انت بتضحك عليا 

يوسف بصلها. ومين يقدر يضحك علي حبيتي 

جميله تاهت معاه 

وهوه لما شاف كدا استغل الفرصه وقرب منها و قبل.. 😘

شهقت جميله مع ابتعاد منها وضربته كف قوي 

يوسف بغضب. **********

استووووب نكمل بعدين يا حلوين  بحبكم جدا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥😘😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹💕💕💓❤❤❤❤💝💗

Part 5 طويل اهوه 

#روايه حكايتي مع قاصر 


بارت ٦

وهوه لما شاف كدا قرب منها وقبل.. 😘 

شهقت جميله مع ابتعاد منها وضربته كف قوي 

يوسف بغضب.  انتي مجنونه 

جميله لما شافت يوسف متعصب خافت منه 

جميله بعياط طفولي وخوف وشهقات وكسوف.  ما هو ه عي.  ب وم ين فع.  ما. م. ا قا.  ل ت ل. ي ك دا

(ما هوه عيب ومينفعش ماما قالت لي كدا) 

يوسف غضب جدا من اللي عمله وقال ف نفسه.  غبي خوفتها منك وبعدين دي طفله ومش فاهمه حاجه غبي 

يوسف بحب اخدها ف حضنه.  جميلتي 

جميله بشهقه وبصتله .  نع م 

يوسف بتوهان ف عيونهاا. حد قالك تبقي حلوه اووي كدا 

جميله بخجل وبصت ف الارض.  يوسف عيب كدا 

يوسف بضحكه ورفع عيونها ليه وبص ف عيونهاا جامد. جميله حبيبتي عيب مع اي حد غيري عشان انتي مراتي 

جميله بتوهان.  عينك حلوه يا يوسف 

يوسف بضعف بعد بسرعه.  جميله انا نازل وانتي حصليني بعد ما تخلصي 

جميله بخجل من اللي قالته.  حاضر بس ممكن تنادي داده هناء 

يوسف وهوه نازل جري.  حاضر 

عدي خمس ايام وجميله متعرفش حاجه عن يوسف من ساعه ما مشي وقلقانه عليه متعرفش ليه 

اليوم الخامس بليل 

جميله دخلت تاخد شاور عشان تفوق من عياطها وتعبها وبعدها بشويه خرجت ولابسه هوت شورت وبدي كات علي اساس يوسف مش موجود بس اتصدمت لما لقيته قاعد علي السرير 

جميله جريت حضنته وهوه حضنها جامد كانه بقاله سنين 

جميله بعدت بخجل.  كنت فين يا يوسف جميلتك تعبت 

يوسف فرح انها قالت كدا.  جميلتي مالها 

جميله بخجل .  جميلتك حامل

يوسف بصدمه. 😮😮😮😮😮😮

ونكمل بعدين يا حلوين 

😂😂😂

#روايه حكايتي مع قاصر


تكملة الروايه من هنا 


 

تعليقات

التنقل السريع