القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت حلم ضائع الأخير بقلم هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




شكرا على التفاعل يابنات❤️          البارت الأخير

حسام بعصبيه : مين ال قالك تقولى أن مبخلفش أنطق
الدكتور : هقولك ه هقولك 
حسام بغضب : انططق 
الدكتور بخوف : م منال أخت حضرتك
حسام بصدمه : منال !!!!؟
الدكتور بخوف : ا اه والله أول ماحضرتك اتجوزت جات وقالتلى لو جيت تكشف عندى أبلغك بكده عشان مصلحتك ولما انا رفضت هددتنى بعيالى والله وانا مليش غيرهم 
حسام تركه وهو مازال على صدمته
مصطفى : حسام أهدى كل حاجه هتتحل
حسام بغضب أعمى : تعال معايا يامصطفى
خرج بسرعه ومصطفى وراه
الدكتور بخنقه : منك لله كنت هموت😒

#هاجر العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفرووا

حسام دخل البيت وبصوت عالي وعصبيه : منااااال
منال نزلت وهى خايفه ومتوتره قالت بخوف : ن نعم ياحسام مالك مت قاطعها صف"عه قو"يه على وشها من أخوها ومسكها من شعر"ها
حسام بغضب ووجع : مكنتش متوقع أن انتى تدمرنى وتدمرى حياتى بالشكل ده
منال بدموع وألم : ااااه مالك بس ياحسام فهمنى
حسام شد على شعر"ها أكتر : طلعتى زبا"له بقا تروحى تتفقى مع الدكتور ضدى خلتينى اظلم اكتر انسانه بحبها وأكسرها انتى ايه شيطا"نه
منال بصراخ : ايوووه انا ال عملت كده عشان متجيبش حد يورثك وانا اترمى بعد كده هيكون كل اهتمامك ابنك ومراتك وانا هكون ب"ح مش هيكون ليا لازمه 
حسام بصدمه : بقا انتى تخيلتى فى يوم أن أتخلى عنك ده انتى روحى ده انتى بنتى قبل ماتكونى أختى ايه الح"قد ده تحرمينى من أن أكون أب عشان نفسك مصطفى
مصطفى : نعم
حسام : خدها غور"ها عند خالتى ال فى السويس انا مش عايز اشوف وشها تانى هتبعدى بقا عنى نهائى ووقتها هتعرفى أنك ضيعتى حبى ليكى غوو"رى من وشى
منال بدموع وصراخ : لاء لاء ياحسام انا اسفه خلاص متزعلش منى أخر مره والله حسااااام
حسام بجمود : خدها يامصطفى
مصطفى بهدوء : اتفضلى قدامى
منال بصتله بحزن ومشيت قدام مصطفى
حسام بتنهيده وغمض عيونه : سامحينى ياسلمى

#هاجر العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

سلمى : بابا انا نازله اجيب حاجه من تحت
أحمد : ماشى ياسلمى متتأخريش
سلمى : حاضر
نزلت وهى خارجه من البيت حد شدها لجوه وحط أيده على فمها وهى اتصدمت أن حسام
حسام بهمس : وحشتينى
سلمى بغضب : ايه ال جابك هنا
حسام بندم : سلمى سامحينى والله انا
قاطعته سلمى بعنف وغضب : اسامحك على انك طردتنى ولا اتهمتنى فى شر"فى ولا جر"حتنى اسامحك على ايه ولا ايه
حسام ضمها بحزن ودموع : والله غصب عنى دى لعبه اتلعبت علينا كلنا
سلمى بعدت عنه بغضب : انت ازاى تحضنى كده احنا مطلقين وبعدين خلاص خلصنا بقا ال حصل حصل عن أذنك
سابته ومشيت بغضب وهو اتنهد بحزن

#هاجر العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله

بعد مرور أسبوع

سلمى : أيوه جايه مين
فتحت الباب حسام دخل وقفل الباب بسرعه
سلمى بعصبيه : انت تانى وبعدين مينفعش تكون هنا بابا مش موجود
حسام قرب عليها بحب : عارف بس انتى مراتى
سلمى بتوتر : ا انت طلقتنى 
حسام : ورديتك امبارح
سلمى بغضب : من ورايا انت أنانى ومش بتحب غير نفسك
حسام بندم : والله ندمت ال حصل كان
قص عليها ماحدث
سلمى بصدمه : منال تعمل كل ده
حسام بحزن : للأسف أيوه بس انا بعدتها عن حياتى خالص سامحينى بقا
سلمى بعتاب : بتشك فيا 
حسام : غصب عنى غبى والله انا غبى سامحينى بقا
سلمى بحزن : متشتمش نفسك
حسام بابتسامه : يبقا سامحتينى
سلمى : أعمل ايه بحبك ومقدرش ابعد عنك انا بس زعلانه من ال حصل
حسام : ننسا بقا ال فات ونبدأ من جديد مع ابننا
سلمى بابتسامه : قصدك ولادنا
حسام بصدمه : انتى حامل فى
سلمى : توأم
حسام شالها ولف بيها بحب وفرحه
سلمى بضحك : يابنى انا حامل
حسام نزلها بحب : أسف ياقلبى من فرحتى ربنا يديمك ليا انتى وولادنا يارب
سلمى بحب : ويديمك ليا ياحبيبى
أحمد (والدها) جه من وراها : ربنا يخليكم لبعض يارب

تمت بحمد الله

دى النهايه المستحقه ال حصل كان خدعه وهو غصب عنه يعمل كده يارب تكون عجبتكم❤️

#حلم ضائع

بقلمى هاجر العفيفى

دمتم في حفظ الرحمن💙

تعليقات

التنقل السريع