القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #عشق_الرعد البارت 13#نورهان_نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



بارت 13

#عشق_الرعد


عشق ببرود:مش موافقه ارجعلو

رعد بصدمه:نعمم يختي

المأذون بضحك:الظاهر كده انكم مش متفقين امشي انا بقا

رعد:اقعد ي شيخنا

عشق بصت شافت رعد عيونو حمرا

عشق بتمثيل الخوف:خ خلاص موافقه

رعد ب ابتسامه:حلو 

رعد وعشق رجعو لبعض


عشق:اهو رجعنا خلاص عايز اي بقا

رعد:مش عارف

عشق:مش عارف ازاي

رعد:اهو مش عارف وخلاص وفجأة علي يدخل عليهم

رعد:اي يابني ادم انتا

علي:عندي ليك خبر زي العسل

رعد:خير

علي:عمرو اخوك تحت

رعد:اييي اي الي جابو 

عشق بتوتر:خ خليه يبعد خليه ميجيش هنا واكملت بصراااخ خليييه يمشي ي رعد ابوس ايدك

رعد:اهدي ي حبيبتي اهدي عمره م هيقربلك طول منا معاكي

رعد:يلا ي علي ننزل نشوفو عايز اي


رعد ببرود:ي نعم

عمرو و راح يحضنو لكن رعد محضنهوش

رعد:نعم خير

عمرو:انا 

جي اقولك انك مش هتتجوز عشق وانا هتجوزها خلاص

رعد بسخريه:هه انتا بتحلم صح عشق بقت مراتي خلاص

عمرو بصدمه:ايي

رعد:مش انتا الي سافرت وقولت مش هتتجوزها اهو انا اتجوزتها

عمرو بغضب:ازاي يعني

عشق:هو اي الي ازاي انا و رعد اتجوزنا هو مش حق"ير وحي"وان زيك

عمرو لسه هيمو ايدو عليها لكن رعد مسكها

رعد:اياك تقرب منها ي عمرو هقت"لك

عمرو:ماشي ي رعد مااشي

رعد:ف ستين دا"هيه ي حبيبي الباب يفوت جمل

خرج عمرو وهو في غضب شديد

رعد:اهدي ي عشق انا معاكي متخافيش

عشق بتوتر:رعد انا انا

رعد:انتي اي

عشق:انا بحبك

يتبع

معلش مش بنزل عشان عندي امتحانات اول م اخلص هبتدي انزل زي الاول♥

#عشق_الرعد

#نورهان_نشات

 تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع