اجبرتنى اعشقها✨
البارت الرابع والخامس والسادس
شكرا على تفاعلكم♥️
أسد قرب منها وبقى يبو*سها وهى فاقت وبقت تعيط وتحاول تبعدة بس معرفتش وهو كان بيبو*سها وقطع هدومها بعدين بدا يدو*خ وفى لحظة كان نام وهى بقت تزقه بعيد عنها لحد ما عرفت وقامت بعيد عنه وفضلت تعيط لحد ما نامت
فى المستشفى
عمر/ها يا دكتورة مالها
الدكتورة/هى حالتها النفسية مد*مرة تماما ولو فضلت كده لوقت طويل غلط هى لازم حتى تصرخ أو تعيط لكن سكوتها ده غلط أنا هكتب لها على شويه أدويه وياريت تحاول تخارجها تعمل اى حاجه تطلعها من اللى هى فيه
عمر/شكرا يا دكتورة
عمر دخل عندها وكانت قاعدة بكل هدوء
عمر/أنا متفقتش معاكى على كده أنا المفروض كنت اعذ*بك قومى يلا
ياسمين قامت بهدوء ومشيت معاه
تانى يوم
فى قصر اسد
صحى ودماغه كانت وج*عاه قوى بيبص لقى نفسه نايم على السرير وهى على الكنبة وهدومها مقطعة وشفايفها متعو*رة ورقبتها عليها علامات قام وقرب منها وشالها حطها على السرير قرب وشه منها وبا*سها وبقى يتمادى لحد ما فتحت عينيها وبقت تعيط وتحاول تقوم
أسد بعد عنها عشان يتنفس
سهيلة وقفت بعياط وقالت/أنت ليه بتضر*بنى عملت ايه
أسد بصدمه/اضر*بك ضر*بتك امتى
هى ببراءة/قطعت هدومى وبقيت تع*ضنى فى رقبتى وعو*رت لى شفايفى
أسد بقى يقرب منها لحد ما كانت هتقع مسكها وشدها ناحيته وقال/اعض*ك براحتك واع*ورك براحتى
سهيلة بعياط/بس أنت بتو*جعنى قوى
أسد قرب منها وبا*سها بهدوء وقال/كده بو*جع
سهيلة ببراءه/لاء
أسد با*سها تانى وقال/قومى البسى هنروح مشوار
أسد لبس ونزل تحت وقعد يفطر
سهيلة خرجت ونزلت تحت شافته قاعد بيفطر وفيه واحد كبير
سهيلة ببراءة/حلو
أسد بعيون مشتعله من تلك الصغيرة فكيف تردتدى ذلك الفستان القصير/زى الز*فت
سهيلة راحت ابتسامتها ودموعها نزلت
مهران/تعالى يا بنتى اقعدى جنبى
سهيلة بفرح/أنا بنتك بجد
مهران بابتسامة/واحلى بنت كمان
سهيلة لسه هتقعد أسد قام وشدها جامد بره وجه عند العربية زقها وحاوطها وقال بصوت مخيف/ايه اللى أنتِ لابساه ده
سهيلة /فستان
أسد با*سها بغضب وعو*رها وهى عيطت
أسد/فستان وقصير عارفه لو شفتك بحاجه قصيرة بعد كده همو*تك
سهيلة بخوف وعياط/حاضر
أسد قرب اكتر وقال/القصير ده البسيه ليا
سهيلة/حاضر
أسد/بابا ملكيش دعوة بيه فاهمه
سهيلة بعياط/حاضر
أسد قرب منها وبا*سها بهدوء وقال/اركبى
سهيلة ركبت وهى بتعيط
أسد مد لها منديل وقال/امسحى الد*م
سهيلة خدته ومسحت شفايفها
بعد وقت
أسد/وصلنا أنزلى
سهيلة نزلت وهى خايفة وقالت/أنت هتح"بسنى هنا
أسد ضحك وهى ابتسمت وقالت/طب ما أنت عمو حلو اهو وبتضحك ليه بتضر*بنى
أسد بهدوء/أنا مش بضر*بك أنا ببو*سك
سهيلة ببراءة/بس اللى بيبو*س حد بيبو*سه كده وبا*سته من خده
أسد ابتسم وقال/مين با*سك قبل كده
سهيلة بتفكير/بابا وماما وحازم
أسد فى لحظة كان مسك شعرها وقال/وليه تخلي حازم يبو*سك
سهيلة بخوف وعياط/هو كان كويس زمان وكان بيجبلى شوكولاته وكان بيبو*سنى من خدى بس من بعد ما بقى يضر*بنى بقيت اخاف منه
أسد ساب شعرها ومسك أيدها وشدها لجوة مخزن
سهيلة عيطت اكتر لما شافت.......
شهد على
اجبرتنى اعشقها✨
البارت الخامس
سهيلة عيطت اكتر لما شافت حازم مرب*وط قدمها
أسد قرب منه وبقى يض*ربه وهى بتعيط بخو*ف
أسد بصوت مخيف/تعالى اضر*بيه
سهيلة بدات ترجع لورا بخوف
أسد بصوت اعلى/تعالى
سهيلة خافت وجت وقفت قدام حازم
أسد بغضب/اضر*بيه
سهيلة بصت لاسد وقالت/أنا عايزة اروح والنبى
أسد/اضر*بيه
سهيلة ضر*بت حازم بالقلم وهى بتعيط
أسد/اطلعى برة
سهيلة جريت وهى بتعيط
أسد قرب من حازم/أنا اللى يفكر يقرب من حاجه ملكى ده جزائه وطلع مس*دسه وضر*به فى رأسه
سهيلة طبعا كانت واقفة وشافت المنظر أسد لف ولقيها واقفة وهى وقعت على الارض
أسد/سهيلة
عند عمر
ياسمين كانت قاعدة مبتعملش حاجه وعمر دخل وفضل يبص لها بن*دم على اللى عمله فيها وعلى الحاله اللى هى وصلت لها
قرب منها/قومى يا ياسمين عشان ناكل
ياسمين قامت بهدوء ونزلوا تحت وبعد ما كلوا
عمر/ياسمين أنا خارج عندى شغل ياسمين سابته وجت تطلع مسك أيدها وشدها لحضنه وقال/أنا زهقت فوقى بقى
عمر قرب منها/كله بسببك امى ما*تت بسببك يا ياسمين روحتى بلغتى عن انى بت*اجر فى المخ*درات ولما امى عرفت ما*تت بسببك وانا مظل*وم وزقها وقال/مش مسامحك
ياسمين عينيها دمعت وبعدين سابته ومشيت
فى قصر أسد
دخل أسد وهو شايل سهيلة وطلع على فوق حطها على السرير وقال/أنت بريئة مش زى اى واحدة أنت كانك ملاك وحط أيده على وشها وبعدين قرب منها وبا*سها
سهيلة بدات تفتح عينيها واول ما لقيت أسد جنبها قامت وبعدت عنه بخوف
أسد/أهدى وتعالى هنا
سهيلة كانت بتعيط وخايفة من أسد
أسد بهدوء/أهدى مش هاذيكى
سهيلة بقت ترجع لورا بخوف
أسد قرب منها وشدها لحضنه وهى بتعيط/دموعك ديه متنزلش فاهمه وقرب منها وبا*سها بهدوء وهى بتعيط
أسد بعد عنها/اللى يفكر يقرب منك امو*ته ومسك شعرها بلطف وقال وأنت يوم ما تفكرى تبعدى عنى هيبقى اخر يوم في حياتك وشد شعرها وقال/ فاهمة يا سهيلة
سهيلة بقت تهز راسها بخوف
أسد سابها ودخل الحمام وهى خرجت من الاوضه فوهى خارجة خبطت فى حد ووقعت
مين القمر ده
سهيلة بصت له وابتسمت وقامت حضنته بسرعة
أسد خرج من الحمام ملقيش سهيلة فتح باب الاوضه وخرج واتصدم من اللى شافه
شهد على
اجبرتنى اعشقها✨
البارت السادس
أسد خرج من الحمام ملقيش سهيلة فتح باب الاوضه وخرج واتصدم من اللى شافه
شاف سهيلة حاضنة حد وهو اتعصب شد سهيلة واتصدم لما شافه
أسد/فهد
فهد حضنه وقال/ليك واحشه بجد
أسد بغضب/أنت تعرف سهيلة
فهد فلاش باك
فهد كان راكب عربيته وراح للمنطقه اللى سهيلة ساكنه فيها عشان عنده شغل فدخل عمارة وشافها
سهيلة كانت قاعدة جنب السلم وضامه رجليها لجسمها وبتعيط
فهد/بتعيطى ليه يا قمر
سهيلة بعياط وهى بترفع وشها/اسمى سهيلة مش قمر أنا خايفة
فهد/من ايه
سهيلة بعياط/حازم بيضر*بنى قوى
فهد ابتسم وقال/طب خدى دى وطلع شوكولاته من جيبه
سهيلة ابتسمت بفرح وهو قال/صحاب
سهيلة بفرحة/صحاب
باك
فهد/بس كده يا سيدى اهو ده اللى حصل
أسد شد سهيلة لحضنه وقال/مراتى
فهد/ايه
أسد مستناش رده وشد سهيلة لاوضتهم ودخل زقها وبغضب/أنا كنت محذ*رك استحملى اللى هيحصلك
سهيلة جت تجرى على الباب بخوف شد شعرها ورجعها لورا وضر*بها بالقلم
سهيلة بخوف/أنا اسفه والنبى متض*ر*بنى يا عمو
أسد خرج وهو متعصب وسهيلة قعدت وبقت تعيط
عند عمر
عمر دخل ولقى ياسمين قاعدة وساكته
عمر ببرود/مش هتحسسينى بالذ*نب
ياسمين مبصتلوش حتى ولا ردت عليه وولا اتكلمت
عمر قرب منها وقال/أنت ايه ها انطقى بقا
ياسمين لفت وشها وبصت له وبعدين جت تقوم مسك أيدها وقال/أنا بحبك يا ياسمين
ياسمين/😳
فى قصر اسد
سهيلة كانت بتعيط جامد وفضلت قاعدة وبعدين حطت راسها على المخدة واول ما سمعت صوت رجلين غمضت عينيها وهو دخل وبص لها
أسد/أنا مش عايزك جنبى مش عايز اتعلق بيكى مش عايز احبك ولسه هيخرج
سهيلة قامت وقفت على السرير وقالت/ليه يا عمو مش عايز تحبنى وتتعلق بيا
أسد/روحى نامى وخرج وسابها
سهيلة/ليه مش عايز يحبنى ونزلت تدور عليه مش لاقياه وخرجت الجنينة ولقيته قاعد برة
سهيلة قربت منه وقالت/أنت ليه مش عايز تحبنى يا عمو وليه بتضر*بنى مع انك بتبقى كويس
أسد خد نفس وقال/اطلعى فوق يا سهيلة
سهيلة بدموع/بس انا بخ*اف انام لوحدى ماما قبل ما تروح عند ربنا كانت بتنام جنبى
أسد/سهيلة اطلعى وسيبينى لوحدى أنا تع*بان
سهيلة قربت منه وحضنته/ايه اللى وج*عك يا عمو
أسد بعدها عنه وقال/أنا أسد يا سهيلة مش عمو
سهيلة/أنت اسدى
أسد ابتسم على براءتها وحط أيده على خدها اللى ضر*بها عليه وقال/وج*ععك
سهيلة/شويه
أسد/أنا آسف
سهيلة/اسدى متسيبنيش لوحدى ومتض*ربنيش
أسد لسه هيتكلم لقيوا السما بتمطر
سهيلة قامت وقفت وبقت تتنطط والمطر نازل عليها وأسد بيبص لها وهو مبتسم
سهيلة بقت تدوخ لحد ما خبطت فى أسد وهو شالها
سهيلة شهقت وقالت/نزلنى يا أسدى
أسد بابتسامة/تو وطلع بيها الاوضة
أسد نزلها وقال/روحى غيرى عشان متخديش برد
سهيلة/وانت كمان غير عشان متبردش
سهيلة لبست فستان أسود قصير وأسد كان قاعد على السرير
أسد/تعالى يا سهيلة
سهيلة راحت جنبة
أسد/خايفة مني
سهيلة/شوية
أسد قرب منها واخدها فى حضنه وقال/مش هاذ*يكي بس اسمعى كلامى
سهيلة قربت من خده وباسته وقالت/حاضر يا أسدى أنا بحبك (سهيلة بتقوله بحبك كاي طفل بيقول لامه بحبك أو لاى حد بيحسسه بالامان)
أسد حضنها قوى وناموا
عند عمر
ياسمين ابتسمت وبعدين دموعها نزلوا ولفت ناحيته وضر*بته بالقلم وقالت/بتحبنى بعد ما اذ*تنى صح أنا لا يمكن احبك ياعمر فاهم لا يمكن ودخلت الحمام وقعدت تعيط
عمر خرج وهو مد*ايق وركب عربيته وهو بيسوق حصلت حاجة
تانى يوم
سهيلة فتحت عينيها ولقيت نفسها فى حضن أسد
سهيلة/أنت حلو وانت نايم يا أسدى وبتحط أيدها على خده لقيته س*خن قوى
سهيلة بخوف بقت تهزة جامد وتنادى باسمه
سهيلة بعياط/قوم يا أسد متسبنيش ونزلت تحت وندهت لدادة
سهيلة بعياط/أسد س*خن ومبيردش عليا يا دادة اعمل ايه
الدادة/اعملى له كمادات وانا هتصل بصاحبه يجيب الدكتور
سهيلة خدت مياة ساقعه وقماشة وطلعت جنبة وبقت تعمل له كمادات وهى بتعيط
بعد ساعة
أسد بيفتح عينيه بتعب ولقى سهيلة بتعيط
أسد قام وقعد جنبها وقال/فيه ايه مالك
سهيلة حضنته/أنت زع*لت منى وكنت هتسيبني زى ماما انا اسفه متس*يبنيش
أسد ابتسم/بتحبينى
سهيلة هزت راسها وهى بتعيط
أسد قرب منها/طب انا..............
شهد على
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق