القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت المالك البارت 16_17بقلم شهد على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


Part16.17

بجد أنا زعلانة أن للاسف بكرة البارت الاخير😏

عشق بتوتر مالك أنا عايزة أنزل البيبي

مالك/هزري يا عشق والواحد مبسوط

عشق بتوتر/بس أنا مش بهزر

مالك ملامح الفرحة اللي كانت علي وشة راحت

مالك بصدمة/لية يا عشق

عشق بتوتر/مالك أنا مش عايزة اخلف

مالك/لية وقرب منها/ولا مش عايزة تخلفي مني يا عشق

عشق/مش عايزة يا مالك

مالك/طب بصي يا عشق بنتي أو أبني هتحافظي عليها وتولديه وانا هاخده بعيد عنك

عشق بغضب/يعني أية هتح*بسني لحد ما أولد أنت أية يا مالك

مالك/أنت اللي أنا*نية يا عشق

عشق مسكت الس*كينة وحطتها علي أيدها بس مالك مسكها وضر*بها كف/أنت أية قلبك أية هتمو*تة لية أنا مش هسمحلك يا عشق وخرج من الاوضة وهي قامت غيرت وكانت هتخرج لقيتة في وشها

مالك/علي فين

عشق/هروح للدكتور عشان انزلة

مالك شالها وهي بقت تر*فص/نزلني يا مالك

مالك حطها علي السرير ومسك أيدها وبدأ ير*بطهم بالحبل

عشق بعياط/هتخليني اكر*هك تاني بعد ما كنت خلاص

مالك بدموع/وأنت عايزة تمو*تي أبني اللي مجاش علي الدنيا ومش هسمحلك بدة يا عشق

عشق/بكر*هك يا مالك

مالك ر*بطها وقام وهي فضلت تعيط

مالك خرج ودخل بالليل وعشق عينيها كانت حمرا

مالك بو*جع عليها/كفاية عياط يا عشق

عشق بسخرية/ودية هتمنعها ازاي يا مالك

مالك/اسكتي ويلا كلي

عشق/مش جعانة

مالك/بس أبني أو بنتي جعانين

عشق/مش هاكل يا مالك وهمو*تهم

مالك لأول مرة مسك شعرها وشده جامد ناحيتة بغضب/روحك قصاد روحهم يا عشق

عشق دموعها نزلت/روحي قصادهم هو دة اللي أنت كنت عايزوا مني صح

مالك/اة يا عشق لو دة هيريحك اة ولو اذ*يتيهم يا عشق زي ما شفتي حبي هتشوفي كر*هي وغضبي وفكها وقفل عليها وخرج

بتعدي الا يام والشهور ومالك حا*بس عشق

عدي حوالي خمس شهور

عشق حست بحاجة وبقت تعيط

مالك بخوف/مالك يا عشق

عشق بدموع/بطني هما بيتحركوا

مالك ميل علي بطنها وحط أيدة وكان حاسس بحركتة البيبي

مالك بابتسامة/بيتحرك

عشق دموعها نزلوا/مالك

مالك بصلها

عشق/أنا أسفة يا مالك أنت كان عندك حق أنا فعلا أنا*نية وقامت ناحيتة وحضنتة/سامحني

عشق كانت بتعيط وهو مستحملش/مسامحك يا عشق وبعدين أنت وحشتيني

عشق ضحكت وهو شالها و🙈


في مكان أخر

يلا نفذ


عشق صحيت ومالك كان جنبها باستة /بحبك يا مالك⁦♥️⁩⁦♥️⁩ أنا عشقتك مش حبيتك وقامت غيرت ونزلت قعدت في الجنينة وفجأة حد جة من وراها وخد*رها وخدها

مالك صحي ولقي ورقة جنبة/أنا هنزلة يا مالك أنا مش عوزاة

مالك اتج*نن بعد ما قرا الرسالة وبقي يك*سر كل حاجة حوالية

بعد شهرين

عشق كانت بتعيط من الو*جع اللي جالها وهما ربط*ينها من وقت ما خط*فوها بيفكوها وقت يدخلولها الاكل وكدة

عشق/مالك يا مالك فينك اعااااااااااااا مااااااااااالك

مالك حس بنغزة وساب الاجتماع وخرج برة وفجأة

/مالك بية أحنا اكتشفنا أن عشق مرات حضرتك مخط*وفة

مالك بصدمة/مخ*طوفة

عند عشق

دخلوا عليها ٢ ستات فكو*ها وخدوها

لاوضة فيها سرير ومعدات ونيموها علي السرير ومسكوها قوي

عشق/ابعدوا عني محدش يقرب مني

قرب منها وهي بتعيط وعطها ح*قنة بن*ج و

بعد اكتر من ساعة

عشق بتفتح عينيها لقيت مالك واقف قدمها وحاطط مسد*سة علي رأس الدكتور نفسة والبيبي جنبها

عشق بو*جع/مالك

مالك بصلها وساب الدكتور وقرب منها/أنت بخير يا عشق

أدهم جة من ورا مالك وحط المسد*س علي راسة/هي بخير وأنت لاء الا صحيح معرفتش انها كانت بتحطلك مخد**رات

مالك بص لعشق بصدمة/المرة دية همو*تك علي وجعي علي عشق وبنتي يا أدهم وأنت يا عشق أنت طالق

عشق حاولت تقوم وشالت بنتها

مالك ضر*ب أدهم لحد ما أدهم تعب وسابة

مالك قرب من عشق وأخد بنتة وهي واقفة دموعها نازلة

مالك/مش هحر*مك منها أنا هطلقك وكل حاجة هتنتهي واداها لعشق 

أدهم مسك المسد*س/هو*جع قلبك يا مالك

عشق كانت عطيا ضهرها ل أدهم ومالك لمحة

أدهم ضر"ب ط*لقة ومالك زق عشق

عشق كانت حاضنة بنتها وبدموع/مالك لاء أنت عملت أية

البنت الصغيرة بدأت تعيط

عشق قربت من مالك

مالك بتعب/بحبك يا عشق

عشق بدموع/وانا بحبك وبمو*ت فيك قوم

مالك بابتسامة مليانة و*جع/اتاخرتي عشان تقوليها يا عشق اتاخرتي قوي بحبك وغمض عينية

عشق بصريخ/قوم يا مالك أنا بحبك متسيبنيش قوم قوم لاء يا مالك

يتبع........

بلاش تدعوا عليا عارفة انكم بتحبوة يلا واحد وراح😏

#عشقت-المالك

#بقلمى_شهد_على


تكملة الروايه الأخير من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع