القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #عشق_الرعدالبارت 11❤️ بقلم #نورهان_نشأت في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


بارت 11

#عشق_الرعد


عشق:يعني ميرا بتحب علي واتجوزت رعد عشان فلوسو

مليكه:ايووون

عشق بضحك:دي هتحلوو اوي

مليكه:فعلا بس قوليلي انتي هتعملي اي

عشق:هفضل ورا ميرا دي لحد م نمسك عليها حاجه وانتي هتقربي من علي 

مليكه:نعمممم

عشق:اي في اي

مليكه:اقرب من مين يختي

عشق:علييييييييي

مليكه:بس يبت

عشق:هتحبيه وهنشوف

مليكه:انا مش هرد

عشق:طيب يختي نامي عشان الشغل الصبح

مليكه:تمام ي فندم


عند رعد

ميرا: رعد حبيبي انا اسفه اني طلعت من غير م اقولك

رعد:انتي اي الي وداكي الشركه ل علي؟

ميرا بتوتر:ش شركه اي ا انا مش فاهمه

رعد ومسكها من شعر"ها:انتي هتستهبلي ي بت ده ولسه ي بنت الك"لب هسمعك حاجه خدي اسمعي

ميرا مسكت الفون وسمعت كل كلامها الي كان مع علي

رعد:بقا ي بنت الك"لب ي وا"طيه بتستهبليني وفكراني مش هعرف ده أنا هخلي ليلت ام"ك سو"ده ي ميرا 

وقعد يض"رب فيها لحد م نز"فت من كل جسمها

رعد:غو"ري وانتي طالق وامشي انتي وامك برا بيتي

ميرا:ايوه انا بحب علي ومش هحبك

رعد:بطلي بجا"حه بقا انتي اي شيطان ماشي ع الأرض

ومسكها من شعر'ها ونزل بيها تحت وقعد يضر"ب فيها 

رعد:انتي يالي اسمك ميرڤت

ميرڤت:اي ده في اي

رعد:برا انتي وبنتك ومشوفش وشكو تاني 

وندهه الحراس

رعد:خدووهم براا


ميرا:ماشي ي رعد انا هوريك

يتتبع

#عشق_الرعد❤️

#نورهان_نشأت

توقعوووو اي الي هيحصل البارت الجي؟❤️

تفاعل بقا ي قمرات❤️

دمتم ف حفظ الله❤️

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع