القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت المالك البارت الاول والثاني بقلم شهد على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


Part1

كانت نائمة وهو اقترب منها ووضع يده على جسدها بج*راءه وعندما استيقظت وضح يده على فمها ليمنعها من الصراخ اقترب من اذنها وقال بج*نون

مالك/أنت ليا يا عشق أنت عشقى أنا محدش هياخدك منى

كانت تلك الفتاة الجميلة تبكى وتحاول الإفلات منه لكنها لم تستطيع

اقترب منها ونزع ذلك الغطاء عن ج*سدها بالكامل لتبكى هى وتحاول النهوض لكنها لم تقوى عليه ليقترب منها ويقب*لها ويقول بج*نون أنا بحبك يا عشق ليقوم بإخراج تلك القماشه من جيبة ويضعها على وجهها وهى تحاول الصراخ حتى تقفد وعيها


____________________________________

تستيقظ ورأسها يؤل*مها بشدة لتجدة بجوارها عار*ى الصدر وهى الآخر حالها ليس افضل لتضع يدها على فمها بصدمه وتبكى عندما ترى ذلك الد*ماء

استيقظ هو الآخر وابتسم وقال/بتبكى ليه يا عشقى أنت بقيتى ملكى واقترب منها وق*بلها بعشق وقال/هقول لابويا اننا هنتجوز

لتخرج عن صمتها وتبكى

عشق/أنت واحد حي*وان يا مالك أنا مش هتجوزك حتى بعد اللى عملته وهقول لعمى

ليج*ذبها بشدة إليه ويقول/أنت كنتى فى حضنى يا عشق ومش معقولة حتى لو حصل حاجه بينا بالغ*صب ابويا يسيبنا لازم نصلح غل*طنا

لتبكى بانهيار وتقول/مش هتجوزك وشوف هتعمل ايه

لتتغير ملامحه الهادئه ويج*ذبها لتصبح بين يديه ويقول/العريس اللى جاى النهاردة ترفضية يا عشق والا عليا وعلى أعد*ائي وههد المعبد على اللى فيه ويكمل بوق*احه واقولهم أن العروسة مش بنت

سقطت دموعها وقالت/أنت لا يمكن تكون مالك اللى كان بيحمينى من نسمة الهواء

مالك/لاء أنا هو يا عشقى بس أنا بحبك ومش هسمح لحد ياخدك منى والدليل انك بقيتى ملكى يا عشق ليهب ويرتدى قميصة ويقول/هديكى مهله تفكرى يا توافقى برضاكى يا بردوا هتوافقى غصب عنك........

⁦🖐️⁩ ستوب تفتكروا عشق هتعمل ايه بعد اللى مالك عمله فيها وهل مالك بيحبها بجد



Part2

هديكى مهله تفكرى يا توافقى برضاكى يا بردوا هتوافقى غصب عنك

عشق دموعها نازله وهى فى حاله صدمة من كلام مالك اللى طول عمرها بتعتبره اخوها وسندها مش بس ابن عمها

عشق لفت الملاية عليها/مش هسمح لك يا مالك أنا بكر*هك ولا يمكن اتجوزك فاهم

دفعها مالك ناحيه الحائط وامسك يديها بشده ومنعها من الحركه/أنت عمرك ما شفتى غير مالك الطيب اللى بيحبك وبيتمنى لك الرضا واقترب من وجهها وقال/مش عايز اوريكى مالك الوحش اللى فيا يا عشق فاهمة

عشق/أنا بكر*هك بكر*هك بكر*هك بك

هو يحبها بشده ولم يتحمل تلك الكلمه اقترب منها وقبلها بشدة ليمنعها من قول تلك الكلمة

أما عشق فكانت تبكى بشده وتحاول ابعادة عنها  لكنها لم تستطيع

ابتعد مالك عنها وقال/كلك ليا يا عشق فاهمه أنت عشق المالك

عشق بدموع وتحدى/مش هتجوزك يا مالك أنا هتجوز اى شخص على وش الأرض إلا أنت فاهم

مالك بغضب/تمام يا عشق أنا هروح واقول لعمك على اللى حصل ووقتها نشوف هو موقفه هيبقى أيه وتركها وغادر

عشق بخوف/لازم ألحقه لا يعملها بجد

ارتدت عشق ثيابها سريعا وخرجت من غرفتها لتراه يتحدث مع والده

______________________________________________

مالك/بابا عايز اتكلم معاك فى موضوع يخصنى أنا و عشق

نصار/قول يا مالك

اعااااااااااااااا

مالك/عششششششق

انا بجد مبسوطة ان الروايتين عجبوكم وشكرا على تفاعلكم

تكملة الروايه من هنا 


 

تعليقات

التنقل السريع