القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت عوضي البارت الثالث والرابع بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#عوضي_3
معاذ:تعرفي ي ريم اني بحبك
ريم:هااا
معاذ:بحبكك
ريم:اي مين راح فين جي منين؟؟
معاذ بضحك:لا محدش جي ولا حد راح
ريم:اومال
معاذ:بحبك ي ريم
ريم:بس يعني انتا عارف اني لسه عمر سااا
وقاطعها معاذ
معاذ:ميهمنيش حاجه المهم اني بحبك
ريم ابتسمت
معاذ:طب اي مفيش كلمه حلوه كده
ريم خدودها احمرت جامد
معاذ:خلاص ي ستي بصي هقولك حاجه انا عارف انك مش بتحبيني الي هو حب اوي كده بس مع الوقت هتحبيني وانا متأكد من كده
ريم:انا هحبك اكيد
معاذ:شكلك ابتديتي تحبيني اززغررط ي ناس
ريم ضحكت ع شكله
معاذ:متيجي نروح الملاهي
ريم:يلااا بيناااا وهتجبلي ايس كريم
معاذ:عيوني ي ست البنات
ريم ف نفسها بحبك ي اخي
معاذ:ريييم رييم سرحتي ف اي
ريم:ها لا ولا حاجه يلا نروح الملاهي
معاذ:يلا
ريم:معاااذ معااذ بليز نركب قطر المو"ت
معاذ:قطر مو"ت اي ي بنتي هي ناقصه خوف اكتر من البتاعه الي ركبناها دي
رم:ده لذيذ اوي وهيعجبك 
وشدتو من ايدو وركبو قطر المو"ت
معاذ:اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد رسول الله 
ريم:متخافش ي حب مش هتمو"ت انتا هتتخض بس وضحكت ضحكه شريرة هاهاها😈😈
معاذ بعد م نزلو:حسبي الله
ريم ضحكت ع منظرو وهو ضحك
وفجأة المطر مطر
رييم ب لعب:ياااااه الجو جميل اوووي
معاذ:جدااااااا 
وقعدو يجرو ورقصو سلوو وكان يوم حلو اوي 
معاذ:يلا اطلعي بقا عشان  عمو وخالتو ميقلقوش عليكي 
ريم:طيب عايز حاجه
معاذ ب ابتسامه:سلامتك عندي بالدنيا
ريم ابتسمت:تصبح على جنه
معاذ:وانتي من اهلي
وطلعت ريم
الام:اي ي بت كنتي فين
ريم:كنت مع معاذ وخرجنا
نور:خلو بالكو دي تاني خروجه هاا
ريم:معلش بقا يختي
نور و ريم دخلو اوضتهم
احكيلي ي بت ي ريم ف اي بينك انتي ومعاذ
ريم:هيكون في اي يعني
نور:احكيلي متخبيش انا اختك واكبر منك ب خمس دقايق ف احكي
ريم ب ضحك:ماشي يختي
وحكت لها كل حاجه
نور:ربنا يجعلو عوضك يارب ي روحي
ريم:يارب هنام انا بقا عشان تعبانه
نور:طيب تصبحي على خير
ريم:وانتي بخير

عند معاذ
الام:كنت فين ده كله يبني ومالك جي مبسوط يعني كده مش عوايدك
معاذ:كنت مع ريم ي امي
الام:ريم مين ي واد
معاذ:ريم بنت خالتو هتكون ريم مين
الام:بجد ي معاذ
معاذ:ايوه بجد
الام:روح ربنا يجعلها ليك يارب ي ابني
معاذ:يارب ي امي هنام انا
الام:طيب ي حبيبي تصبح على خير يارب
معاذ:وانتي بخير ي حبيبتي

ونامو ابطالنا 
وتصحى ريم 
نور:ريم الحقي الحقي
ريم:اي ي نور في اي
نور:بصي شوفي
ريم:.......

البارت 4
#عوضي4
نور:ريم الحقييي
ريم:اي يبنتي في اي
ريم:اي ده؟؟؟؟؟؟
نور:عمر طلق ندي
ريم:اي السبب
نور:كله بيقول انها كانت بتحبه عشان فلوسو وبعد م فلس طلبت الطلاق
ريم:اممممم هي انانيه وانا عارفاها
نور:شوفتي ربنا خدلك حقك منو
ريم:فعلا انا هنزل اتمشي شويه ع البحر
نور:طيب متتأخريش

ع البحر
عمر بكسره وحزن:ريم
ريم بتشوف مين لقتو عمر
ريم:.....
عمر:ريم انا انا اسف انا ضيعتك من ايدي انا اسف بجد مش عاارف عملت كده ازاي بجد انا اسف والله ي ريم
ريم:وبعدين؟
عمر:وبعدين اي ي ريم
ريم:يعني عايز اي تاني؟
عمر:ريم انا لسه بحبك
ريم:وانا مبحبكش
عمر بصلها بحزن:انا عارف انك زعلانه بس انتي بتحبيني
ريم:عمر انا مش بحبك خلاص كل الي كان بينا انتهى
عمر:بسس
ريم:مفيش حاجه اسمها بس انتا قولتلي نسيب بعض من غير سبب حتى مكنتش مزعلاك عشان تروح تتجوز ندي الي انتا عارف انها كانت اكتر واحده قريبه مني انتا استغليت اني بحبك بسس دلوقتي خلاص كلو راح وانا مش عاوزه اشوف وشك تاني
ومشيت ريم وبترن ع معاذ
ريم:معاذ
معاذ:اي ي ريمو مال صوتك
ريم:محتاجه اقابلك
معاذ:طيب انتي فين وانا اجيلك 
ريم:انا لسه ماشيه من ع البحر وداخله ع الكافيه ده ******
معاذ:طيب جايلك
 ف الكافيه
معاذ:مالك بقا
ريم:عرفت ان عمر طلق ندى
معاذ:اه عرفت
ريم:انا نزلت ع البحر ولقيتو جي وبيقولي انو اسف وعاوزنا نرجع بس انا موافقتش اكيد عشان بحبك انتا
معاذ:ايوه كويس انك موافقتيش بس ثوواني كده انتي قولتي اي
ريم بضحك:بحبككك
معاذ:ي بركه دعاكي ياما
ريم ضحكت
معاذ:تيجي نروح الملاهي؟
ريم:يلااا بينااا بس عندي شرط 
معاذ:اشرطي براحتك ي ست البنات
ريم بضحكه شريرة:نركب قطر الم"وت
معاذ:موافق وامري لله

راحو الملاهي وكان اسعد يوم ل معاذ عشان ريم اعترفت بحبها ليهه
اليوم التالي
الام:ريم اصحي
 ريم:اي ي ماما صباح الخير
الام:صباح النور ي قلبي عندي ليكي خبر تحفه
ريم:اي هو
الام:معاذ اتقدملك
ريم:احلفي كده والنبي ل تحلفي
الام بضحك:اه والله
ريم:لولولوولوييي
الام:يلا اجهزي ونور هتروق معايا
ريم:طيب هجهز
وجهزت ريم وطلعت تقابل معاذ
الاب:نسيب العرسان لوحدهم بقا

معاذ:اي ي قلبي
ريم بكسوف:اي
معاذ:شكلك بيقول مش موافقه خلاص ماشي
ريم:اي اي يعم موافقه طبعا
معاذ:كتب الكتاااب بكره ي عميييي
ريم ضحكت والبيت كله فرحان ليهم 
يوم كتب الكتاب تكون ريم شبه الملكات ب فستانها الي يليق عليها اوي بلونو الهادي
معاذ:اي القمر ده
ريم بكسوف:انتا القمر

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم ف خير
معاذ قام وحضن ريم وقالها تيجي نروح الملاهي
ريم ضحكت:يلا

معاذ:اطلعي بقا عشان ميقلقوش
ريم:هطلع بس قبل م اطلع بحبك ي معاذ
معاذ:بعشقك ي عيون معاذ
تصبح على خير
_وانتي من اهلي

معاذ:الو اهلا ي عمر
عمر:ايوه مين
معاذ:انا معاذ
عمر:اه خير في حاجه
معاذ:لا بس حبيت اعزمك ع فرحي انا و ريم بعد اسبوع اتمنى تيجي
عمر بصدمه:....

يتبع,,


بارت 5 والاخير♥
#عوضي5
معاذ:حبيت اعزمك ع فرحي انا و ريم الاسبوع الجي اتمنى تيجي
عمر بصدمه:اييييي فرح مين
معاذ:انا و ريم
عمر:اه الف مبروك اكيد اه اكيد هاجي 
معاذ:الله يبارك فيك عقبالك
عمر:سلام ي معاذ و الف مبروك تاني
معاذ:سلام
عمر وبيكلم نفسو"انا ضيعتك من ايدي ي ريم انا ضيعتك انا استاهل كل ده وبدأ يكسر ف كل حاجه 

بعد مرور اسبوع
وجيه يوم الفرح
نور:الحمدلله هتمشي واخد الاوضه وتبقا بتاعتي لوحدي نينيني
ريم:هسبهالك ب مزاجي 
نور:روحي بس  العبي ف اي حته كده
وقعدو يضحكو
 ريم جهزت وتحسوها كده اميره هربانه من ديزني ب فستناها الملكي وتاجها وفعلا كانت قمر اوي
الام بدموع:هتوحشينا اوي
ريم ب دمووع:وانتو كمان اوي
وجي معاذ عشان ياخد ريم
معاذ:يلهوي ع القمر انا متجوز القمر ي ناس
ريم بضحك:دا انا الي متجوزه القمر والله

وبدأ الفرح وكلهم مبسوطين وفجأه عمر يدخل
ريم بصدمه:عمر
عمر:الف مبروك ي ريم الف مبروك ي معاذ
معاذ:الله يبارك فيك
ريم مهتمتش ب ان عمر جيه وكملت رقص عادي هي ومعاذ.

معاذ بحب:شوفي ازاي جميله وانتي كده رايقه وبتحلوي حتي لو متضايقه ي نجمه مسكت فيها وانا مستقتل عليها سيبي ضحكت عليكي عليكي لايقه
ريم حضنته وخلص الفرح و ريم ومعاذ بيجهزو عشان هيسافرو 

عند عمر وهو قاعد ع البحر
بنت_مالك قاعد لوحدك ليه
عمر مردش
بنت_طب ينفع اقعد
مردش تاني
بنت_طب ع فكره بقا انا مش هعبرك ومشيت
عمر:استني 
البنت_اي
عمر:كنتي عاوزه اي
البنت_مالك
عمر:مليش
البنت:لا ليك احكيلي بقا
عمر:اتجوزت
البنت_هي مين
عمر:الي حبيتها بس كله بسببي عشان وانا خاطبها سيبتها وضيعتها من ايدي بسبب واحده متستاهلش
البنت_معلش اكيد ربنا هيعوضك
عمر:مظنش مفيش حد حبني قد م هي حبتني
البنت:اكيد هيبقا في ع العموم انا همشي عشان الوقت
عمر:تمام يااا اسمك اي صح
البنت_روز اسمي روز
عمر:انا عمر
روز:اتشرفت بيك ي عمر
عمر:انا اكتر
وعدت الايام وكل يوم ريم بتحب معاذ عن اليوم الي قبله وهو كده
و روز وعمر بقو يتقابلو وبقو صحاب جدا

عمر:روز ينفع اقولك حاجه
روز:اكيد ي موريي
عمر:تتجوزيني
روز عيونها لمعت:موافقه

بعد سنه
نور:ماما ريم ومعاذ ومالك وصلو المطار وجايين
الام:طيب يبنتي تعالي حضري معايا الاكل عشان لما يجو ياكلو

ريم ومعاذ بقا معاهم مالك عندو 9 شهور
و روز وعمر معاهم مليكه6 شهور

نور:وحشتيني اوي ي ريمو
ريم:انتي اكتر ي روحي والله
نور:لوكااا حبيب خالتو يلا عشان ناكل
وكلو كلهم 
عند عمر
عمر:روزي
روز:ايوه
عمر:بحبك وشالها و لف بيها

عند معاذ
معاذ:ريم تعالي
ريم:اي ي موزي
معاذ بضحك:تيجي نروح الملاهي؟
ريم:وناكل ايس كريم؟
معاذ:وناكل ايس كريم

#عوضي♥
تمتتت✨♥ 
#نورهان_نشأت♥
اشوفكم ف روايه جديده


تعليقات

التنقل السريع