القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت ورقه عرفي البارت الخامس بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#اسكربيت5.

#ورقه_عرفي. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

.....: كلكم بتتخانقوا علي واحدة مش بنت اصلا ولا شر"يفه دي واحدة ررر*خيصةةةةةةة. 

الكل بصدمه: 😳😳😳😳. 

رهف بصت للصوت لاقتها سمر ومعها شخص:  اي اتصدمتوا لي كده. 

حسام بغضب: انتي عايزاه اي بالظبط رهف اشرف منك. 

ابو رهف مسكها من شعرها: يا بنت 🐕 لازم تمو"تي ونغسل عا*رك. 

حسام راح شدها:  رهف هكتب عليها رسمي والح"قيرة دي تطلع برا وبيشاور علي سمر. 

الشخص:  مش مصدقين سمر لي فعلا رهف مش.... 

وقبل ما يكمل ضر*به قويه وقعته ارضا: اخرررس. 

الام:  هنعرف دلوقتي اذا صح ولا غلط. 

حسام: هاتوا الماذؤن. 

سمر بشهقه: بعد كل دا هتتجوزها. 

حسام وقف ببرود: وانتي مالك. 

سمر بغضب: لاا بقا انا بحبك سبها هي اتجوزني انا شوفت الف"ضيحه يلي عملتها البت دي. 

حسام ببرود:  يلا يا شيخنا اكتب الكتاب. 

ابوها بغضب: مفيش كتب كتاب هتتجوز ابن عمها. 

حسام ببرود: انجز احسن اخدها ونمشي غصبببب. 

ابوها اتخض وحسام عيونه كلها شرار: اما نشوف اخرتها. 

(بارك لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خيرر). 

سمر وقفه مش مستوعبه كل خططه فشلت: تمم اوي سلام. 

اخدت يلي جايبه ومشيت وعلي شفايفها ابتسامه خبيثه. 

ابوها بيطلع السك"ينه ورايح عند رهف حسام وقف في النص: رايح فين. 

ابوها بغضب: ابعد يا جدع انت هقت"لهااا. 

حسام بنظره غريبه:  لما تسمعوا كل حاجه الاول. 

ميرا ابوالخير 

الكل: نسمع ايه. 

حسام بص لرهف: رهف ملهاش اي ذنب في اي حاجه انا السبب وانا يلي عملت كده. 

ابوها: يعني ايه. 

حسام بتنهيده:  رهف مضت علي ورقة الجواز العرفي من غير ماتعرف. 

رهف سامعه ودموعها نازلة:  م مين ساعدك. 

حسام: يلي ساعدني.. 

ابوها مقاطعا: ولي متكونش بتدري عليهااا. 

رهف ابتسمت وقامت وقفت. 

~~~~~~~~~~

سمر: نفذ دلوقتي.

الشخص بشر: اؤمرك. 

سمر:  اخيرا هنخلص. 

الشخص بمكر: قبل اما انفذ اخد يلي عا"يزوا الاول منك. 

سمر بتافف:  تمم. 

داخلوا الاوضه وفعلو ما حر*مه الله. 

~~~~~~~~~~~~~~

رهف مسحت دموعها ووقفت:  شكرا علي العايله يلي المفروض سند العايلة يلي عمرها ما ساعدتني ولا حتي قالت لي عامله ايه العايلة يلي اهملتني وكاني من الشا"رع انا نفسي افهم لي كل الكر*ه دا طب خلفتو"ني لي طلما للدرجه دي لي هو الا"هل كده يلي المفروض سند وضهر. 

ميرا ابوالخير 

كلهم بصوا علي الارض بخجل من نفسهم. 

رهف بدموع: شكرا بجد والهي شكرا. 

حسام كان سامعها وقلبه وجعه حتي هو عمل معها كده. 

رهف بصت ليهم ونزلت جري. 

حسام:  انا اسف بجد اسف رهف مش تستاهل كل ده. 

ميرا ابوالخير 

ابوها بحزن: عندك حق يا بني احنا كلنا ظلمنها  

حسام لسه هيتكلم ويقول مين ساعدوا في امضاة رهف علي الورقة العرفي  سمع صوت صراخ رهف كلهم نزلوا جري لاقوا لامة ناس: بنتيييييييي. 

وقفوا مصدومه من يلي حصل: رهففففففف. 


#يتبع.... 

 لو لاقت تفاعل هنزل كمان واحد دلوقتي. 

10 كومنت ولايك.

Mira Abulkhair 

هام جدا 

دي قصه نصها من الواقع يعني يعتبر حقيقه وغيرت شويه احداث للاسف وحصلت وكلها عبر ومواعظ و مفاهيم كتير عن الا"هل والصحاب و كل حاجه وياترا اي حصل هنعرف مع بعض..

يتبع 

تكملة الروايه من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع