البارت السابع
وقعت في حب عاجز 🥺♥
--------------------
ادم... تتجوزيني
مي ببلاهه... انت بتكلمني
ادم.... لا بكلم نفسي
مي.... طب كويس، بس معرفتش برده انت جي ليه
ادم بفراغ صبر...... بت انتي بطلي هبل بدل وربي لازعلك
مي بشردحه..... بت ما تبتك انت هتصاحبني ولا ايه اتكلم عدل يالا بدل ما العب في وشك البخت
ادم بصدمه... انتي مين ، اكيد مش مي المحترمه الكيوت
مي وهيا بتقلب عنيها..... لا يخويا انا مي بشحمها ولحمها بس محترمه مع اللي محترم وقليل الادب مع قليل الادب
ادم بهدوء..... طب يا مي هانم موافقه ولا لا
مي ببرود.... موافقه علي ايه؟
ادم.... انك تتجوزيني
مي.... لا مش موافقه
ادم بغضب.... ليه بقاا ان شاءالله
مي..... علشان انا بحب حد تاني اصلا
ادم بغضب و عروق جسمه برزت...... يعني ايه بتحبي حد تاني انتي بتعتي انا و بس انتي فاهمه
مي بخوف..... اهدي اليه تنستر الناس بتبص علينا
ادم وبيحاول يسيطر علي نفسه.... يلا
مي..... يلا ايه
ادم.... امشي قدامي يلا وبيزقها
مي بخوف وبصوت منخفض.... م متزقش طيب اله
ادم وبكتم ضحكته علي شكلها.... طيب يختي
عند رعد وقمر
-----------
رعد.... يلا يا حبيبتي اطلعي غيري هدومك لحد ما اجهزلك الاكل
قمر.... سيبه وانا هحضره
رعد..... انتي تعبانه يلا قومي اطلعي واستريحي وانا هجيبلك الاكل لحد عندك
قمر..... طيب يا حبيبي
وبالفعل طلعت قمر واخدت شاور ولبست طقم عباره عن هوت شورت و بلوزه حملات عريضه سيكاا و دخلته جوه الهوت شورت و سرحت شعرها وعملته كعكه ورفعته وقعدت علي السرير وهيا بتفتكر اللي كل اللي حصل و قد ايه رعد طيب و هيا بتحبه جدا قطع شرودها رعد و هو بيشلها وبيقعدها علي رجليه ذي الاطفال
رعد بخبث..... بس ايه الجمال ده ده احنا لليتنا صباحي
قمر بخجل.... ا انت قليل الادب وبتحاول تقوم بس بيمنعها رعد و هو بيحاوط خصرها بقوه وبيدفن راسه في عنقها وبيشم ريحه شعرها
رعد..... انا بحبك اوووي مش بحبك بس ده انا بعشقك و بحلم في اليوم ده من زمان اوووووي
قمر بخجل شديد.... ر رعد ممكن تسبني علشان اتعشي
رعد.... ما هو انتي هاتكلي وانتي قاعده علي رجلي و كمان انا اللي هاكلك
وبالفعل فضل رعد ياكل قمر و مع كل مره تاكل لقمه بيطبع قبل متفرقه علي وشها ويفضل يقول لها بحبك لحد ما وصل الي شفايفها وطبع قبله عبارة عن اشتياق وحب
رعد بهمس: انا مش مسدق انك خلاص معايا وملكى انا بحبك يا قمر بحبك
قمر باحراج: وانا كمان
رعدوهو بيشدها ليه اكتر: وقال بهدواء: وانتى كمان اي
قمر بتوهان: وانا كمان بحبك
رعد قرب وشو منها وباسها فى خدها وبعدين رقبتها ورجع شعرها لورا ودانها و....
قمر فاقت: رعد
رعد بتوهان: بيحبك رعد بيحبك
قمر باحراج: خلاص يا زياد يلا عشان ننام
رعد: وماله وبيغمز ويكمل كلام ننام علشان تبقي مراتى قولا وفعلا و'ملكى وعلى اسمى وتبقى ام ولادى
قمر وخدودها حمره جامد وهتموت من الكسوف..... ا انت قليل الادب
رعد..... بس حلو اووي الى انتي لبساه ده
قمر.... احيه وسع كده انت قليل الادب اوووي، بقولك ايه طلقني حالا
رعد.... هو انا لحقت اتجوزك علشان اطلقك
قمر.... طب والله هتصل ب بابا دلوقتي واخليه يطلقني منك
رعد.... هتقولي ليه ايه جوزي عاوز ينام جمبي يا بابا و عاوز يبوسني وكده عيب ف طلقني انتي هبله يا بت وبيقرب منها جامد لحد ما لزقت في الحيطه و رعد رجع خصل شعرها المتساقطه ورا ودنها ومسك وسطها بايد والايد التانية ورا رقبتها على شعرها وبيفك شعرها وبعدين طبع قبله علي شفايفه وتعمق فيها لما لقاها مندمجه معاه خلص البارت
#يتبع
#بقلميSarahmahmoud
ŸÄŚÖÖ MÄȞMÖŮĐ
البارت التامن
وقعت في حب عاجز 🥺♥
--------------------
قمر بتوهان.... ر رعد
رعد و هو بيبعد عنها وبيضع جبينه علي جبهتها وبياخد انفاسه .... قلب وعيون رعد
قمر وهيا مركزه في عيونه الزرقا.... تعرف اني بحبك من اول يوم شفتك فيه
رعد.... وانا كمان يا قمري والله تعالي اوريكي حاجه
قمر... ايه هيا ومكملتش كلام وهوووب قام شيلها بحيث رجليها محاوطه خاصره وايديها محاوطه رقبته و هو حاضنها وقمر من كتر الكسوف خبت وشها في رقبته
رعد بضحك..... ازاي بتتكسفي من جوزك
قمر.... لا رد
رعد.... تمم مش تردي وفري الكلام ل بعدين واخدها و نزل للقبو بتاع الفيلا (هو عباره عن اوضه كبيره جدا وفيها دولاب وحمام رعد هو اللي مصممها خصوصا ) و اول ما دخل و طرقع صوابعه القبو نور و نزل قمر ببطي كان المكان جميل جدا متزين بطريقه تخطف القلب و مليان بصور قمر من صغرها لحد ما كبرت صور وهيا بتضحك وصور وهيا بتتخرج وكانت حاجه تشرح ااقلب وكان في ترابيزه عليها تورته ومكتوب عليها كل سنه وانتي طيبه يا قمري
قمر بزهول...... ايه ده انت اللي عملت كده
رعد وهو بيحضنها من ورا.... ايوه يا حبيبتي
قمر.... بس ليه
رعد.... علشان النهارده عيد ميلاد حبيبت قلبي وبعدين سبها ومشي خطوات بسيطه وبعدين رجع تاني
رعد.... ممكن تلبسي اللي موجود في البوكس ده
قمر.... ايه ده
رعد.... ده فستان علشان نبدا نحتفل بعيد ميلاد حبيبتي
قمر بكسوف وبتطبع قبله علي خده..... شكرا انك في حياتي
رعد..... بعشقك يا قمري، يلا روحي اجهزي بقا علشان نحتفل بعيد ميلادك 26
قمر بحب.... حاضر
وبالفعل قمر دخلت الحمام واخدت معاها البوكس و اول ما دخلت اخدت شاور ولفت نفسها بالبشكير وبتفتح البوكس فصوتت من منظر الفستان فكان اسود منفوش ومش قصير جامد اووي
رعد من الخارج.... في ايه يا حبيبتي
قمر بتوتر... هااا لا مفيش بس كنت هقع
رعد... طب يلا خلصتي ولا لسه
قمر.... لسه
رعد في نفسه .... عارف انها مكسوفه تطلع بيه قدامي بس لازم نكسر حاجز خوفها و كسوفها مني علشان نعيش ذي اي اتنين بيحبو بعض
رعد لقمر.... طب انا هطلع اخد شاور في الاوضه بتاعتنا لحد ما تخلصي
قمر... تمم
بعد شويه قمر طلعت وهيا لبسه الفستان وشوز بكعب وبتفكر تعمل ايه دلوقتي هيا مكسوفه جامد تطلع قدامه كده بس قررت انها تاخد الخطوه دي و تبدا حياتها معاه و تكسر حاجز الخوف والكسوف ورعد غير ولبس شورت بس لانه من صغره و هو متعود ينام كده بس كان بيستني لما قمر تنام ويقلع هدومه وبيصحي قبلها ويلبس لانه عارف قد ايه هيا بتتكسف ونام ع السرير الي ف اوضتهم لحد ما قمر تنده عليه اما قمر لما لقيته اتاخر قررت تطلع ليه اول مادخلت سرحت ف جماله وهو مخدش باله لانه مغمض عنيه وهي فضلت تتأمل ف ملامحه وعضلات بطنه وجسمه الرياضي ودقنه الخفيفه الي لونها بني ومحلياه اكتر
رعد:عارف اني حلو
قمر بخجل :ها..ماتقوم تلبس حاجه بلاش قلة أدب
رعد بضحك:انا بنام كده من صغري وبعدين مش تيب تدخلي علي شاب قمر و حليوه ذي لا وكمان اعزب وفي نص الليل كمان واكمل بخبث بس تصدقي الفستان هياكل منك حته
قمر بخجل شديد.... كده عيب يا رعد
رعد... عاوز ادوق الفراوله
قمر ببلاهه... بس مفيش فراوله في التلاجه
رعد بضحك.... الفراوله قدامي اهوو وقام واقف
رعد وهو بيقرب: انتي شبهه حوريات البحر..... انتي ازاي كدهه مش مصدق انك بتعتي بس
قمر بكسوف: احم انا لازم انزل علشان انت تلبس ونحتفل صح شكلك نسيت ولسه بتلف
-رعد شد ايدهاا وجزبهاا ليه: انتي مراتي مرات رعد احمد الشاذلي يبقاا متسبنيش وتمشي
قمر بخوف: احم ح حاضر بس مش تتعصب
رعد بكل وقاحه وهو يتحسس جسدهاا بصوت دافي وحنون: انتي واقفهه مع جوزك مش مع واحد شقطك فبلاش خوف
قمر... بعد اذنك ابعد وبطل قله ادب
رعد وهو يقرب اكتر... ابعد لي انتي مراتي صح
قمر بارتباك... ص صح
رعد قرب اكتر حتي التصق بهااا وفجأة طبع قبله خفيفه علي شفتيهاا الورديه بدون وعي و قمر بادلته نفس القبله لحد ما شلها و حطها علي السرير وبقيت مرات رعد الشاذلي قولا و فعلا
تاني يوم
عند مي و ادم
-----------
مي نايمه في سابع نومه و هوووب لقيت جردل ميه نازل عليها
مي بصراخ.... اعاااا الحقونااي بغرق بغرق
ضياء (اخو مي).... اصحي يا اختي كل ده نووم اصخي يا بت
مي.... اه يا ابن الجزمه في حد يصحي اخته كده
ضياء..... مش انا عملت كده يبقي فيه
مي وهيا بتنط عليه وبتعضه في كتفه.... بكرهك يا ضياء اعععع بكرهك
ضياء(اخو مي الكبير مهندس معماري 27 سنه حاجه كده استغفر الله عسل جيم وعضلات وشعره اسود و حرير و عيونه ايه يلهووووواي اخضر كده تحسها رصاصي وبيحب مي جامد لانه اللي مربيها بعد وفاه اهلهم ويعتبر ليها اخ واب وام وصديق وحبيب) هحط ليكم صورته
ضياء.... تصدقي خساره فيكي الكريب اللي انا جيبهولك
مي..... ايه ده انت جيبلي كريب عارف يا واد يا ضياء طول عمري بقول عليك اخ خدع ولو هشحت كده مش هحب قدك اصلا
ضياء بضحك.... طب يلا يا بكاشه قومي يلا جهزي نفسك علشان الشغل لحد ما الكريب يوصل هو والبيتزا وانا هخلص شويه حاجات تبع الشغل علي اللاب توب و هوصلك المستشفي جدعنه مني
مي بضحك... بحبك طب والله بحبك
بعد ما ضياء و مي فطرو ضياء اخد مي وصلها المستشفي وطلع هو علي الشركه اللي بيشتغل فيها
في المستشفي
--------------
الممرضه... دكتور مي حضرتك لازم تروحي تعملي ل ست عجوزه علاج طبيعي في بيتها
مي.... ومن امتي وانا بروح دكتور خاص للناس في بيوتها ده شغل وكمان انا لسه مبتدا تحت التدريب وده شغل دكتور مراد او دكتور يوسف
الممرضه...... دي اوامر دكتور معاذ
مي..... اووف دكتور معاذ ودكتور زفت تمم ماشي هاتي العنوان
الممرضه.....****** ده العنوان
اخدت مي البلطو الابيض بتاعها و نزلت ركبت تاكسي ووصلت العنوان وقلبها مقبوض جامد وخايفه و اول ما وصلت قدام الشقه خبطت فتحت ليها بنت شكلها مش يطمن
البنت(يارا)... اتفضلي يا حبيبتي
مي بابتسامه..... شكرا، فين الحاله وفجأه لقيت حد مسكها من ورا وكتفها و معاذ بيطلع قدامها
معاذ بخبث:استنيتك كتير اوووي يا مي
الرجل :تمام كده يباشاا
معاذ :الفلوس اهي انت ولا شوفتني ولا تعرفني
الرجل:تمام يباشا....وخرج
يارا بخبث:اي دة جبتهاا احييه دي جامدة
مي بعياط:سيبوني انتم جايبني هناا لي
معاذ بخبث:انتي جيتي هناا ومش هتطلعي غير وانتي مدام معاذ الاسوطي بس
يارا بضحكه خبيثه:اسيبك انا بقا....وخرجت
مي بعياط:والنبي سبني انا عايزة اروح انا معملتش ليك حاجه والله عايز مني اي
معاذ بخبث وهو يتحسس جسمها بوقاحه:انتي شبه الملايكهه
مي بغضب وعياط:ابعد ايدك عني يحيوان انت سبني بقاا اوعاا
معاذ بخبث:اسيبك اي بس....ولسه هيقرب.....وفجأة
ادم وهو يضربه بجنون: بقااا بتخطف مراتي
اعتبرهااا اخر ليلي في عمرك ي ***
مي بعياط هستيري: انا... انا... انا عايزة امشي من هناا
ادم وبدا يضرب بطريقه غريبه بمنظر فظيع: ازاي تتجرا وتلمس مراااااتيي يكلب ازااااااي
معاذ ووهو ينزف ويضحك ضحكه خبيثه: ههههههه مراتكك اي هو انتي طلعتي مدوراها
ادم بغضب جنوني ويرفع المسدس: انت الي جنين علي نفسك ي معاذ ي اسيوطي... ولسه هيضرب
مي بصريخ: لا ارجوك متقتلهوش
-معاذ بضحكه خبيثه: شكلي عجبت الموزة ههههههه
ادم بغضب: خايفه عليه ي مي
مي برعب وعياط: لا... لا مش مش خايفه علي... وقاطعهااا
معاذ بضحكه خبيثه: ههههههه حبيبه القلب خايفه عليااا
مي بعياط: لا مش مش...... واغم عليهااا
-الظابط: خدوة علي البوكس.... وكمل كلام ل ادم حسام باشا كلمناا واحنا قبضناا علي الممرضه
معاذ بغيظ: هرجعلك تاني يا مي
ادم بجنون: مي مي فوقيي.... مي
الظابط: خدهاا علي البيت ي ادم
ادمد شالهاا وخرج بيهاا و وداها الفيلا بتاعتهم
تن تن تن تن
ميرا..... حاضر حاضر هما الخدامين راحو فين داهيه وبتفتح الباب
ميرا بشهقه لما شافت ادم شايل مي..... احيه ادم البت دي بتعمل ايه هنا وهيا معاك ليه
ادم.... مش وقته يا ميرا واخدها وطلعها الجناح بتاعه
ميراا.... هيا مالها
ادم و هو بيفوق مي.... هما فين اللي هنا
ميرا..... كلهم في الشغل و ماما عند خالتو
ادم..... كب هاتي كوبايه عصير
مي و هيا بتفوق...... انا بعمل ايه هنا
ادم بحنان..... انتي كويسه
مي..... ابعد عني ازاي انا جيت معاك وفضلت تعيط
ادم..... انتي في بيت جوزك
مي بصدمه.... ايه
ادم..... انتي هتبقي مراتي غصب عنك او برضاكي
#بقلميsarahmahmoud
#يتبع
ŸÄŚÖÖ MÄȞMÖŮĐ
البارت التاسع
وقعت في حب عاجز 🥺♥
----------------------
مي..... لا ده انت شكلك اتهبلت صح اتجوز مين يلا انت اهبل وبتقوم و بتمشي خطوتين وبتقف وتقوله بكرهك
ادم وبيمسك شعرها بغضب.... لا بقولك ايه انتي شكلك مش متربيه وانا هربيكي من اول و جديد وهعرفك مين هو ادم الشاذلي
مي بوجع.... سيب شعري يا حيوان وانا متربيه احسن منك بالف مره وقبل ماتكمل ادم ضربها بالقلم ومسكها من شعراها ورامها بقوه ع السرير وهي بتعيط وبتشهق جامد ومش عارفه حتي تتكلم وفجأه طلع الحزام وفضل يضرب فيها لحد ما اغمي عليها قرب منها وحضنها وقال بدموع: ا انا ايه اللي عملته ده اصحي يا حوريتي انتي بتاعتي لوحدي ومحدش ليه حق فيكي غيري قومي ونبي والله غصب عني ب بس انا لما شفته قريب منك كده اتعصبت ولما شفت خوفك عليه اتعصبت اكتر انا اسف والله والله انا بحبك
في الاسفل
-----------
داده سناء.... يلهوووي يلهوووووي ده شكله قتلها يا ميرا
ميرا بخوف..... انا خايفه يكون فعلاً قتلها انتي عارفه ان ادم لما بيتعصب مش بيشوف قدامه
داده سناء..... طب اطلعي شوفيه يا بنتي كده
ميرا ...... ب بس انا خايفه
هدي من الخلف.... خايفه من ايه يا ميرا
ميرا بتوتر.... م ماما انتي جيتي امتي
هدي.... لسه واصله في ايه مالك متوتره كده و انتي يا سناء مالك خايفه ليه
ميرا.... ا اصل يا ماما ادم وحكت اللي حصل
هدي بشهقه..... يلهوووي دي البت زمانها ماتت تعالو معايا وطلعت هدي و ميرا وسناء ودخلو الاوضه لقيو مي نايمه علي السرير و مغمي عليها و وشها وجسمها مورم من الضرب و ادم بيحاول يفوقها و بيعيط
هدي بصدمه و عصبيه.... ادم ايه اللي هببته ده و راحت نحيته و زقته و حاولت تفوق مي بس مي مش مستجابه ليها
هدي بصرامه... سناء تعالي حاولي فوقيها وانتي يا ميرا اتصلي بالدكتور وانت تعاله ورايا(قصدها ادم )
في غرفه هدي
-----------
ادم بدموع..... ماما انا مكنش قصدي والله وقطع كلامه صفعه قويه علي وجهه
هدي..... ممكن افهم ايه اللي هببته ده ازاي تعمل فيها كده دي نبضها ضعيف يا ادم البنت ممكن تموت في اي لحظه واتنهدت وقالت تعاله يا ادم و هيا قعدت علي السرير وادم حط راسه علي رجلها
طال السكوت شويه
ادم بصوت مسموع:بغير عليها وبحبها
هدي اترسم علي وجها ابتسامه: عارفه
ادم: انتم ازاي كده
هدي وبتحرك ايديها في شعره:ازاي كده ايه
ادم: ازاي عارفين كل حاجه
هدي وبتبوسه من جبينو:يمكن عشان ولادي
ادم بابتسامه: انا بحبك
هدي بضحك:يا بكاش بتحبني انا بردو
ادم بابتسامه وحنان :اعمل ايه يا ماما انا بحبها واللي عملته ده غصب عني
هدي: يا قلب ماما عاملها كويس كلنا ملاحظين معاملتك معاها الفتره اللي فاتت نظراتك يوم كتب الكتاب و افعالك يوم الفرح معملتك عباره عن صوت عالي و ضرب
ادم: كان غصب عني
هدي بعتاب:فوق قبل ما تروح من ايديك
وبيقاطعهم في اللحظه دي دخول ميرا
ميرا.... ماما الدكتور وصل
ادم بغضب..... دكتور ايه اللي يكشف عليها خليه يغور وهاتي دكتوره
هدي..... ادم وطي صوتك وبعدين مش وقته الكلام ده البنت بتموت جوه
ادم بهدوء.... انا مش عايز حد يشوفها او يلمسها غيري يا ماما
هدي بحب..... ادم اهدي يا حبيبي وتعاله نشوفها
بعد مرور وقت
-----------
الدكتور بخوف من نظرات ادم.... انا كده خلصت شغلي يا استاذ ادم و علقت المحاليل للانسه
ادم بحده.... مدام، مدام ادم الشاذلي
الدكتور.... اسف حضرتك مكنتش اعرف انها مراتك، عن اذنك
ادم.... غور
هدي و بتكتم ضحكتها علي غيره ابنها..... اطلع بره علشان اغير ليها هدومها و انتي يا ميرا هاتي ليها اي حاجه من عندك تلبسها
ميرا.... حاضر يا ماما
ادم.... نعم مين ده اللي هيغير ليها هدومها و يشوف جسمها انتي اكيد بتهزري
هدي..... اهزر ايه يا ابن الجزمه اسيب انت تغير ليها يعني
ادم.... وماله دي مراتي
هدي.... لسه لسه يا ادم دي انت متعرفش هيا بتحبك ولا لا لسه
عند قمر و رعد
---—------
رعد لقى منى واقفه وبتبص للسماء
رعد: بخخخ
قمر : اعععععع
رعد: هههههه
قمر : ننننننىىى
رعد: عايز اعترفلك بحاجه
قمر : قول
رعد: انا انا
قمر : انت اى
رعد: انا نازل ياسعاد
قمر: ايه
رعد : خلى بالك من الواد
قمر بسخريه: هههههه غلس
رعد : طاب خدى دى
قمر : هات
رعد: هجبلوا الشكلاطه وقوله تاته تاته
قمر: طاب خلى سعاد تنفعك
وزقته ومشيت
رعدمسك أيدها وشدها ليه واتصدمت بصدره وهمس عند ودنها بحبك
قمر: و انا كمان
نرجع ل ادم
----------
ادم.... ماما هيا فاقت ولا لسه
هدي..... لسه يا ادم لما تفوق هبقي اقولك
ادم..... هو بابا وعمي لسه مرجعوش من الشغل ليه الساعه 6 دلوقتي
هدي... اه بباك اتصل وقال ان هما مسفرين شرم علشان عندهم اجتماع مهم و اتصل بيك بس انت الفون بتاعك مغلق
ادم.... اه فصل شحن طب انا هروح انام شويه لاني تعبان
هدي.... تمم وانا هدخل اقعد جمب مي
ادم... اوك تصبحي على خير
في غرفه ميرا
-----------
ميرا.... يعني ايه المهمه فشلت يعني هيا لسه عايشه ازاي وازاي رعد انقذها
الشخص..... رعد مش عاجز
ميراا بصدمه... نعم رعد ازاي مش عاجز
الشخص.... صدقيني معرفش بس هحاول اخلص عليها قريب
ميرا..... تمم خلص في اقرب وقت و فلوسك انا هجهزهالك
الشخص..... تمم يا ميرا
ميراا وبتكلم نفسها.... صدقيني هقتل و رعد هيكون ليا هو و فلوسه كل حاجه هتكون ليا لوحدي هههههه
في غرفه مي
---------
مي بضعف.... شكرا انك قولتي ليه اني لسه مفقتش
هدي بحب.... مفيش شكر يا حبيبتي انتي ذي بنتي
مي بدموع.... هو ليه عمل فيا كده
هدي و بتاخد مي في حضنها.... ادم بيحبك يا مي
مي بسخريه.... بيحبني هو اللي ذي ده بيحب
هدي.... ادم طيب بس عصبي و انا اول مره اشوف اللهفه دي في عنيه من سنين
مي... قصدك ايه يا طنط
خلص البارت
#بقلميsarahmahmoud
#يتبع
ŸÄŚÖÖ MÄȞMÖŮĐ
تكملة الروايه من هنا هنا
تعليقات
إرسال تعليق