القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #أحببت_صعيدي_منفصم_الشخصيه بارت 9بقلم دعاء احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



#أحببت_صعيدي_منفصم_الشخصيه بارت٩

روح بدموع وقلب اتك"سر. انا والله اسفه بس وحياه أغلى حاجه عندك يا فهد رجعني بيتي ابوس ايدك بلاش اللي بتفكر فيه دا اعتبرني زي اختك ترضى ان حد يعمل كدا مع اختك


فهد باستمتاع وهو شايف دموعها وبقي يقرب منها اكتر. ايه يا مزه خايفه ليه انا هتسلي شويه وارجعك لحد بيتك بنفسي


روح بانهيار تام. فهد ارجوك بلاش اللي بتفكر فيه دا انا ماذ"يتكش ولا عمري اذيت حد ليه بتعمل معايا كدا


فهد ببرود. انا كدا مفتري وحش اسوء انسان على الكون اكتر انسان ضلمه من جواه وانتي حظك الأسود وقعك في طريقي نقول ايه بقى حظك كدا


روح. على جث"تي انك تل"مسني انا عندي امو"ت احسن


فهد بتحدي وبسرعه بقى اصادها مسك ايديها الاتنين بقوه وقب"لها بع"نف بقيت تضر"به برجلها في الأرض وبنحاول تبعده

 بعد دقايق بعد عنها


فهد. تؤتؤ مبحبش حد يتحداني يا قطه


روح بدموع. انا بكر"هك

فهد. وانا بكر"هك صنفك كله كلكم زبا"له واوعي ان دموع التماسيح دي هتفرق معايا بس انا ماليش مزاج دلوقتي ف قالت اك"سر الملل ياله هروحك


روح. انا همشي لوحدي


فهد شد شعرها بقوه لدرجه انها صر"خت. شعري حرام عليك


فهد بغ"ضب. مبحبش حد يقف ادامي ياله يا مدام بدل ما اعمل حاجه تخليكي تندمي على اليوم اللي اتولدت فيه


روح خدت حاجتها ومسحت دموعها ومشيت وراه


في عربيه فهد

فهد بحده. انزلي ولما اكلمك تردي بدل ما جيبك بطريقتي يا هانم وساعتها هتبقى مدام فهد الشرقاوي قولا وفعلا


روح. انا بكر"هك وهفضل اكر"هك ليوم الدين


فهد. وانا متمناش حبك ولا عايزه بداخله. انا مبقتش عايز حد يحبني كفايه لحد هنا


روح نزلت وهو فاضل يبص عليها بابتسامه جانبيه


جاله اتصال.

شخص. نجحت في الاختبار؟ 

فهد بابتسامه. نجحت

شخص. هتطلقها امتي

فهد. انت مستعجل على ايه بتحبها اوي

الشخص. انا بحبها لدرجه الجنون


فهد. وليه عملت دا كله


الشخص. عايزها ادامي مذلوله


فهد. ليه وانت بتحبها


الشخص. عشان لما تكون معايا تعرف ان حبي جنه وأنها كانت هتبقى في جحيم معك


🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

عد اليوم وجايه الليل على حوالي الساعه ٦

صقر رجع القصر طلع لاوضته بيفتح الباب بهدوء لقى جويريه لابسه قميص نوم اسود قصير ونايمه بأريحية بلع ريقه وعلى وشه ابتسامه جميله وبقي يقرب منها قعد جانبها على السرير وبدون وعي قب"لها بهدوء  وشغف


جويريه بنوم. صقر


صقر بحب. قلبي

جويريه بانتباه قامت بسرعه وبقيت متوتره. انا اسفه انا نمت وانا كدا هغير بسرعه


صقر باستغراب. جوري في ايه متوتره كدا ليه


جويريه بكسوف وخوف. ولا حاجه بس انت المره اللي فاتت زعقتلي لما كنت لابسه كدا واتضايق مني انا اسفه والله هغير دلوقتي 


صقر. تاب ممكن اطلب منك حاجة وتنفذيها


جويريه. طبعا اتفضل


صقر. ممكن تنسى اي حاجه فاتت  ونبدأ من اول وجديد زي اي اتنين متجوزين


جويريه بابتسامه ساحره وبراءه. طبعا ممكن وبعدين انت جميل في كل حالتك وانت طفل ام التاني دا وحش


صقر. تاني ايه


جويريه. هو انت ازاي مش فاكر بعد كتب الكتاب انت كنت عايز مني حاجات غريبه وكلمتني بطريقه غريبه وبتبصلي كانك عايز تاكلني


صقر. شوفي يا جوري

انا فعلا مش فاكر حاجه ليه معرفش كل اللي اعرفه اني دلوقتي فعلا عايزك معايا


جويريه. وانا عمري ما هسيبك بس لازم تتعالج


صقر بحده. انتي فاكراني مجنون


جويريه بسرعه. لا والله مش اصدي انا اصدي ان دا هيبقى كويس ليك عشان تبقى قادر تفتكر اللي بيحصل بينا والله انا بحبك في كل حالتك


صقر باستمتاع. بتحبيني ااااممم من أمتي يا قمر


جويريه بكسوف وشها بقى احمر. ايه لا مش انت فهمت انا


صقر. تاب اهدي اهدي ياله قومي تجهزي عشانا الحفله اللي يرحمها سوا


جويريه. حاضر


دا النص الأول من البارت النص التاني هكملها بس  مش دلوقتي معليش

 تكملة الروايه من هنا

تعليقات

التنقل السريع