روايه احببتها رغم انتقامي لها ♥️
الجزء السابع عشر
سيف / هتطبخي النهارده يا ماما
سعاد / ايوه يا حبيبي شوفو انتو هتاكلو اي وانا هعملكو
نور / طب ينفع انا اطبخ النهارده
سيف / اي ده انت بتعرفي تطبخي
مديحه / نور نفسها في الاكل حلو
سيف / إذا كان كده ماشي هتطبخي انت النهارده
نور بمرح / اشطا
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند ساره
كانت ساره ماشيه في طريقها لبيت نور بس ملقتش مواصلات اضطرت انها تمشي المشوار كله كانت ماشيه وفي ايدها فاظه جميله ملفوفه بزينه كانت جايباها لنور
وهي ماشيه كانت بتعدي الطريق بس سمعت تلفونها بيرن فضلت واقفه في نص الطريق عشان تطلع الفون من الشنطه بس مكنتش عارفه عشان الفاظه في ايدها وكان مراد ماشي ومستعجل فضل يعمل ليها الكالكسات بس هي مشغوله بالفون كان خلاص هيخبطها بس وقف العربيه في آخر لحظه بس ساره من الخضه وقع منها الفاظه واتكسرت
ساره بغضب / منك لله يعني عشان معاكو عربيات تمشو تخبطو في خلق الله كده
مراد نزلها من العربيه بعصبيه / انت بتكلميني انا يا بتاعه انتي
ساره بغضب / بتاعه اي ليا اسم يا استاذ انت
مراد بقرف / سوفاج انت ازاي كده
ساره بسخريه / سوفاج يا ننوس عين ماما وبابا
مراد بصدمه / ننوس
مراد / انا مش عايز اغلط فيكي عشان انت بنت
ساره / لا ياشيخ دا انت كنت هتموتيني وجاي تقولي مش عايز اغلط فيكي
مراد / ما انت اللي واقفه في نص الطريق
ساره بشرشحه / ما الطريق كبير قدامك حبكت يعني تمشي من هنا
مراد بنرفزه / بت اسكتي بقا
ساره/ بت اما تبتك يا عد*يم الانسا*نيه
مراد / عد*يم الانسا*نيه لي بقا خدي يا ستي فلوس الفاظه إلى اتكسرت اهي وسلام عليكو مش ناقص قرف ركب مراد عربيه
راحت ساره رمت الفلوس في وشه
ساره بقرف / الفلوس مش كل حاجه يا عد*يم الانسا*نيه انسان معندوش قلب ولا مشاعر عشان غني شويتين ماشي يخبط في خلق الله اسفوخس عليك راجل واطي
قالت ساره كلامها ومشت وكان مراد مصدوم من كلامها
مراد بصدمه / هو في اي البت دي مالها
مشي مراد في اتجاهه لسيف
ومشيت ساره بنرفزه عشان الفاظه انكسرت ومش معاها فلوس تانيه تجيب واحده تانيه قررت انها تروح من غير حاجه
وصلت ساره الأول
ساره/ يا أهل الداااار
سيف / ساره نورتي البيت
ساره / منور بوجودك امال في ساره
سيف / في المطبخ روحي لها
دخلت ساره المطبخ
ساره / وحشتيني
نور / ساره حبيبتي وحشتيني خالص
ساره / بس اي التغيرات دي كلهاسيف ماله
نور / الظاهر انو بيحاول يصلح غلطته يلا تعالي افرجك على الجنينه
ساره بفرحه / يلا
طلعت ساره ونور فضلو يتفرجو على الجنينه شويه
وبعدين قعدو على المرجيخه فضلو يحكو مع بعض شويه
مراد / السلام عليكم
سيف بمرح / عليكم السلام نورت مصر يا جدع
مراد / منوره بوجودك يا صاحبي
اخد سيف مراد ودخلو الجنينه
سيف/ أقدم ليكو مراد صحبي وعشره عمري
ساره بصدمه / انت
مراد بصدمه / انتي
نور/ انتو تعرفو بعض
مراد / أنت اي إللي جابك هنا يا بت انتي
ساره بنرفزه / لااا بقولك اي لسانك جو بوقك متقليش يا بت دي تاني فاهم
مراد / انتي اي إللي دخلك هنا يا بتاعه انتي
ساره بشرشحه/ سيبوني عليه والله ما هسيبه
ساره مسكت مراد من تيشرته وكانت هتضر*به بس نور مسكتها
نور / اهدو يا جماعه اهدو واحكولنا حصل اي
ساره / سيبيني عليه يا نور دنا سكتاله من الصبح
مراد بزعيق / انا اللي سكتلك من الصبح واقفه غلط في الطريق وجايه تز*عقي وقولت ماشي إنما تغ*لطي فيا لاء لحد هنا واستوب
ساره / يامي خوفت ولا اقولك اتر*عبت
مراد / والله لولا انك بنت لكنت ضر*بتك
ساره بشرشحه / لااا والنبي تعالى اضر*بني وانا اقطع*لك ايد*ك يا عد*يم الإنسا*نيه
مراد / اسكتي بقا اي بكابورت واتفتح علينا
سيف/بسسسسس
الكل سكت
(لاء مسيطر يا سيف 😂😂)
سيف / احكو حصل اي وبعدين يا ساره انت كنتي كيوت اي إللي جرالك بس
مراد بطريقه / دي كيوت دي
ساره / ايوه دي كيوت مش عاجبك ولا اي
نور / خلاااص يا جماعه اهدو اي اللي حصل لكل ده
مراد حكي كل حاجه ليهم
سيف ونور انفجر*و من الضحك عليهم
نور / انا حاسه ان انا قاعده مع توم وجيري
سيف / انا فكرت ان حصل كا*رثه معاكو لكن مكنتش اتوقع ان ده اللي حصل 😂😂
مراد / خلصتو فكره الضحك انت ومراتك يا سيف
سيف وهو يحاول كتم ضحكته / خلاص يا مراد سكت اهو
مراد / معنى مش غلطان بس انا اسف يا ست ساره
ساره / وانا كمان مش غلطانه بس اسفه
مراد / كل ده ومش غلطانه
ساره بنفاذ صبر / استغفر الله العظيم شوفت يا سيف هو اللي بيجر شكلي ازاي
مراد بصوت واطي / خلاص سكت اهو أعوذ بالله عليكي انتو مستحملينها ازاي
ساره / بتقول حاجه يا اخ
مراد / بقول عليكي كيوت خاااالص
ساره / إذا كان كده ماشي
نور / الحمد لله يلا نبدأ يومنا
الكل / يلا
سيف / الأول يلا ننزل البيسين
ساره / بس انا مش معايا هدوم تانيه
نور / ودي حاجه تفوتني تعالى معايا
طلعت نور وساره الاوضه عشان يغيرو هدومهم
وسيف ومراد غيرو هدومهم تحت كانو لابسين شورت فقد ونور وساره لبسو هدوم
يتبع
تكملة الروايه من هنا هنا
تعليقات
إرسال تعليق