القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

مختمره في عائله مودرن البارت ٢١#بقلم رحمه محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

مختمره في عائله مودرن 


البارت ٢١

ليلي :خلاص عملت إلى انت عاوزه اقدر افهم هتروح من ربنا فين

أدهم :هنروح الجنه كلنا ان شاء الله بطلي افوره مفيش حد معانا

ليلي :اه صح الحماسه اخدتني بس انا برضو مش فاهمه انت ليه اصريت تتجوزني مهو احنا كان ممكن ننفذ العد؛ اوه دي من غير جواز

أدهم :وكنتي هتنامي معايا في نفس الاوضه وتضر؛ بي من غير جواز برضو

ليلي :تض؛ ر ب مين يسطا معلش

أدهم :أجرى بس وانتي اصلا متجيش لكتفي وعامله نفسها فتوه المهم الباقي فين

ليلي :متخافش كل واحد عارف هيعمل اي بس انا كنت عايزه اسأل عن حاجه يعني

أدهم :قصدك ازاي اخواتي هيقبلوا ازاي امهم تتعا؛ قب مش كدا

ليلي هزت دماغها بمعنى اه

آدم باختصار :لأن هي هتبقى استثني يا ليلى يعني كلهم كدا هيشرفوا جنب سعد لكن هي فليها تخطيط تاني خالص

أدهم :عملت إلى قولتلك عليه

آدم :حصل متخافش كل حاجه تمام رميت قدام خالي عاصم أن المخازن هتدخلها شحنه جديده كبيره أوي وانك انت هتوكلني بيها بما انك المالك دلوقتي وملك هتتولي الباقي

ليلي :ومليكه فين

مليكه :انا هنا يا ليلى وانا كمان شغلي خلص وبلغت محمد الصاوي أن أدهم اجبرن؛ ي على إلى حصل واني لسه بحب سعد وبعد ما اخدت كل حاجه اني عايزه ارجع حقي منك

أدهم :كدا حلو اوي متبقي بئا احمد

ملك؛ انا مش فاهمه انت دخلته في الحكايه ليه اصلا دي مشكله عائليه هو ماله بيها

أدهم استغرب هجوم ملك :أحمد هو السبب الرئيسي في اني اكشف سر عاصم والي اسمه كريم بأنه يتجوز ليلي وياخدوا منها كل حاجه كام لازم نتصرف

آدم :ايوا يا شق بس احنا اتقلبنا في يوم وليله وهما مش اغبى؛ ه اكيد هيشكوا في الموضوع ويدوروا

أدهم :وده المطلوب يا آدم بس هي الفكره في الوقت مش اكتر

ليلي :ايوا يا أدهم بس احنا مقدمناش وقت كتير الموضوع مش هيطول

أدهم :لا متخافيش يا زوجتي العزيزه مهو انا عندي حل هيحرك الدنيا دي بسرعه

ليلي :بجد انا زوجتك العزيزه

آدم :يالهوي مستقبلنا بيضيع وانتوا بتسبلوا

ملك :آدم بقولك خليك شجره يا حبيبي وانا َمليكه اتنين ليمون

أدهم :خلصتوا استظراف ركزوا بئا معايا خلينا نخلص من الحكايه دي

الكل :مركزين


يتبع 


تكملة الروايه من هنا هنا



 

تعليقات

التنقل السريع