القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت #زواج بالخطأ البارت التالت.بقلمى هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


زواج بالخطاء ٣


شكرا على التفاعل يابنات❤️           البارت الثالث


رهف كانت بتتكلم فى التلفون وتضحك ومصطفى سمعها وقرب أكتر عشان يركز

رهف بضحك : والله وحشتنى يابنى ووحشنى كلامك جدا هتنزل مصر امتى

مصطفى دخل وكان باين على وشه الغضب

مصطفى بعصبية : رهفففف بتكلمى مين ؟؟؟

رهف بخضه : فى ايه يامصطفى خضتنى

مصطفى راح جمبها واتكلم بعصبيه : رهف انا ماسك نفسى عنك بالعافيه أنطقى مين ده

رهف : أخويا

مصطفى بصدمه : أخوكى !!! وبعدين انا عارف ان ملكيش أخوات

رهف بملل : ابن خالتوا وأخويا فى الرضاعه

مصطفى : ط طب وبتكلميه ليه

رهف برفعة حاجب : ماقولتلك أخويا وبيطمن عليا

مصطفى بغضب : طول مانتى هنا متكلميش راجل غيرى

رهف بخبث : ليه ؟؟

مصطفى بتوتر : هى كلمه وتتنفذ انا خارج سلام

وسابها وخرج 

رهف بضحك : ولسه يادرش


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفرووا


ريتال بعصبيه : مش ملاحظ انك بقيت تتجاهلنى من وقت ماتجوزت ست زف"ته دى

مصطفى بغضب : ريتااال مسمحلكيش تجيبى سيرتها بالطريقه دى

ريتال بسخريه : هو أنت حبيتها ولا ايه

مصطفى بتوتر : لاء طبعا بس برضوا مينفعش نتكلم عليها فى غيابها

ريتال بدلع : طب ايه بقا هنتجوز امتى ياحبيبى

مصطفى بضيق : لسه فاضل شويه فى المده وبعدين احنا مع بعض أهو

ريتال : بس عايزين نكون مع بعض فى بيت واحد

مصطفى : أن شاء الله انا همشى بقا عشان ورايا مشوار سلام

ريتال بغيظ : ماشى يامصطفى


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


مصطفى كان داخل من البيت وسمع رهف بتتكلم مع والدها فى التلفون واتصدم

رهف : خلاص يابابا انا مش زعلانه صدقنى مصطفى كويس جدا معايا وانسان طيب خلاص حصل خير

مصطفى دخل وبصلها وهى قفلت مع والدها 

رهف : خير هتشك فيا تانى

مصطفى بمرح : متبقيش قفوشه كده كان موقف وعده وخلاص انا كنت جاي فى حاجه تانيه

رهف : مش مطمنالك عملت مصي"به

مصطفى : هو أنا ابن أختك انا يعني احم كنت عايز نخرج مع بعض

رهف بصتله بخوف : هتخطفنى وتعذبنى وتنتقم منى لحد ماتطلقنى صح

مصطفى بضحك : بعيدا عن الروايات دى مش هخطفك هنروح الملاهى

رهف نطت زي الأطفال وحضنته : بجد ياقرة عينى

مصطفى سرح فيها وهى حضناه وبصلها بإعجاب

رهف فاقت من فرحتها وقالت : أحم أسفه ده من الفرحه انا دايما بعمل كده لما بابا يقولى هوديكى

مصطفى بضحك : زى جوزك برضوا ولا يهمك

رهف : طب ايه يلا ولا هتطلع عيل

مصطفى : يابنتى خفى لسانك ده شويه لاء مش هطلع عيل يلا البسى بقا 

رهف دخلت تلبس وهو ابتسم على أفعالها الطفوليه


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله


مر شهرين وهما مع بعض وكانوا أسعد شهرين بقوا أصحاب جدا واتقربوا لبعض وكانوا بيخرجوا ويتفسحوا وعايشين فى سعاده 


وفى أحدى الأيام


مصطفى بتوتر : رهف

رهف بابتسامه : نعم يادرش

مصطفى : احم أجهزى يلا

رهف بفرح : هنخرج صح فى ثانيه هكون جاهزه

مصطفى بجمود : المأذون بره عشان هيطلقنا

رهف بصتله بصدمه 


يتبع


الأخير بعد قليل أن شاء الله تفاعلوا ياقمرات❤️

دمتم في حفظ الرحمن💙

 تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع