القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فتاه واربع شباب _البارت _١٨ الأخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



فتاه واربع شباب __١٨ الاخير

نجمه بصدمه: ايي طب طب انا جايه دلوقتي 

قاسم: في اي 

نجمه:ليث تعبان اما لازم اروحله 

كانت قايمه مسك ايديها 

نجمه: قاسم لازم اروح

قاسم: بتحبيه

نجمه: ايواه انا بموت فيه ممكن امشي ارجوك 

قاسم'بسرعه عشان اوصلك 

جهزو واخدها وصلها دخلت جري قالولها انه في غرفه المكتب مش عاوز يفتح لحد

نجمه: ليث افتحلي ياحبيبي دي انا نجمه افتحلي يلا متوجعش قلبي يا قاطع كلامها فتح الباب

ليث: انتي جيتي مش هتمشي تاني صح 

نجمه بزهول من منظره ايديه مجروحه عيونه حمرا جدا بينهج كأنه كان في حرب "

وما هو فراقك الا حرب وانا المهزوم "

حضنته وهوا بادلها الحضن

نجمه: خوفتني عليك تعالا معايا يلا شدته وطلعو والشباب اخدو قاسم الي كان مزهول من مدي حبهم لبعض لكن بيكابرو

مسلم: مكنتش اتخيل انه بيحبها كده

معتصم: ولا انا مازلت مش متخيل ابدا انهم مع بعض

قاسم: اشمعنا يعني فيها اي

غيث: نجمه متربيه ع ايدينا محدش مننا تخيل انها ممكن تكون من نصيب حد فينا بس اهو القدر بقا له رأي تاني

قاسم: واضح انها بتحبه

فضلو الشباب مع بعض بين ضحك وهزار واساله قاسم بخصوص حجات لنجمه

________♡_____♡_____

عند نجمه وليث 

نجمه: ادخل خد شاور وتعالا

ليث: هتمشي

نجمه؛ لا هستناك هنا اهو وقعدت ع السرير دخل الحمام اخد دش وخرج قعد جنبها قامت جابتله علبه الاسعافات وربطله ايديه 

نجمه:يلا نام ارتاح شويه 

ليث: مش عايز 

نجمه: تؤتؤتؤ الولد الشطور ميقولش لا يلا وعدلته وغطته وكانها بتعامل طفل 

نجمه: بتبصلي كده لي

ليث: بحبك

نجمه: بتوتر اا أ أ انا

ليث: اوعي تمشي لما انام عشاني

نجمه:ليث انا لازم

ليث بنوم: خليكي متمشيش ونام 

اتنهدت بقله حيله وطلعت جنبه حضنته ونامت 

تاني يوم صحيت لقيته بيبصلها بابتسامه

نجمه: صباح الخير 

ليث: صباح النور 

نجمه: ا انت كويس صح

ليث: اهاا عشان انتي جنبي

نجمه: ٠ه هو الساعه كام

ليث: الساعه دلوقتي ١٠:٣٠ 

نجمه: ياااه اه فين قاسم

ليث: بات في مع غيث... نجمه

نجمه: نعم

ليث: تتجوزيني

نجمه بخجل: أ أأأ انا

ليث: انا بحبك

نجمه بسرعه: وانا موافقه 


بعد شهر كاان فرح نجمه وليث وقاسم ولين وغيث وقمر

اما معتصم ومسلم فاهما سناجل زييي انا والي بيقراء الروايه كده


نجمه: خاااايفه اوي لالا مش هنزل لا

قمر: ولا انا رجعت في كلامي مش هتجوز

لين: لا بقولكو اي انا صابره بقالي خمس سنين انا قتيلت الفرح ده

قاسم: وانا قاتيلك ياجميل

نجمه: اللبسي ياجريئه

دخل كل واحد اخد عروسته 

ليث: انا امي دعيالي في ليله القدر وربنا اي القمر ده

نجمه: بجد حلوه بس الكعب تعبني عاوزه اقلع*ه

ليث بجرائه:نطلع الاوضع بس وهنقل**ع كل حاجه

نجمه: ولاد عييب 

صحك ليث عليه وكمل رقص 

 slow 

قاسم: الا قوليلي قتيلت الجوازه دي فعل ولا كلام بس

لين: يااا قاسم بس بقا الله

قاسم: متتكسفيش عشان هاكلك دلوقتي بخدودك الحمرا دي

لين بخجل: بحبك تعرف مكنتش اسدق ان قاسم باشا يعجب ببنت الخ

قاسم: هشششش انا اعجبت بالدكتوره لين فاهمه 

لين: بحبك

قاسم: وانا بمووووت في امك

لين: لا موت فيا انا مش في امي

ضحك عليه وع عفويتها في الكلام

꧁꧂


قمر: احم غ غيث ابعد شويه الناس بتبص علينا

غيث: طبيعي مش عرسان وبعدين اسكتي متتكلميش بالروج ده

قمر: لي وحش صح كنت عارفه 

غيث: تؤ مش وحش بس لونه حلو اوي عليكي وكل ما تتكلمي ببقا عاوز

قمر بخجل: بس خلاص 

غيث: قمري الي خجلان ده

قمر: بحبك

غيث: اوعي تقوليها تاني

قمر: لي

غيث: قوليها في اوضتنا عشان هرزعك بو"سه تجيب اجلك قدام الناس

قمر: يالهوي خلاص مش هقولها

غيث: متجيبي بو"سه 

قمر: غييييث

غيث بضحك: طيب طيب


مسلم: تفتكر هتفضل سناجل لاخر الروايه

معتصم: انت عبيط يلا دي اخر حلقه

مسلم: وربنا طب ادور ع حد اشقطه بقا


بووووم سوري انتهت بسرعه الامتحنات قربت ومضغوطه جدا اتمني تكون عجبتكم واتمني تكونو بخير دايما يارب 🫀❤️


تعليقات

التنقل السريع