القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت امان الحب البارت الاول بقلم هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



: أنا مالك المنشى اتجوز واحده مشيت معا"ها

قالها مالك بسخريه وغرور 

غزل بصدمه : انا بحبك يامالك عملت كده عشان بحبك

مالك ببرود : وأنا مش بحبك هى عافيه وبعدين واحده خا"نت ثقة أهلها ال ربوها 20 سنه مش هتخو"نى أنا

غزل مسحت دموعها بجمود : كنت هبله فعلا لما فكرت واحد زيك بيحبنى انا بكر"هك يامالك بكر"هك

سابته ومشيت وهو بص مكانها بشرود وقال : كان لازم أعمل كده


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا


غزل بدموع : طلع مبيحبنيش ياساره

ساره : الصراحه كده ياغزل انتى ال غلطانه من الأول وحذرتك كتير من ال بتعمليه ده

غزل بحزن : بحبه ياساره

ساره : وهو ال بيحب يبقا بالغباء ده ويفرض حبه على الناس وكمان خرجتى معاه من ورا أهلك 

غزل : ده كان واعدنى بالجواز والله يعنى بيحبنى زى مابحبه

ساره بسخريه : تبقى بتحلمى ياحبيبتى مفيش واحد بيتجوز بنت خرج معاها أبدا يوم مابيختار بيختار واحده من بيت أهلها

غزل : انتى بتذ"لينى ياساره

ساره : ياحبيبتى والله انا بفوقك انتى غلطتى وأكبر غلط كمان انك بس خو"نتى ثقة أهلك ودلوقتى جه الوقت انك تراجعي حساباتك من تانى

غزل : ومالك ؟؟

ساره بنفاذ صبر : انسيه ياغزل انسيييه بقااا


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


ماجد : والله يابنى عملت الصح دى حتى كانت بت و

قاطعه مالك بلك"مه قو"يه أسقط"ته أرضا : اخررر"رررس ياحيوا"ن مش معنى أن أحنا سيبنا بعض أن هخلى واحد زيك يتكلم عليها نص كلمه ده انت وا"طي صحيح بس والله لو سمعت اسمها منك تانى متلومش الا نفسك

مالك زقه بغضب ومشى من المكان كله

ماجد بوعيد : ماشى يامالك والله ادفعك تمن الضر"به دى


#هاجر العفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله


ساره : غزل

غزل بشرود : نعم ياساره

ساره بتوتر : ك كنت عايزه أقولك حاجه

غزل باستغراب : قولى

ساره : مالك سافر النهارده الصبح ومش هيرجع مصر تانى

غزل بصدمه : سافر !!!!


يتبع


اتفاعلوا ياولاد🥺❤️


#أمان الحب


بقلمى هاجر العفيفى


دمتم في حفظ الرحمن💙

تكملة سكريبت الأخير من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع