القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انت عمري البارت السادس بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت السادس 🤗بقلم ✍️ سلطان زماني 


ابويا جيه المحل وطلعت اتغديت وغيرت هدومي  خدت 


العربية ورحت قعدت مع صحابي سرحان وعمال افكر في 


الانطباع الي هتخده عني من الربكة والروشة الي كنت فيها 


وبقول لنفسي ما طول عمرك بتتنيل تبيع ووقف قصادك 


ابطال وعمرك ما اتهزيت كده وبقنع نفسي اني علشان كنت 


بفكر فيها وفجاء لقتها في وشي حصل كده إنما أنا تمام وأسد 


وجامد وقد الدنيا قعدنا نلعب كوتشينا وعمال اخسر ودي 


حاجه صحابي مش متعودين عليها لاني مش بحب الخسارة 


ومعظم الوقت ببهدلهم بس عادي مش زعلان عايز الهي نفسي 


واشغل عقلي باي حاجه غيرها لحد ما لقتني قومت ووصلت 


البيت وانا مش عارف اي الي روحتي بدري كده دخلت نمت 


صحيت بدري نزلت ابويا متعود كل يوم يفتح ٧ الصبح ويطلع 


لما أنا اصحه ١١ أو ١٢ يطلع وينزل هو المغرب ومعانا واحد 


شغال بيرس البضاعة ويجيب حاجات من المخزن ويوديها 


وأوقات يوصل الطلبات للشقق الي حوالينا بس


 المهم نزلت اليوم ده الساعة ٩ مفيش عشر دقائق لقتها نازله 


وحمدت ربنا انها جت اشترت من عندنا تاني


 وحمدت ربنا اكتر اني ابويا واقف بيبعلها  علشان أركز بقا في 


ملامحها شوية كنت عايز اقفل المحل علشان البريفوم بتعها 


ميطرش ويروح


 فضلت متنح ليها وابويا عمال يلاغيها الله اكبر عليه


 وبيقولها نورتو الدنيا واخدت الحاجه وقامت بصالي 


بصه سريعه اكني اتكهربت واخدت بعضها ومشيت


 قولتله أنا كل يوم باذن الله هنزلك ٩ ياحج


قالي من أمتي الكلام ده أن شاء الله ده انت بتنزلي ١٢ وو١ بالعافيه 


قولتله من النهاردة أن شاء وعايز احضنه من فرحتي أني 


شفتها وأنها جت اشترت تاني كنت متوقع انها مش هتيجي 


عايز المره الجاية اشوف صوابعها لتكون مخطوبة ولا حاجه 


تفتكر ياض ممكن تكون مخطوبة .. اه ياعم وحده بالجمال 


والرقه دي هتتساب مش معقول


 ..وحتي لو مش مخطوبة اكيد ياعم عندها صحاب  نص 


رجالة مصر بيكرش عليها 


وممكن كمان قلبها يكون متعلق بحد غيري 


ابويا طلع الساعة ١٢ 


وانا كل شوية زاي الفرقع لوز ابيع لكام زبون واطلع ابص 


اشوف ع اول الشارع جت ولا لسه


 وكل مره اطلع فيها بكون قايل لنفسي قبلها يابني اهدا 


واركز واعقل ياحبيبي انت كبير


 ومعرفش اي يخرجني تاني ابص لحد ما دخل كام زبون 


والمحل بقا زحمه جامد وبصيت لقتها دخلت مدخل العمارة 


وقفلت الباب  بصيت للشباب الي وقفه بتشتري قولتلهم ما 


تنهو ياجدعان بقالكم ساعة واقفين  العيال بصولي الي هما 


مش متعودين مني علي كده


 بصيت في درج الفلوس وعمال أرتب فيهم عايز اقطهم من الغيط 

يتبع ....رايكم 🤗

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع