القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غدر الحب البارت الرابع والخامس بقلم حبيبه ياسر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



غدر الحب الرابع والخامس 


الدكتور:للاسف فقدنا الجنين .!


عمر:انا اقصد مدام اروي  ؟


الدكتور :وانا علي مدام اروي 


عمر:لاء لاءمستحيل مستحيل. 


الدكتور:قدر الله وماشاء فعل 


عمر :ممكن ادخلها ؟


الدكتور : اتفضل .


عمر بحزن : هنعوضه هنعوضه وهنجيب دسته عيال .


أروي:مبن قال اننا هنعوضه ؟..طلقني .


عمر:انا عارف الحالة ال انتي فيها دلواقتي استهدي بالله وقدر الله وماشاء فعل ،ربنا يرزقنا بزورية صالحه .


أروي:هو بالعافية ولا اي مش عايزاك مش عايزاك انت مش بتفهم رد علياا مش بتفهم 


راح عندها وحضنها وقال .


عمر: بس اهدي اهدي والله العظيم بحبك والله بحبك ومقدرش اعيش من غيرك ثانية 


أروي بانهيار: بتحبني بتحبني ؟؟بتحبني تروح تتجوز عليا هو دا الحب رد علياا هو دا الحب ،تكسر قلبي وتتحوز صحبت عمري وتقولي بحبك ،حتي الحب بقي مش سالك كفاياا كفاياا انا هبقا احسن لما نبعد ارجوك ارجوك ابعد عني ارجوك .


عمر: عضب عني والله انا معرفش لي عملت كدا ،كل تفكيري وال هي كانت تقوله انك لازم تجيب حفيد لابوك وامك علي شان الزن ابتاعهم وانا كنت عبيط وغبي اني صدقتها ،والله أنا اتا هطلقها بس مش دلواقتي ... علي شان هي بنت ناس ومش حمل كلام الناس عليها وال هيتقال مش قليل .


أروي:بتحبها؟!


عمر:اه ... لاء .


أروي:اه ولا لاء  


عمر:منكرش ان الفتره ال  كنا بنتكلم فيها خلتني اتعلقت بيها ،تعلق مش حب بس انا بحبك انتي والله بحبك انتي،انتي حب عمري ي أروي انتي بنتي . 


أروي:الحب دا خرافات مفيش حاجه اسمها حب كل واحد بيحب نفسه بيفضل نفسه ومصلحته عن اي حد وانت علي شان عايز تبقا اب اتجوزت تاني ومش ممكن يكون العيب فيك مش فياا لاكن لاء تتح..رق أروي ،تو.لع اروي المهم سي السيد يبقا مبسوط.


عمر:اتا عارف الحاله ال انتي فيها اسف اسف لو فضلت اقول اسف العمر كله مش هسامح نفسي برضوا.


اروي: انا عايزة اروح المدافن .


عمر: المدافن؟!انتي من الساعه ال اتجوزتك فيها عمرك م قولتي غايزة تروحي المدافن تروحي لي؟ .


أروي:الاول كنت حاسة بالامان معاك كنت ابوياا وامي وكل حاجة ليا بس دلواقتي لاء ،عايزة اروح ازور ابويا وامي هتوديني ولا اروح لوحدي ؟!


عمر:بس انتي تعبانه دلواقتي خليها يوم تاني .


أروي:انا هروح دلواقتي هتوديني ولا اروح لوحدي لتاني مرة؟


عمر:هوديكي هوديكي.


سارة : بس دا انا قولت كل ال جوايا كل ال جوايا قولت كل حاجة يعني خلاص مستحيل يصفي ليا تاني .


المتحدث:حاولي معاه وانا سمعت انها مبقيتش حامل.


سارة:مبقيتش حامل .


#يتبع 



سارة : مبقيتش حامل ازاى ؟


المتحدث:مش عارف بس ال في المستشفى قالوا انها نزلت الجنين .


سارة:نزلت الجنين مستحيل اروي تعمل كدا .


المتحدث:لاء عادي تعمل لي لاء 


سارة:والله م تعمل كدا انا متاكده هي كانت بتتمنا ظفر عيل لما ربنا يكمها تنزله مستحيل .


المتحدث :طب واحنا نتاكد ازاى ؟


سارة: معرفش انت لازم تتاكد من الموضوع دا وفي اقرب وقت كمان .


المتحدث :تمام .


"في المدافن"


أروي: انتوا وحشتوني اوي اوي انا محتجاكم جمبي محتجاكم معايا لاول مره افتقدمك بالدرجة دي انا خلاص ادمر*ت ادمر*ت علي الاخر ،وحشتيني ي ماما انتي انتي لوكنتي موجوده كانت حاجة كتيرة اوي هتتغير كنتي هتبقي صحبتي وكل حاجة لياا وانت ي بابا لو كنت موجود كان هيبقا لياا سند اتسند عليه لاكن انا ظهري اتكسر اتكسر ي بابا وبقيت عاجزه عن كل حاجه ،مبقيش لياا سند  ولا امان وحشنوني  اوي اوي .


عمر:كفاياا علي كدا كفاياا .


أروي: ابعد عني ي اخي بقاا ابعد عني حرام عليكيم انت ا دمر*توني دمرتوني خالص حرام عليكم .


عمر:طب يالا نمشي وال انتي عايزاه هعمله .


"في البيت " 


أروي:ورقه طلاقي توصلني في اقرب وقت .


عمر:وانا طلاق مش هطلق.


أروي:هخلعك .


عمر:اعمليها كدا ،ويبقا اخر يوم في عمرك ي اروي اخر يوم في عمرك .


أروي: تمام اطلع برا .


عمر: افندم 


أروي:اطلع برا اي طر*شت . 


ضر*بها بالقلم وقال


عمر:انتي اتجنيتي ولا اي احنا سكتناله دخل بحما*ره ولا اي اوتهدي بقاا انا شوية وهقدلك صوابعي العشرة شمع انتي مبتتهديش ،قولت كان غصب عني غصب عني وانتي السبب في الأول والأخر انتي ال دخلتيها بيتنا ،انتي ال عؤفتيني عليها،انتي ال خلتيها تعرف أدق التفاصيل ،حاجات مكنتش ينفع تطلع بره انتي قولتيلها صح ولا لاء ،لو هتلومي حد لومي نفسك انتي السبب مش أناا .


أروي:كنت فاكراها صحبتي مش خطاف*ة رجالة .


عمر:هسال سؤال واحد بس ،كام مرة اقولك سارة مش كويسة 


أروي:ومدام هي مش كويسه اتجوزتها لي .


عمر:انتي هتردي السؤال يسأل تاني ولا ااي .


ردت رد هو مكنش متخيلة وقالت ..


#يتبع 

تكملة الروايه من هنا هنا  


تعليقات

التنقل السريع