القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #جميلتي♥البارت التاسع بقلم _نورهان_نشات♥في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


بارت 9

#جميلتي


اميره:يعني ازاي يوسف يطلع منو ده كله ده اكيد مش يوسف الي احنا نعرفو

احمد:انا مش عارف يبنتي والله

فارس:عن اذنكو بقا عشان رايح شغلي هشوف في اي عايزه حاجه ي جميله؟

جميله:لا شكرا


عند فارس

فارس بخبث:كلهم صدقو الي انا قولتو عرفت اضحك عليهم

مجهول:طيب كويس ي فارس وبكده يوسف قدام اهله تاجر مخد"رات بس انتا لي عملت كده من الاول

فارس:عشان بحب جميله 

مجهول:تمام انا هقفل دلوقتي سلام

فارس:سلام


نروح ليوسف

يوسف:طمني ي دكتور انا عندي اي يخليني اتعصب كده

الدكتور:انتا للأسف عندك انفصام ف الشخصيه بس متخافش ليها علاج

يوسف:طب ياريت ي دكتور انا خسرت اعز الناس ليا

الدكتور:خلاص هنبتدي علاج من انهارده

ومر اسبوع وجميله وفارس بيتقابلو كل يوم وبقو صحاب جدا ويوسف لسه بيتعالج عشان يقول ل جميله كل حاجه

فارس:جميله ينفع اقولك حاجه

جميله:اكيد يبني قول

فارس:انا بحبك

جميله:انا كمان بحبك

فارس فرح جدا عشان هو قدر يخليها تحبو

بعد مرور 3 شهور

فارس:جميله تقبلي تتجوزيني

جميله:اكييد

يوسف من وراهم

يوسف بدموع وحزن:هتتجوزيه ي جميله حتى لو عرفتي ان هو الي مخليني تاجر مخد"رات وان انا برئ وان انا كان عندي انفصام ف الشخصيه واتعالجت عشانك

جميله بعدم تصديق:مش فاهمه

يوسف:انا هفهمك

الوقت الي طلقتك في كان ساعتها عندي انفصام ف الشخصيه ولو مش مصدقاني نروح للدكتور وتتأكدي بنفسط واليو الي كنت خاطفك في كانت الشخصيه التانيه مسيطره عليا وبعدها بقيت انا ك يوسف وسمعت كل حاجه من ساعت م كنتو ف العربيه لحد مهو مشي عشان يشوف شغله ده غير ان هو اصلا مش ظابط وعرف يضحك عليكو وعمل ده كله عشان كان بيحبك بس لكن انا اكتر شخص حبك ي جميله

جميله:انتا ي فارس يطلع منك ده كله

فارس بحزن:انا بس بحبك

جميله:حب اي ده الي يخليك تطلع جوزي تاجر مخد"رات عشان تبان انتا الواو ف الموضوع ليه ليه ي فارس

فارس:انا انا اسف ي جميله

جميله:بعد اي بقا الاسف؟ها قولي بعد اي

فارس طبعا معرفش يرد ومشي وسابهم

فارس:اانا اسف ي جميله اسف ياريت تسامحيني اوعدك اني هبعد عنك

يوسف:صدقتيني ي جميله

جميله:انا عاوزه اروح للدكتور ده معاك

يوسف:تمام يلا نروح


يوسف:ي دكتور 

الدكتور:اهلا يوسف اي الاخبار دلوقتي

يوسف:الحمدلله بخير ممكن تحكي ل جميله كل حاجه

الدكتور:اكيد بصي ي بنتي يوسف زي م قولت ان هو كان عندو انفصام ف كان غصب عنو بيتعصب ويعمل اي حاجه بس غصب عنو لكن هو دلوقتي خف الحمدلله وبقا يوسف العادي ومبقاش يتعصب زي الاول

جميله ب دموع:يعني بجد هو خف

الدكتور:ايوه خف

يوسف وجميله مشيو من عند الدكتور

يوسف:انا عمري م حبيت قدك يجميله

جميله بعياط:ولا انا حبيت قدك

يوسف:وبالنسبه للي كنتي هتتجوزيه ده

جميله:كنت هتجوزو عشان انتا كنت ساعتها ف نظري تاجر ز"فت

يوسف:اديني اهو قولتلك كل حاجه ممكن بقا اقول حاجه نفسي اقولها من بدري

جميله:قول

يوسف:بحبك تتجوزيني؟

جميله:....

يتبع

تكملة الروايه من هنا هنا  

 

تعليقات

التنقل السريع