القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت كامل ندم عاشق جميع الفصول بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



1.. 

صلي على النبي بس ياا بدر والنبي سيبني بريستيجي باظ!! 

_ده انتي ليله اهلك طييين... 

 صرخت بخوف..  حد يلحقني منه دا عصبي ووقت عصبيته مَبيرحمش حد 

متحر*ش متحاااا*اريش الحقوووني 

_يخرب عقلك يااامجنونه اتكتمي....  انت خلاص اتجننتي ﯾ دُره

طلعت اجري على السلالم لحد الشقه وفتحتها ولسا راحه اقفل زقني ودخل.... بقَ راحه تقابلي واااحد وانتِ على زمتي ياااااا استاااذه

مثلت البرود وانا حرفياً همو"ت من الخوف.....  بدر لو سمحت وطي صوووتك وو بعدين اي تقابلي واحد دي... ده يحيى 

 لقيته على صوته جامد وريأكشن وشه خوفني اوي  _متقووووووولييييش اسمه وبعدين يااستااااذه يامحترمه بقَ انا رايح الميتنج فِ المطعم بالصدفه الاقيقِ في الطربيظه الي قدامي..

بدر لوسمحت وطي صوتك ارجوك ووبعدين دا.. كُنت لسا هقول اسمه بس خوفت... 

مسكني من دراعه كان ضاغط عليه اوي...  كااان عاااايز منك اي الحيوا*ن دا

اتحملت بصعوبه أ*لم دراعي من شده ضغطه عليه ورديت ببرود.....  عايز يتجوزني 

نااااااااعم ياااااروح ام*ك

امي دي الي هي خالتك احب افكرك وهقووولها 

دره انتِ واعيه انتِ بتقولي اي... تتصلي بيه حالاً وترفضيي شكلك اتجننتي باين انتِ مراتي

_ولو مَعملتش كدَا هتعمل اي دُراااااااا اتقيييي شر*ي واتلمي... 


بدر انت مضايق ليه... مش انت الي قولت محدش يعرف بجوازنا وانا ﯾ سيدي اهو بسمع الكلام وبنفذه.. شوفت انا شاطره ازاي بصراحه كُنت قاصده انرفزه وادوقه شويه من الي شربهولي اصبر عليا بس ﯾ سي بدر الصبر بس ! 

بقلمي بسمله بدوي

 حسيته اتوتر وقال.... ايوا بس

قاطعته ببرود.. مافيش بس يا بشمهندس... 


لقيته فجأه على صوته..... بقولك ايه انتِ عايزه تقلبي الطربيزه عليا ولا اي.. وتطلعيني ان انا الي غلطان 

رفعت كتفي ومثلت البراءه وانا بمط شفتي السُفليه....  لا مش غلطان انا الي غلطانه حلو كدا 

دُراااااااا بطلي استفزاااااااز.. ورُدي عِدل.. انتِ مش حاسه بحجم المُصي*به الِ عملتيها 

_بصراحه انا مش قادره افهمك يا بدر.. وبعدين انت مكبر الموضوع اوي.. مش انت الي اصريت على ان مَحدش يعرف بجوازنا وانا احترمت قرارك ونفذته ومحدش عارف غير ماما وخالتو وباباك وتيتا.. فين بقَ المشكله...وبعدين يحيي ااقصد دكتور يحيى دكتوري في الجامعه بس شوفت انك انت مكبر الموضوع اوي بطريقه اوفر  ! 

لقيته مسح على وشه بعصبيه.. امشي يااا دُره من وشي امشيييي

جريت على اوضتي وطلعت على السرير وفضلت اتنطط عليه بفرحه.... يس يس يس لولولولي  .. اصبر عليا بس ﯾ سي بدر

بدر يااااا بدر انا خارجه ولسا راحه افتح الباب لقيت الي بيمسكني من قفايا 

عاااا ﯾ بدر القميص هيتكرمش

لقيته رفع حاجبه باستنكار... هيتكشر.. وبعدين مين سمحلك تلبسي قميصي 

لكم*ته لك*مه خفيفه في دراعه... لا والله ﯾ سي بدر واحنا من امتى بينا الكلام ده وبعدين دا انت بيستي يعني اعمل اي انا عيزاه صح يا بدوره 

دراااااا قولتلك بلاش الدلع السخيف ده مَبحبهوووش.. وبعدين راحه فين 

ابتسمت جامد.... راحه اقابل يحيي

ناااااااعم يااااروح.. قبل ما يكملها حطيت ايدي امنعه يكمل الجمله 

_اتهد بقَ ياااعم هروح افضي الكلام بشياكه.. شووف انا شطوره وبسمع كلامك ازاي 

درااااااا

اي يااااعم هو انت شايفني طااارشه ولابعيده عنك ما انا قدااامك اهو 

رد ببرود.... مافيش خروج.. وبعدين ماافي حااجه اسمها موبااايل 

سيبته ودخلت اوضتي وبعدين خرجت.... بدوره نهين احلى الجذمه  الكشمير ولا البيضه.. لا لاخلينا في الكشمير.. البيضه هتتو*سخ بسرعه ووقفت قدام المرايا اعدل الطرحه لقيت الي وقف ورايا.. شردت في صورتنا في المرايا مع بعض.. عيني دمعت بس ابتسمت  واخدت منديل ومسحتها بسرعه قبل ما يشوفها

بدر ببرود.. مافيش خروووج يا دُره

بدر لوسمحت زي ما انا مش بدخل في خصوصياااتك مَتدخلش  في خصوصياتي

لقيته ضحك... رفعت حاجبي.... ايه الي بيضحك

خصوووصيااااتك.... الصغنن بقَ ليه خصووووصيااات

اتعصبت.... بااااااااارد اوي وبعدين بلاااااش الدلع ده بقَ انا كبييره انا عندي 20سنه

لقيته قرب مني ومد ايديه ومسك وشي بحنيه وترتني....  هتفضلي الصغنن بتاعي

رجعت خطوه لورا قبل ما مشاعري تتلخبط واقول حاجه وانا مش حاسه.... ااا هههه الي يشوووفك وانت بتتكلم يقول انك اكبر مني بكتير دول 7سنين بس يااعم  .. حااسب بق

ماعييش فكه

ظريييف اوي... ابعد بقا هتأخر كده 

مفييييش خرووووج ياااادراااا 

هخرج ياااابدر يعني هخررج فااااهم... 

قوووووووولت مااافيش خروج 

بقووووولك اي يااابدر.. انااااسكتاااالك بقالي كتير وقاعده بقووولك حاضر وطيب ونعم  .. بس لحد هنا واستووووب... اناااااا بجد مش قاااادره افهمك انت بتعمل كل داااا ليه ياااعني هدفك ااااي من دااا كُله هاااا.. مش انت الي قووولت مش عااايز حد يعرف بجوااازنا صح ولا لاااا وكماااان قووولتلي مَحدش فيناااا يدخل في حياااه التاني.. رجعت في كلاااامك ليه  .. 

عشان حبيييتك.. طلعت بحبك ... بحبك يادُره 

رمشت كام مره وبحاول استوعب الي بيقوله وفجأه اغمى علياا.. واستسلمت للسحابه السوووده الي بتسحبني.. 


صِحيت لقيته نايم جنبي... شردت فيه وفي ملامحه الي بعشقها من غير ماحس دموعي نزلت 

ليه كدَ بس يابدر.. انت الي وصلتنا لِكدَ كس*رت قلبي ليله فرحنا 

فلاش باك 

دخلت بكسوف وانا فرحانه.. خلاص بقَ ملكي وانا ملكُه حاسه اني بطير الفرحه مش سيعاني

دُره تعالي عايز اتكلم معاكِ شويه

مشيت بتجاهه بخطوات مكسوفه وقلبي بيدق جامد.. لقيت مسك ايدي.. نفسِ تقل وحسيت ان الجو بقَ حر اوي 


بدر بهدوء..... دُره انتِ عارفه انا بعتبرك اي 

غضيت على شفتي بكسوف وهزيت راسي.... 

دُره انتِ مش بس صحبتي المُقربه وصديقه طفولتي... انتِ أختي 

رفعت وشي من على الارض على كلمته.... اخته!!!! 

حسيت اني لساني ات*شل... اختك!! 

ايوا اختي وبنتي وكل حاجه ليا.. انا عارف انك مغصو*به على الجوازه دي وانت مضايقه.. بس مافيش حاجه في ايدي... امي ممكن تروح فيها لو رفضت .. وهي عيزانا مع بعض.. حاولت كتير اوضح لها اني بعتبرك اختي بس هي رافضه خالص النقاش 

بصتله بزهول ومره واحده سحبت ايدي منه بحده وروحت اوضتي... متجاهله تماما نديهُه عليا 

فوقت من شرودي عليه وهو وبيمسك ايدي

دُره مالك بتعيطي ليه بس؟! 

م مافيش بس في حاجه دخلت في عيني.. 

دُره.. انا.. قاطعته بسرعه وانا بقول هروح اجهز الاكل.. انا جعانه... 

لسا يتكلم فونه رن 

الو.. حاضر يفندم مسافه السكه.. قفل وبصلي... دُره مش عايز كلام كتير مافيش خروج يعني مافيش خروج ومشا بعد ماخرج... طبعا اتجاهلت كلامه ولبست وبعت ليحيى مسج اني هستناه في كافيه الِ جنب جامعه  


لبست دريس اوف وايت وكوتش بيبي بلو وطرحه نفس اللون وشنطه تجمع اللونين ونزلت اخدت تاكسي وروحت 

اول ما دخلت الكافيه  .. لقيته في وشي 

يحيي بابتسامه هاديه..... في ميعادك بالظبط وده الي عاجبني فيكي التزامك.. 

اكتفيت بِ ابتسامه.. قعدنا نتكلم في مشروع التخرج ومره واحده لقيته مسك ايدي... دُره انتي عارفه اني بحبك.. وبجد هتكوني اسعد انسانه معايا.. ها ردك ايه 

لسا هرد عيني اتلاقت في عيون كانت كلها غضب وعصبيه ودا مكنش غير.. بدر وريأكشن وشه خوفني.. فوقت ونفضت ايدي من ايد يحيي بخوف وفجأه...

يُتبع.... 

ندم عاشق ...

ياريت تقاعل حلو عشان اخلصُه بسرعه...



2

لسا هرد عيني اتلاقت في عيون كانت كلها غضب وعصبيه ودا مكنش غير.. بدر وريأكشن وشه خوفني.. فوقت ونفضت ايدي من ايد يحيي بخوف وفجأه  لقيت بدر قُدامي لسا هتكلم مَعطانيش فرصه ولقيته بي*ضرب فِ يحيى 

الكافيه كُل اتجمع حوالينا 

صرخت وانا حرفياً هم*وت من الخوف من منظر الد*م الي فِ  وش يحيي

_بااااااااادر ارجووووك والنبي سيبه والنبي...  

شد ايدي وطلع فلوس وحطهم على الطربيزه وشدني معاه لبرا 


اركبي جنبيييي مش سواااق حضرتك اناااا

من غير كلام روحت قعدت جنبه 

بعد شويه

انا مستحيل ارجع معاك البيت يا بدر وديني عن ماما 

اتجاهلنِ... وصلنا... 

مش هركب الاساانسير.. ثواني ومَحستش غير وهو شايلني.. 

لسا هتكلم.. بصلي وبرق... مَسمعش صوتك لحد ما نطلع الشقه... هزيت راسي بخوف 

طب نزلني طيب 

برق... سمعتيي قولت اي 

اول ما فتح باب الشقه جريت على اوضتي 

ثوانِ وحسيت بخبط جامد على باب اوضتي 

افتحيي احسنلك ياا دره افتحييي بقووولك 

حح حضار بس والنبي اسمعني للاخر 

بقووووولك افتحييي بدل ما اكس*ر الباب واطين عيييشتك افتحييي

ح حاضر حاضر والله هفتح 

دخل الاوضه ولقيته جاي نَحيتي... وثواني وحسيت بايده على وشي... انا كُنت فكراه هيضر*بني بس لقيته بيلمسه بحنان..... مش انا قولت مافيش خروج 

هزيت راسي بِ ايوه.. 

اومال ماسمعتيش كلامي ليه ها.. ردي 

محستش غير بدموعي وهي بتنزل وقعدت اعيط جامد وقعدت اتكلم كل الي جوايا هو اه مش مفهموم انا ذات نفسي مش فهمته بس حسيت بانِ ارتحت وحمل كبير انزاح من على قلبي.. ضحكت بسخريه.... اي مافهمتش حاجه صح 

غمض عيونه ثانيه وفتحهم.... مين قال كده... انا اسف 

ههههه بتهزر صح... آسف.. هههه بدر هو انت كسر*ت كوبايه ده قلبي 

بقلمي بسمله بدوي

بدر انا متأكده... انك عارف اني  اني بحبك.. بس مع ذلك كسر*تني بكلامك ليا ليله فرحتا.. كسر*ت فرحتني وقلبي ومشاعري.. 

لقيته مسك ايدي.. كُنت غبي.. ممكن تقولي مكنتش في وعيي بس.. بس طلعت بحبك... والله العظيم بحبك... اديني فرصه طيب اصلح الي كسر*ته 

 مينفعش 

لا ينفع والله ينفع.. بصي الي انت ِ عايزاه انا مستعد اعمله بس بس تسامحيني.. والله بحبك

كنت لسا هقوله لا بس جتلي فكره ابتسمت.... اممم ماشي 

بجد؟! 

اه بس بشرط

اي  اي هو انا مستعد اعمل اي حاجه انتي عيزاها بس نرجع زي الاول... واحسن كمان.. بس الي انتي عملتيه دا غلط يا دره صح 

ضحكت... اقولك على السر.. ههه دي خطه 

بدر بصدمه..... خطه مش فاهم

هههه اقصد اني دي خطه انا ويحيى اصحاب واخوات مش اكتر وكل دي تمثليه...


لقيته ابتسم وبعدين كشر ....  بس شخص غريب 

_ههههه ده يحيى كنت متأكده انك مش هتفتكره انا اصلا مكنتش فكراه ده يحيي ابن اونكل سليم بن عمت ماما يابدر.. ماعلينا اسمع بق الشرط..  ولا اقولك مش الوقتِ الصباح رباح..  يالا بق برا عشان عايزه انام 

بزقه ولسا هقفل الباب لقيته بيقول الي صدمني.....  اي رأيك اسامحك على الي حصل دا وموضوع الخطه وانتي برضو تسامحيني هاا... ديل 


لا والله 

اه والله... وكمان انا موافق على الشرط  اياً يكن

ابتسمت بخبث.... اياً يكن.. اذا كان كدا اووك 

يبق تنامي معايا في اوضتي وفِ حضني  

اتكسفت.... انت انت قليل الادب 

يبت انتي مراتي 

لا... ايدا صرصوووووووور  عاااااااا اضر*به اضر*به بسرعاااااااااااا.. لاااااااااااا وكمااااااان بيطيير عااااااااااااا


لقيته فتح باب الاوضه وعلى وشه ابتسمامه خبيثه وشماته......  حتي القدر عايزنا مع بعض يا زوجتي العزيزه 


انتِ هتنامي بالاسدال

ايوااااا عندك مااانع 

احم.. ده احنا عرسان جداد برده يا دودو 

والله اروح انام في اوضتي 

خلاص خلاص اسدال اسدال... اوف وماله الواحد بالجواز ما كان عايش في بيته ملك 

اذااا كان عاجبك.. والله اروح انام في اوضتي 

مااااقولنا خلاااص  ولا اقووولك روحي 

هاا.. والله هروح 

روحي.. وزمان الصرصار جاب قبيتله وبعد ماكان في واحد بقا في كتير 

ااا بص انا انا ما برجعش في كلمتني وانا قولتلك هنام هنا يبقَ هنام هنا 

بعد شويه كنت حسيته نام.. ابتسمت اصلا كنت ممثله اني نايمه  .. لفيت الجهه التانيه ليه.. كانت ملامحه مسترخيه اوي... وهاديه  .. من غير وعي مديت ايدي المس رموشه الطويله وبعدين دقنه وفجأه لقيته فتح عيونه 

ااا انا انا شوفت في ذبابه على وشك ف ف صعبت عليا ووو

ذبابه هاا

اااه ذبابه 

بقووولك اي مات*قلعي الاسدال دا بقَ واخد مكان كبير 

اتلم ونااااام يابدر 

لفيت الجهه التانيه ثواني ولقيته خدني في حضنه وقلعني الطرحه ودفن وشه في شعري 

ب ب بدر 

هممممم 

اابعد 

نااامي يااادره نااااامي  .. انتي مش عارفه ريحه شعرك الي بالفل والياسمين دي  عامله فيا اي مجنناني فا نامي والا هعتبر دي اشاره و انتي عارفه الباقي 

قليل الادب صحيح  

تحبي اوريكي قليل الادب بحق وحقيقي.. ولا تنامي

انا نمت اصلا


صحيت قبل منه  .. شردت في ملامحه في المره الي مش عارفه عددها ومديت ايدي المس شعره الكيرلي الي بعشقه وبعدين رموشه وفجأه فوقت قبل ما يصحي ويشوفني.. طبعت قُبله على خده.. واتوضيت وصليت وروحت اجهز الفطار ثواني وحسيت بحد بيحضني  لسا هصوت 

ده انا ياهبله 

والله انت بارد يابدر خضتني 

سلمتك من الخضه يا قلبي بقولك اي 

لا متقولش تعالى افطر.. صحيح انت صحيت امته 

من ساعه البوسه وغمز. 

ااانا انا  ...  بقوولك اي افطر وانت ساكت 

هاا مستعد تعرف الشرط 

ايوا طالما هتسامحيني ونرجع احسن من الاول كماان 

اشطاا  .... ....... .... 

_نااااااااااااااعم


تقاعل جامد عشان انزل الاخير كمان شويه.. 

#ندم عاشق...




الاخير🥺♥. 


ناااااااعم 

هو دا شرطي بقَ... طلقني وتتجوزني تاني 

انتي هبله  صح.. اناا قولت انك هبله مَحدش صدقني 

هو ده شرطيييي هِه..


يبنتي استهدي بالله واهدي كده وشوفي انتي بتقولي اي بلا طلقني واتجوزني تاني 

هو داااااا شرطيييي يابدر 

ماشي 

برقت بصدمه بسرعه دي ده انا محضرلاه مرشح يأنب ضميره ... ماشي اي بسهوله كده... وبعدين  بسهووووله كده هطلقني 

ومن قال اني هطلقك

اومال  . . وبعدين هو دا شرطيي 

دُره اعقلي كد وفكري في كلامك بلا طلقني واتجوزني تاني ايه الهبل ده 

خلاص مَعتش قادره اكتم دموعي وعيطت........ اي الغلط في كلااااامي هاااا.. بقوووولك طلقني واتجوزني تااااني ماهو انا مش عايزه افتكر الي حصل تاني ... كس*ر ووجع قلبي ودموعي  الي مابتنشفش دي.. اييييه الغلط في كده... انت ليه محسسني انك كس*ر ت كوباااايه ده قلبي يا بدر... 

والله انا معترف اني علظت وكُنت غبي جدا كمان... بس والله طلعت بحبك ومن زمان.. معرفتش قيمتك الا اما بعدتي عني.. والله بحبك...  سامحِني  بقا .. نرجع عشان خاطري بقَ.. انا والله اتربيت 

 حاولت اكتم ضحكتي بس في الاخر معرفتش وضحكت...

ايوا بقى اضحكي خلي الشمس تنور 

بجد بتحبني يابدر 

وربنا طلعت مش بحبك بس دا انا طلعت بعشقك... 

شديت ايده بفرحه.... بجد قول قول عرفت امته وازاي وفين و..

اي اي كل دا خُدي نفسك الاول هههه.. بُصِ ياستي امته... عرفت اني بحبك اول لما شوفتك مع الز'فت الي اسمه يحيي  وازي... حسيتك بتروحي مني وهياخدك مني..  وبعدين طريقه كلامك معدتش زي الاول واتغيرتي اوي مَعتيش بتهتمي بيا زي الاول ولا بتتكلمي كتير معايا... بس سيبك من دا كُله المهم انك الوقتي معايا خلاص... بجد زعلك وحش اوي 

دموعي اتكونت بسرعه..... ما انت برضو الي عملته مش سهل ولا 

لقيته حط ايده يمنعني اكمل كلامي

آسف خلاص بق ياقطتي

ابتسمت على دلعه ليا... بس برقت بصدمه وفرحه لما سمعته بيقول.... مش احنا معملناش فرح وكان كتب كتاب على الضيق صح...  هعملك فرح وكبير وهيبقَ احلى من بتاع الروايات كمان وهبقَ انا اميرك وانتي اميرتي 

بجد هتعتملي فرح

وكبير اوي اوي كمان.. فاكره لما قولتيلي واحنا صغيريين انك عايزه فرحك يبقَ زي بتاع حكايات زمان واميرك يجيلك بالحصان الابيض 

هزيت راسي بفرحه.... ايوه ايوه فاكره... اوعا تكون هتعمل كدا.."هز راسه" طب طب والناس هيقولوا اي هُبل 

ملنااش دعوه بيهم... انتي الاهم عندي 

قومي نصلي ونبدأ حياه جديده اعوضك فيها عن الي عملته ليكِ وانسيهولك 

ضحكت بفرحه....هههه انا نسيته اصلاً 

بقلمي بسمله بدوي.. 

(يوم الفرح) 

واقفه قدام المرايا مش مصدقه كُل الي بيحصل.. بجد بدر كِبر في نظري اكتر من الاول... مش هَمه كلام الناس اهم حاجه عنده هيا انا فوقت من شرودي على صوت الفون

 ابتسمت اكتر اما شوفت اسمه... الو يابدر 

احلى بدر دي ولا اي.. انا اول مره اعرف ان اسمي حلو اوي كده بقولك اي بُصيلي من البلكونه.. جريت على البلكونه.. لقتيه جاي على حصان ابيض ولابس بدله سودا وكان وسيم اوي  واول ماشافني غمز ونزل من على الحصان وهو ماسك الفون في ايده بيكلمني... جاهزه ياعروستي 

هزيت راسي ولفيت اما سمعت صوت ماما 

يالا يادودو بدر جه...ولقيتها بتعيط 

بتعيطي ليه بس ياست الكل.. 

هتوحشيني اوي يابنتي 

مسحت دموعي وانا بضحك.... هههه ﯾ ست الكل انا بقالي شهر متجوزه وبعدين شارع وهتلاقيني عندك 

ههههه... ايوه اضحكي كده وحضنتها وعيطت 

طب وانتي بتعيطي ليه ايه هوحشك 

لا 

اااه يبت ال ... 

ههههه بهزر بهزر وبعدين انا لسا قيلالك شارع و ه‍اكون عندك 

اومال بتعيطي ليه

بابا وحشني اوي يماما ثانيه ولقيتها عيطت هي كمان... ادعيله بالرحمه يابنتي... ربنا يرحمه 

فجأه لقيت بدر دخل وفي ايده بوكيه الورد.. دخل على وشه ابتسامته الي بعشقها...

بتعيطي وانا عايش !  .. من النهارده مش عايز اشوف دمعه واحده منها.. انا عايش علشان اسعدك يادُره وبعدين طول عُمري بعتبرك بنتي.. انا مش بس حبيبك انا باباكِ واخوكِ وصاحِبك وجوزك وحبيبك وكل حاجه ليكِ 

ابتسم بحب على كلامه...لقيته بيقرب 

ااا بدر ماما 

مشيت... وبعدين ايه القمر دا 

دورت بالفستان بفرحه.... بجد حلو يا بدر 

قمر.. اجمل واحده شافتها عيني طول عمري ولِحد ما ام*وت 

بعيد الش*ر عنك

بتخافي عليا 

هزيت راسي بكسوف... ايوه 

بحبك اوي اوي ياقطتي.. وندمان على كل لحظه ضيعتها من عمري  بسبب غباءي بعيد عنك.... ولقيته نزل على ركتبه وطلع خاتم ومسك ايدي يلبسهولي 

الله جميل اوي يابدر... ماحستش بنفسي غير وانا بحضنه وبعيط 

.. ليه عملت كدا ﯾ بدر.. انا بحبك اوي اوي من اول ما اتولدت على الدنيا وانا بحبك ومش شايفه غيرك.. اول ما طلبت ايدي كُنت هم"وت من الفرحه بس انت... بس عارف مش مهم احنا ياما بنغلط وانت اعترفت بغلطك... 

ها سامحيتي 

انا اصلاً عُمري ما ازعل منك يابدر انا كل كلامي دا كان من ورا قلبي... انا بحبك ورغم كل الي حصل دا مانقصش ذره من حبي ليك بالعكس كان بيكبر اكتر واكتر 

بعشقك يا قطتي

بحبك ﯾ قلب قطتك 

#تمت

#ندم عاشق


"وكأنك سقيت أضلُعي.. فنبت قلباً متيماً بِك♥.. "


 

تعليقات

التنقل السريع