القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت كامل #حب بدون قيود بقلم ŠĤÄĤĎ في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


اسكريبت

خالد طلقنى بقى

خالد:ربنا يهديكى يا أسماء تعالى كلى فشار

أسماء بعياط:أنا مش عيزاك طلقنى

بص لها وقال:بأمارة لما كنت نايم امبارح وكنتى بتعيطى وبتقولى لى بحبك صح

أسماء بعياط:أنت مش مجبو'ر تستحمل واحدة مشلو'له

خالد برق وقرب منها وقال:أنا قلت لك ميه مرة متقوليش كده يا أسماء وبعدين أنا بحبك💖 وأنتِ ست البنات كلهم

أسماء😢بس انا بقيت حمل عليك

خالد قعد على الأرض قدمها ومسك أيدها وقال:أنا مش عايزك تقولى كده تانى طب افرضى أنا اللى عملت حا'دثة ومبقتش بمشى هتسيبينى

أسماء:اولا بعد ا'لشر عليك ثانيا أنا مستحيل اسيب روحى

خالد بابتسامة:شوفتى قولتى ايه

روحك أنا بقى هسيب روحى تعالى وقرب منها يشيلها وقال:اللهم طولك يا روح على جنا'نك

أسماء وهى بتحضنه:عمرك ما هتسيبنى

خالد:تو

أسماء:وولا هتز'هق منى

خالد:تو

أسماء:وهتفضل تحبنى

خالد:تو

أسماء 😞

خالد بابتسامة:بهزر مهزرش ودخل بيها اوضتهم واخدها فى حضنه

أسماء:بحبك يا خالد💖

خالد:مش اكتر منى وشدها لحضنه

تانى يوم اسماء بتفوق مبتلاقيش خالد وبتلاقى ورقة بتفتحها ودموعها بينزلوا اول ما تقرأها

يتبع...

#حب بدون قيود

#ŠĤÄĤĎ


باقى الاسكريبت والاخير

تانى يوم اسماء بتفوق مبتلاقيش خالد وبتلاقى ورقة بتفتحها ودموعها بينزلوا اول ما تقرأها

"كنت احب اطلقك فى وشك بس يلا مش مهم ورقه طلاقك هتوصل لك"

أسماء دموعها نازله وصرخت جامد وفجأة

خالد:بخ

أسماء😢😲

خالد:خالت عليكى طب اعمل ايه عشان تصدقى انى مش هسيبك

اسماء بعياط:متتكلمش معايا أنا بجد خوفت

خالد قرب منها وقال:طب سماح ده انا عندى خبر حلو

أسماء:ايه هو

خالد:فيه دكتور شاطر نزل البلد واتفقت معاه عشانك

أسماء:بس

خالد:مبسش

خالد حضنها وقال:كل حاجه هتبقى تمام

بعد شهر من العمليه

أسماء:أنا مش قادرة اقف يا خالد

خالد:يلا يا أسماء بلاش دلع بقى

أسماء كانت بتمشى وهى ساندة وكانت هتقع لحقها وقال:ميقع الا الشاطر

أسماء:بالله عليك يا خالد كفايه

خالد:معلش يا دكتور ممكن كفايه النهارده

الدكتور سابهم وخالد شال اسماء وخرج وقال:أنا عايزك توقفى حبوب منع الحمل بقى يا أسماء

أسماء مردتش عليه وهو متكلمش

فى البيت

خالد طلع أسماء الاوضه وخرج

بعد اسبوعين كاملين

خالد داخل الاوضه والاوضه ضلمه فبينور النور لقيها واقفة قدامه

خالد: اسماء

أسماء قربت منه وقالت:اول مفاجأة ايه رايك

خالد:هو فيه مفاجآت تانيه

أسماء مسكت أيده وحطتها على بطنها وقالت:هتبقى بابا يا خلود

خالد شالها ولف بيها وحضنها جامد

اسماء:كفايه نزلنى بقى

خالد نزلها وقال:طب ومنع الحمل

أسماء:بطلت اخده من يوم ما قلت لى هعمل العمليه كان عندى امل وفى نفس اليوم اللى قلت لى مخدش فيه الحبوب عرفت انى حامل

خالد ضحك وحضنها جامد

أسماء:أنت اجمل حاجه فى حياتى يا خالد

خالد:وانتى كل دنيتى واه أنا عايز بنوته شبهك

أسماء حضنته وقالت:بحبك💖

#حب بدون قيود

ŠĤÄĤĎ



 

تعليقات

التنقل السريع