القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت #ليله غيرت حياتى البارت الاول بقلم هاجر العفيفى : العروسه هربت قالتها والدتها بخوف ودموع العريس بصدمه : هربت !! طب والناس ال تحت دول لو متصرفتش أقسم بربى مش هر"حمكم والد العروسه باند&فاع : يبقا تاخد مريم يا أدم يابني لحد ماشوف المصيبه التانيه راحت فين مريم بصدمه : بابا !! انا انا


 : العروسه هربت

قالتها والدتها بخوف ودموع

العريس بصدمه : هربت !! طب والناس ال تحت دول لو متصرفتش أقسم بربى مش هر"حمكم

والد العروسه باند&فاع : يبقا تاخد مريم يا أدم يابني لحد ماشوف المصيبه التانيه راحت فين

مريم بصدمه : بابا !! انا انا

والدها بعصبيه : مش وقته يامريم هي كلمه وهتتنفذ سمعتنا هتروح لو معملناش كده

أدم بهدوء : ياريت كل حاجه تخلص فى وقت قليل وانا هنزل استقبل الناس ال جت عشان محدش يحس بحاجه

نزل أدم ومريم بصت لوالدتها بصدمه

مريم : ماما اكيد ده مش هيحصل صح

امها بصتلها بقلة حيله

والدها ابراهيم : هي كلمه يلا اجهزي عشان الناس تحت وانتي تعالي معايا يا أحلام عشان نشوف الكا"رثه دي 

خرجوا وسابوا مريم فى الأوضه لوحدها 

مريم بذهول : مش معقول ال مفروض هيكون جوز أختى هيكون جوزى لاء لاء طب اقول لمحمود ايه يارب 


#هاجر العفيفى 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


بعد نص ساعه


كان أدم داخل القاعه وفى أيده مريم ال كانت حزينه وملامحها باهته من ال بيحصل ده كله دخله قعدوا مكانهم 

أدم بهدوء : ياريت تبتسمي عشان الناس متحسش بحاجه

مريم ابتسمت باصطناع وهي جواها بيت"قطع

ابراهيم : المأذون وصل يلا

راحوا عند المأذون وابتدت مراسم كتب الكتاب

المأذون : بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

تعالت صوت الزغاريط واشتغل الدي چي وطلب من كل كابلز يرقصوا وعدي الفرح بسلام


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


دخلوا شقتهم وأدم بصلها بهدوء وقرب منها 

مريم بخوف : ب بتقرب ليه

أدم : متخافيش مش هأذيكي بس عايز أعرفك أن مش بحبك يعني وجودك هنا هيكون مؤقت بس لحد الدنيا تهدا وبعدين هطلقك

مريم كرامتها وجعتها جدا ردت بدموع محبوسه : وانا برضوا مش بحبك لأن مخطوبه وبحب خطيبى وال حصل ده لغبط كل حاجه عن أذنك داخله انام 

أدم بص لمكانها بشرود ودخل أوضته هو كمان


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله


داليا : كل حاجه تمت صح وانت خلصت من مريم وانا خلصت من أدم

الشخص : بس أهلك مش هيسبوكى 

داليا بدلع : لما نتجوز يامحمود محدش هيكون ليه عندي حاجه

محمود : اممم ماشي لما أشوف


يتبع


#ليله غيرت حياتى


بقلمى هاجر العفيفى


دمتم في حفظ الرحمن 💙

تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع