القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت #للقدر رأى أخرالبارت الأول بقلم هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

: انت اعتد"يت على بنت عمك

قالها كامل بصدمه وعصبيه لابنه عمر

عمر بتوتر : ل لحظة ضعف بس انا

قاطعه صف"عه قو"يه من والده

كامل : الظاهر أن معرفتش اربيك بقا أخويا يبعتلى بنته تعيش معايا عشان الكليه بتاعتها ابنى يدمر"ها

عمر بصدمه : انت بتضر"بنى يابابا

كامل بغضب : وأك"سر دماغك كمان انت فعلا مش متربى اعمل حسابك كتب الكتاب هيكون الخميس الجاي وده اخر كلام عندى

سابه ومشى وعمر كان مصدوم من كلام والده

عمر فى نفسه : غب"ى انا ال جبته لنفسى اهو اتدبست بس وربى ماهخليها تشوف يوم عدل ابدا


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا


هدير كانت بتتر"عش بشده وبنت عمها جمبها

تقى بحزن : يابنتي اهدي كله هيتحل 

هدير وهي مازالت تتر"عش قالت بدموع : انا ضيعت بسبب أخوكى ياتقى أبويا هيقت"لنى

تقى : أهدى بالله عليكي بابا مش هيسكت والله صدقيني

هدير بدموع : اااااه يارب ط طب هو ليه عمل معايا كده انا مكنتش بتكلم معاه اصلا ليه يضي"عني بالطريقه دي انا قلبى وجع"ني أووي 

تقى غطتها بأحكام وقالت : أهدى ياحبيبتى ونامى دلوقتي وصدقيني كل حاجه هتتحل

هدير غمضت عيونها بو"جع 

تقى بتنهيده : منك لله ياعمر

وقامت خرجت بره بس وهي ماشيه سمعت صوت والدتها من الأوضه وكانت بتكلم عمر بعصبيه

حنان بعصبيه : انت أتجننت ازاى وافقت ابوك وهتتجوزها دى مش من قيمتك

عمر بضيق : مقدرش أرفض كلام أبويا

حنان : انا مستحملاها بالعافيه هنا كمان هتكون مراتك انت لازم تهرب قبل كتب الكتاب

عمر : انتى شايفه كده

حنان بحزم : مفيش غير كده

تقى سمعتهم واتصدمت من والدتها وقررت تقول لوالدها عشان مصلحة هدير وعشان متتفض"حش


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


كامل : هدير يابنتي أنا قولت لابوكي أن عمر بيحبك وهيتقدملك عشان كتب الكتاب هيكون افضل ليكي لما تقعدى معانا

هدير بشرود : ال تشوفه ياعمى

كامل بأحراج : انا اسف يابنتى على ال حصل بس

قاطعته هدير بجمود : خلاص ياعمى

تقى : كنت عايزه حضرتك فى حاجه يابابا

كامل مشي مع بنته وقعدوا فى المكتب

كامل : خير يابنتى

تقى : عمر أخويا ناوى يهرب

كامل بصدمه : ايبيه !!!؟


عند عمر دخل أوضة هدير بعد لما تقى خرجت من عندها

هدير شافته اتخضت وضمت نفسها بخوف وقالت بزعر : انت جاى ليه هنا تانى

عمر قرب عليها وقال بتهديد : أقسم بربى لو وافقتى على الجوازه دي لا هتدخلى جح"يمى هخليكى تتمنى المو"ت ومتلاقهوش


يتبع


#للقدر رأى أخر


بقلمى هاجر العفيفى


دمتم في حفظ الرحمن 💙

تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع