القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية رنين الأسد البارت 13_14بقلم الكاتبه المجهوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


part 13

الدكتوره..هيا تعرضت لي انهيار عصبي وانا عطتها حقنه وهيا دلوقتى كويسه 


أسد..تمام شكرا يا دكتوره 


ومشيت الدكتوره وطلعت البنات من عند رنين وهما بيبصوا لي أسد بغضب ولاحظ أسد ده ومتكلمش و الشباب برضوا لاحظوا 


مالك..خير يا ملك بتبصوا لي أسد كده ليه 


ملك..هوا السبب في إلي رنين فيه دا كلوا 


مالك ..متظلمهوش يا ملك كل ده بسبب سحر 


ملك ..سحر واه دخل سحر 


مالك..اصل ......


ملك بغضب..ولله يجبها من شعرها 


مالك.. لا يا ملك متعمليش حاجه الا لما نتأكد 


                 ........................................


في جناح أسد 


دخل أسد ولقي رنين عمال تعيط ،جري أسد عليها وخدها في حضنوا بعدت رنين عنوا بكل غضب وقالت 


رنين بدموع..عمري ما هسمحك يا أسد 


أسد بندم ..رنين انا أسف ولله ...


قاطعته رنين قائله ..أسف انت حتي مرضتش تسمعني انا بكرهك يا أسد أطلع براااااا 


وطلع أسد من عند رنين وهوا يتوعد لي سحر 


                        ..................................


في المخزن 


أسد ..الدكتوره جات 


الحارس ..ايوه يا باشا جوا 


ودخل أسد عليها وهيا أتصدمت لما شافتوا 


أسد بغضب..مين الي أتفق معاكي 


الدكتوره بخوف..ها انا محدش اتفق معيا انت اصلا بتكلم علي اه 


أسد وهوا يطلع المس.دس ويوجه علي الدكتوره 


أسد بغضب..وحيات امك مين الي اتفق معاكي انك تقولي أن رنين مش بنت 


الدكتوره بخوف..خلاص هاقول سحر يا باشا هيا الي قالتلي قولي كده وهيا هتدني فلوس كتير 


أسد بغضب..يا ولاد .....


أسد مسكها واتجه بها إلي القصر 


...................................


في القصر


كانوا قاعدين كلهم في الصالون ودخل أسد عليهم ورما الدكتوره و أول ما سحر شفتها خافت جدا 


الشرقاوي..اه ده يا أسد ما سك الدكتوره كده ليه 


أسد بغضب..احكي يا روح .....


وبدأت الدكتوره ان تحكي 


الدكتوره..بس كده سحر هيا الي قالت اعمل كده 


راح الشرقاوي عند سحر وصفعها علي وشها 


الشرقاوي بغضب..يا فج.ره ليه عملتي كل ده 


سحر بغضب..عشان انا بحب أسد بس انت خليتوا يتجوز من الز.باله الي فوق دي ولسه هتكمل لقت كف نزل علي وشها وكانت رنين 


رنين بغضب ودموع ..عملتلك اه ليه عملتي فيا كده 


سحر ..عشان بكرهك عشان أسد ده ملكي 


رنين..إنت واحده مريضه انا بكرهك غوري من وشي وفقدت الوعي ،راح أسد شلها وطلع علي الجناح بتاعوا 


الشرقاوي..تلمي هدومك عشان هاتروحي عند خالك انت وامك في أسكندريه 


سحر..بس انا مش عايزه اروح 


الشرقاوي..يلا بدل ما اجيب أجلك 


وخدت صباح سحر وراحوا يلموا هدمهم 


     ..............................................


في جناح أسد 


طلع أسد وحط رنين علي السرير وقعد جمبها 


رنين بهلوسه..ليه يا أسد عملت فيا كده لييه وصقتت دمعه من عيونها 


أسد بندم ..إن أسف يا رنين ولله انا بحبك 


وسبها وراح الحمام 


          ....................................


بس كده يا حلوين ياتري اه إلي هيحصل مع رنين وأسد وهل رنين هتسامح اسد


part 14


"من يحب يسامح ولكن لو كان الاذي من شخص قريب مننا هل يستحق السماح "


عدي أسبوع وأسد و رنين مبيتكلموش خالص ورنين مش قادره تنسي الي أسد عملوا معها 


ملك ..يابنتي روحتي فين 


رنين..ها انا معاكوا اهو 


نغم بضحك..دي مش معنا خالص 


رنين..أسفه معلش كنتوا بتكلموا في اه 


رهف..يا ستي أحنا بنتكلم هانعمل اه في رمضان 


رنين..هوا رمضان قرب 


ملك..يا لهوي دي مش معنا خالص 


نغم..يا بنتي رمضان فاضل عليه أسبوع 


رنين بمرح..بجد الله هنعمل زينه صح 


ضحكوا البنات علي رنين 


رهف ..طب احنا عايزين نروح المول عشان نجيب حجات ولبس لي رمضان 


ملك ..ايوه طبعا 


رنين بحزن..روحوا انتوا وانا مش رايحه معاكو 


نغم..ليه يا رنين لا كلنا هنروح سوا ونجيب حجات رمضان 


رنين..لا مش قادره اروح ولله 


ملك..خلاص بقا فرفيشي كده 


رنين بضحك..تمام يا مجانين 


...........................................

في جناح أسد طلعت رنين الجناح وخدت دوش وطلعت لبست هدومها وقعدت قدام التسريحه بتسرح شعرها ،دخل أسد الجناح وانصد بجملها 


أسد بحب..الجميل قاعد بيعمل اه 


رنين ..


أسد بغضب..لما أكلمك ترودي 


رنين..


راح أسد نحيتها ومسكها من شعرها وأكمل..


أسد بغضب..مش بتردي ليه 


رنين بدموع..اه سيب شعري، عايزني أقولك اه أقولك إزاي شكيت فيا ولا إزاي أهنتني ولا إزاي أغتص.تني أنا بقيت بكره نفسي من ساعت ما قربت مني وأكملت بدموع وشهقات ..أسد طلق.ني 


أسد..ياه كل ده شيلاه جوا قلبك عشان اه عشان خت حقوقي منك لو انتي مكاني وحد جالك وقالك ان مراتك مش بنت بنوت هاتعملي اه ولو علي الطلاق فا انا مش هطلق إلي في حاله واحده لو مت وسبها ومشي وسط دموع وانهيار وخرج هوا من القصر وركب عربيتوا وساق بسرعه رهيبه 


.............................

عند رنين 


كانت عماله تعيط وبتقول ..وهوا زنبوا اه انا الي أنانيه وهوا من حقو يا خد كل حقوقوا مني بس خلاص وقامت مسحت دموعها وقالت لما يجي انا هاصلحوا 


ولم تكمل الكلمه وتلفونها رن 


رنين..ألو 


شخص .........


رنين بصدمه.. إنت بتقول اه 


......................


بس كده يا حلوين عايزه رأيكم في البارت سلام عايزه تفاعل جامد ❤🌹


تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع