القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

البارت ال 13 ( جحيم الأسد)بقلم ميساء عنتر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت ال 13 ( جحيم الأسد)


أسد دخل اوضة رهف وهو متعصب قرب منها ومسك شعر"ها بقسو"ة : قوليييييلي حاااامل من مييييين 


رهف بصدمة وعياط : حامل اي ابعد عني حرام عليك أنا محدش لمسني اصلا 


أسد : قوووومي البسي واتحركي قداااامي 


رهف خافت منه وقامت لبست ونزلت وراه : هو احنا رايحين فين 

أسد: ملكيش دعوة أنا هعيشك أسوأ ايام حياتك 


رهف بعياط : أسد صدقني أنا مش حامل أنا بنت اصلا 

أسد بسخرية : بنت اه بنت معاكي حق ي شريفة 


رهف : أسد والله انا 


قاطعها بصوته الصارم كالعادة : انزلي 

رهف بصت لقت نفسها في مكان مفهوش حد صحرا 


أسد : مش عاوز اسمع صوتك انزززززلي 


رهف نزلت ودخلوا البيت وهيا بتعيط وهو بيفكر ازاي تعمل فيه كدا وامتي وازاي 


زقها جوا البيت وقفل الباب بالمفتاح ومشي 


رهف بتخبط وتصوت : اااااسد لااا أنا بخاف اقعد لوحدي عشان خاطري افتحلي 


أسد مهتمش بكلامها وسابها ومشي" 


....🖤.....


في المستشفي"


مهاب : هجيب المأذون 

سمر : تمام هدخل اقولها" 


ودخلت لقتها قاعدة بصة قدامها وساكتة 


سمر بجمود : مهاب راح يجيب المأذون وهيتجوزك 

شهندا بصتلها واخيرا اتكلمت : مأذون مأذون ليه 


سمر : هيكون لي عشان يتجوزك ويستر عليكي 


شهندا بعياط : لا أنا مش موافقة 


أسد من وراه : مش بمزاجك ادخل ي مهاب 


وفعلا مهاب دخل ومعاه المأذون وكتبوا الكتاب 


أسد بصلها بكسرة وزعل وقرف وسابها ومشي 

سمر : مبروك ي عروسة الف مبروك وسابتهم لوحدهم ومشيت 


مهاب بحزن عليها : أنا عملت كدا عشانك 

شهندا بعياط : ياريتني كنت مت ولا يحصل كل دا ياريتني 

مهاب حضنها بخوف وحب : بعد الشر قومي البسي عشان نمشي 


قامت لبست وطلعوا من المستشفى واخدها مهاب علي بيته..


*****

في اوضة ياسمين بدأت تفوق وبصت حوليها بتعب 


سيف : حمدالله علي السلامة ي حبيبي 

ياسمين : اي ال حصل 

سيف : حادثة بسيطة ي حبيبتي بس الحمدلله انتي كويسة 


ياسمين : اممم 

سيف أداها دواها ونامت تاني 


*****


في مكان بعيد عن الأنظار"


.... اي ال حصل ي مرسي 

مرسي : أنا سمعت أن أخته حامل والتانية انتي عارفة حصل فيها أي 


... طب وبنتك 


مرسي : رهف مش بنتي**


#جحيم الأسد 

بقلم : ميساء عنتر

تكملة الروايه بعد قليل 



 

تعليقات

التنقل السريع