القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت #حنين_وعشقها❤️كامل بقلمNada في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


ايه رايك اللون الاحمر هيكون احلي وكمان انتي بتحبيه

مالك...حنين مالك مابترديش ليه

حنين بانتباه.هااا في ايه

مالك باستغراب.ايه مالك بكلمك فيه حاجه

حنين بصت علي ايديها بحزن

حنين.بدموع.مالك انااا اسفه مش هقدر

وخلعت دبلتها وحطتها قدامه

مالك بص بصدمه..يعني ايه 

حنين.بحزن انا اسفه بس انا بطلت احبك ومش هقدر اكمل معاك

عن اذنك


*حسيت قلبي اتكسر ميت حته اول ماقلت اني بطلت احبه

انا حبيت مالك اكتر من اي حاجه في حياتي بس للاسف انا مقدرش اخليه مبسوط ونعيش الحياه الي كنا بنرسمها معاا بعض


رميت نفسي علي سريري بارهاق وتعب


الام..بغضب..ايه الي انتي عملتيه ده.مالك كلم ابوكي وحكاله علي حصل

لولا اني عارفه انتي بتحبي مالك قد ايه ماكنتش اتكلمت شكلك نسيتي انو فرحكم بعد اسبوع


حنين.بارهاق..ماما سيبني لوحدي لو سمحتي دي حياتي انااا


الاب بغضب...شكلي دلعتك كتييير مش ده الي وقفتي قدامي علشانه ودلوقتي مش عاوزاه

شكلي ايه قدام الناس لما تسبيه قبل الفرح باسبوع انتي نسيتي انو وزعنا الدعوات خلاص


حنين..بصريخ..سيبوني بقاااا اناا حره دي حياتي اناا 


الاب بهدوء..يعني دي اخر كلام عندك


حنين.بتردد.اه


الاب.ماشي


حنين قعدت بحزن وافتكرت

فلاش باك

حنين.بصدمه.يعني ايه يادكتوره


الدكتوره.بهدوء.يعني انتي عندك كل*نسر في الدم وكمان حاله متاخره التحاليل الي قدامي بتقول كده


حنين بصدمه وحزن..عن اذنك


بعد مرور شهر

وحنين حالتها بتسوء اكتر من الاول


دخلت روان صحبتها


روان بصدمه.الحقي خطوبه مالك النهارده


حنين..........



الجزء الثاني والأخير

#حنين_و_عشقها❤️


حنين بدموع محبوسه.ربنا يباركله

روان باستغراب.انتي ازاي كده

انا مش عارفه ايه الي حصلك بجد

حنين بهدوء..سيبني لوحدي ياروان ممكن

""""

مالك وهو بيلبس البدله دخلت عليه امه

مالك بحزن.هو انا الي بعلمه ده صح

الام.ايوه صح انت لازم تشوف حياتك انت مش لعبه في ايديها وبعدين ريهام بتحبك

حتي بيقولك خد الي تحبك وبكره تحبها

مالك هز راسه بهدوء

____

ملك..انا مش عارفه انتي وافقتي ازاي هو اخويا اه بس انا عارفه انو لسه بيحب حنين


ريهام.بحزن.مش مهم بس انا بحبه وخلاص النهارده خطوبتنا ولو سمحتي ياملك انسي الموضوع وماتفتحهوش تاني


ملك بحنيه..ماشي ياريهام


بعد اسبوع

وقد تمت خطوبه ريهام ومالك

__

حنين بحزن ووشها باهت.خير يا دكتوره فيه حاجه

الدكتوره بتردد وحزن..انا اسفه جدااا ياحنين


حنين باستغراب .علي ايه يادكتوره


الدكتوره.بصراحه انتي ماعندكيش كان*سر


حنين. بصدمه يعني ايه


الدكتوره بحزن.للاسف نتيجه التحاليل اتبدلت

معا واحده تانيه انا اسفه للمره التانيه


حنين خرجت من عند الدكتورة وهياا في حاله صدمه

ازااي انا كنت فكرت خلاص انو همووت

حنين ببكاء..واتخليت عن مالك وخسرته ليه يحصلي كده


تاني يوم

مالك وريهام كانو قاعدين في كافيه


ريهام.بهدوء.هروح التوايلت ثواني وهرجع


مالك بهدوء.ماشي بس متتاخريش


حنين..بهدوء.مالك


مالك بص وراه بصدمه 

حنين؟


حنين بدموع..مالك.انا اسفه احناا ممكن نرجع لبعض

اناا اسفه

مالك كان وشه كل برود وسخريه

مالك ببرود.خلصتي انا بحب خطيبتي وخلاص شلتك من قلبي

حنين بدموع.الدكتوره قالتلي انو انا عندي ما*نسر وهموت قريب عشان كده سبتك وبعدها عرفت انو نتيجه التحاليل اتبدلت انا اسفه

مالك انا لسه بحبك

مالك.وانا دلوقتي مبحبكيش انتي مكنش عندك ثقه فياا حتي وانا بشكر ربنا انو ده حصل عشان كنت هعرف انو انتي مش مناسبه ليااا وفعلا انا حبيت ريهام وبسس

انا كنت لعبه في ايدك مش اكتر انتي كنتي متاكده انو انا لو عرفت هسيبك وابعد عنك

بس انتي مبثقيش فيااا واي علاقه بتتبني علي الثقه عشان تبقي علاقه ناجحه انا اسف ياحنين انا شلتك من حيااتي


كنت بسمع كلامه وانا بضرب نفسي ميت قلم انا الي ضيعته من ايدي

مسحت دموعي وبصتله

انا اتمنالك حياه سعيده معاا ريهام

معا السلامه يامالك


لف بضهره لقي ريهام واقفه ورا ومبتسمه


ريهام.بابتسامه .انا عارفه انك لسه بتحبها ليه ماسمحتهاش


مالك .الحب مش كل حاجه هي كانت حاجه حلوه في حياتي بس للاسف مش مناسبين لبعض انا كنت عارف كده من الاول بس اعمل ايه كنت بحبهاا


ريهام..انا بحبك اووي يامالك ❤️


مالك.بابتسامه .مقدرش اقولك بحبك دلوقتي هقلهالك لما اكون حاسسها بجد


#حنين_وعشقها❤️

بقلمNada

رايكم ❤️🍒



 

تعليقات

التنقل السريع