القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت كامل للحب جنون بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد


(1)

_اي دا.. مش فاهمه

عايز الشبكه والدبله

_نعم.. بتهزر صح قوووول انك بتهزر يااازياد ونبي 

لا يا حياه مابهزرش انا بتكلم جد 

_يااااااعني اي انت عااااارف بتقول اي واااعي احنا فااضل على فرحنااا اسبوع 

هوو بالعافيه بقوووولك اي انااا عايزه الشبكه  انتي مش عاااارفه بكام  دي..بربع مليون جنيه

_زياد حرام عليك متعملش فيا كدا

وانا عمري ما هتخلا عن الورث ولازم اتجوز بنت عمي 

_ههههه ايوا بقا قول كدا بقا بتبيع حبنا عشان الفلوس بجد اخص على الرجا*له الي انت مش منهم خد اهي والباقي هبعتهملك على الجزمه وجريت ودموعي على خدي روحت البحر قعدت اعيط  

هو انا وحشه اوي كدا عشان يسيبني يعني متحبش.. طب طب لي بيحصل فيا كدا... انا انا لازم اتجوز قبليه لو اي حصل لازم اتجوز قبله عشان اعرفه انه مش فارق معايا 

_لو سمحت لو سمحت 

انا يا انسه بتكلميني انا

_لا بكل الحيطه الي وراك 

انتي بتستظرفي بقا 

_ماهو انت لاما غبي لاما غبي 

اللهم طولك يا روح عااايزه اي

_اا هو انا وحشه 

نعم يا ختي 

_اقصد يعني وحشه متحبش شكلي وحش 

انتي دا انتي قمر

_بجد

ااا بقووولك اي انا مش فاضي لكل دا ورايا شغل عن اذنك  

_عااااا يعني وحشه صح عااااا اهي اهي 

هووووش هووووش يا شيخه اي مصوره واتفتحت حلوه والله حلوه اوي كمان 

_مسحت دموعي بفرحه..... بجد 

يلهوي على اليوم الي مش معدي دا هو يووم باين من اوله 

_متتهربش من الموووضوع ارجوك بص بقولك اي هو هو انت ممكن بس تتجوزي  شهر واحد بس وبعدين تطلقني

لا دا انت مجنونه رسمي بقا وانا مش فاضيلك اي التفاهه دي 

_بقا كدا تمام انت الي جبته لنفسك

_عاااا الحقووووني متحر*ش الحقووووني عايز يخطف*ني ويبيع اعضاء*ي عااا

لقيت راجل كبير جاي ناحيتي وبيقول: في اي يابنتي مالك بتصرخي ليه 

ابتسمت بخبث ورقصت لِ الشاب حواجبي.......  بيعاكس فيا يا جدو من الصبح وكمان شكله عايز اعضاءي انا اصلا من اول ما شوفته قوولت كدا عااااا عااايزه حقي فين البوليييس

الناس اتلموا عليه  واحد قال منهم......  صحيح المظاهر خداعه.

قام مصرخ فيهم.......  في اييي انتوا مش عااارفين انا مين انا المقدم مراد الشرنوبي 

قولت بسرعه...... كذاب متصدقهووش 

لقيته طلع من جيبه البطاقه  وطلع فعلا ظابط ههههه ضحكت بغباء وجريت بسرعه وهو ورايا لحد ما لقيت تاكسي وركبته بسرعه 

هههه لولولولولولولي وهربت منه دا لو كان مسكني كان عمل مني شاورما ههه

دخلت البيت اتسحب براحه اتنهدت براحه عشان مفيش حد شافني 

عليي فييين العزم.. تعالي هنا 

غزوووز حبيب هااارتي يخواتي على القمر يناااس والله اصحابي بيكرشوا عليك وفكرينك اخويا يا راجل وانا بصراحه بغير 

عز.......  حيااااه. 

حياه بخوف مصطنع....... نعم يحضرت الظابوطه 

حياه انا مبهزرش كنتي فين وبعدين انا ابوكي يعني لو داريتي على الي جواكي على كل الناس انا لا يا حياه 

ردت بعياط..... سابني يابابا الحيوا'ن سابني 

عز بحزن على حال بنته ياحبيبتي.... اهدي والله هو ميستهلكيش  ومفروض تشكري ربنا انه بعده عنك وكشف حقيقته ليكي اهدي بقا 

حاضر يبابا هروح انام بقا اصل خلاص فصلت مش قادره افتح عيني 

ههه تصبحي على خير 

وانت من اهل الخير يامز انت والله لو ماكونتش ابويا كنت اكرشيت عليك هههه

هههه ادخلي نامي يامجنونه ههه


بقلمي بسمله بدوي.  

ادخلييي يا ختي للباشا دا انتوا ليلتكوا عنب 

بقووولك اي الزم حدوودك واحترم نفسك 

لقيت الراجل الي خبطه بالعربيه ....... انااااا عااايز حقيي يا حكووومه ولا عشااان انا غلبان و

 قاطعته بعصبيه.... هو كان قصدي يعني اضر*بك بالعربيه يابني ادم انت 

تدفعيلي حقي عايز  تعوويض 

تعووويض عن ايييه يا نصااا*ب 

فجأه لقيت صوت خوفني

انتت ياااشااويش الز*فت فيه اي 

يبااشا واحده خبط*ت واحد وهو قدم بلاغ فيها 

خلاص دخلهم لزياد ولا محمود انا مش فاضي لتفاهه دي

امرك يباشا 

ادخلوااا لِ للباشا جوا 

دخلت ببرود بس وربنا انا من جوايا همو*ت من الرعب انا اول مرا في حياتي ادخل قسم


يبااشا انا عااايز حقي من الوليه دي

اتعصبت جامد اااي وليه دي احترم نفسك 

شوف ياباشا بتتكلم ازاي انا والله عامل حساب لحضور ساعدتك

 سمعت صوت انا عرفاه  بيقول 

اسكت انت.. "حياه" لقيته قال اسمي رفعت وشي من الارض  وفجأه لقيته زياد  الي كان خطيبي كُنت عايزه اعيط اوي بس اتماسكت نفسي وقولت بقوه وصوت عاالي.......  انااااا عااايزه ظابط تاني 

زياد بخبث.......عامله اي يا حياه وحشتيني

رديت بقرف..... وانت بصراحه ماوحشتنيش  خالص وعليت صوت اكتر وخرجت...... انا مش موااافقه اكمل مع الظابط دا ولا هو الي يحقق معايا

زياد بخبث وغرور.......  والله مش بمزاجك انا الي اقول هنا ايه الي يحصل فااهمه واتفضلي قدامي عشان ناخد اقوالك اتفضلي 

دخلت وانا والله كلمه كمان وهعيط.

 زياد  بخبث.... مش انا خطبت يا حياه وفرحي كمان الاسبوع الجاي

 اتعصبت جامد..... وانا مالي يباااشاا الله وبعدين هو دا الي بتاخد اقوااالي انااا مش موافقه اكمل معاااك ومشيت بسرعه قبل ما دموعي تنزل قدامه وابان ضعيفه 

 زياد بغضب.... استني عندك 

مردتش عليه ولسا هخرج خبطت في حد وقولت بتهور....  انت اعمى يا عم 

اعمى وبعدين قال بصوت عاااالي..... اي الدووشه دي يا زياد زيادبخبث..... يباشا البت دي خبطت واحد بالعربيه وبقولها ادفعي التكاليف مش راضيه 

رديت بزهول من كذبه..... انا والله والله كذاب يباشا 

وفجأه لقيت بيقول.. انتي 

وبصتله بتركيز...وبعدين اتصدمت يخبتي يلهوي يلهوي دا الظبوطه بتاع المره الي فات  يخبتي انا مني لله اكيد هياخد حقه مني تالت ومتلت وفجأه جتلي فكرا انا عارفه انها متخل*فه اوي  وهندم عليها بعدين

يا حبيبي والله رنيت عليك كتير  بس فونك مغلق 

حسيت زياد اتصدم ودا فرحني اوي و..... هو هو انتوا تعرفوا بعض 

ااه دا البوي فريند بتاعي 

زياد بصدمه..... المقدم مراد الشرنوبي بوي فريند بتااعك 

هزيت راسي ببرود..... ايوا  بصيت على الظبوطه اقصد مراد لقيته مبرق وريأكشن وشه مش مبشر بالشرير خالص

'ااا مراد حبيبي انت زعلت عشان قولت بوي فريند خلاص خلاص بصوا يجماعه انا خطيبته 

زياد بصدمه.... ايه  ..... بسرعه دي انتي خطبتي 

مراد بصدمه..... افندم

بصتله والدموع في عيني وقربت منه شويه...... بالله عليك متكذبني قدامه انا ممكن امو*ت فيها انت ماتعرفش انا كرامتي خلاص والنبي عديها المرا دي اهو الم فيها كرامتي الي اتبحطرت دي ارجوك 

مراد ببرود وهو بيرفع  حاجبه ليا....؟!!



2

مراد ببرود وهو بيرفع حاجبه ليا وقرب مني بصوت هامس.......  هدفعك التمن اهانتك ليا مش مراد الشرنوبي الي عيله صغيره تعمل فيه كدا يا قطه 


قلبي فضل يدق جامد وخوفت من كلامه اوي حسيت فجأه ان الاكسجين خلص دموعي كانت هتنزل بس الي خلاني ابتسم لا ارادي  وهو بيقول......  ايوا خطيبها في حاجه يا زياد 

زياد  من ريأكشن وشه حسيته متغاظ........  لا فرحان حضرتك مبروك يا حياه 

لسا هرد وانا الفرحه مش سعياني لقيته بيقول....... الالقاب يا زياد انسه حياه بعد كدا 

زياد بصلي بمعني عاجبك الكلام مش قادره اقول انا مبسوطه ازاي فرحت اوي وحسيت اني رديت ولو جزء من كرامتي. 

زياد بغيط........ احم هروح انا على مكتبي يا مراد باشا 

مراد شاورله بمعني ماشي 


بقلمي بسمله بدوي

احم يلهوي اي الاحراج دا يا جدعان احم طب اعمل اي انا الوقتي 

الي قاطع شرودي وهو جاي ناحيتي وانا برجع لورا لا ارادي لحد ما حسيت  بالحيطه ورايا حاولت اخرج الكلام بس كاني اتخرصت قرب مني غمضت عيوني بخوف ثواني وبيقيت بفتحها شويه شويه لقيته ماسك الفون في ايده على ما اعتقد كان بيجيب الفون من الرف الي فوقي 

ااا شكرا 

مردش عليا وراح قعد على الكرسي الي قدامي وحط رجل على رجل 

اتعصبت من غروره دا ومتعامل كان مافيش حد معاه هواا انا يعني انا ماشي ابتسمت بخبث وقولت استغل الفرصه واهرب بسرعه، لسا هخرج من الباب 

استني عندك 

غضيت على شفايفها وعملت نفسي ماسمعتش  

بقووولك اقفي عندك 

لفيت...... احم بتكلمني انا 

لا الحيطه الي وراكي 

لا انت بتستظرف بقا 

لقيته ضحك يلهوي على ضحكته يناس و غمزاته بانت..... شوفتي بتعصب ازاي 

انت بتردهالي بقا على فكره دي كلمتي انا بس وانت كدا حرامي

 برق وقال انا حرامي انا مراد الشرنوبي عيله زيك تكلمني كدا

ااا عليت صوتي وقولت بشجاعه مش عارفه جبتها منين المهم......  اي انا مراد الشرنوبي انا مراد الشرنوبي  اي ياااعم بطل غرور كلنا من طين 

الكلام دا ليا انا قالها وهو بيمشي ناحيتي 


جريت على بره ووقفت تاكسي بسرعه وكل شويه ابص ورايا اشوفه ملقتش حد معقوله سابني كدا الحمدلله يارب اووف انا مش عارفه حظيي دااا اي

وصلت البيت بس لفت انتباهي عربيات كتير وبوكس بوليس 

قلبي وقع في رجلي وخوفت اوي معقول يكونوا جايين ليا لا لا ان شالله اكيد مش انا يارب ركبت الاسانسير لدوي 6 خبطت مركزتش مين الي فتح كل تركيزي على الصوت العالي وشكل في رجاله كتير جوا 

لقيت حد بيمسكني من قفايا صرخت..... عااااا انا هقول على كل حاجه يباشاا

هههه مش قااادر هههه في اي مالك خايفه كانك عامله مصيبه 

والله يا مروان انت باارد في حد يخض حد كدا اووف عليك _هو هو اي صوت الرجاله دا 

تدفعي كام 

مرواااان 

قاطعني صوت بابا..... في اي بتصوتي ليه 

بصيت مكان الصوت ورفعت ايدي لفوق بخوف.... انا هقول على كل حاجه يباشا...... ااا منوريين يارجاله مصر.... بابا الحقني 

انتي انتي ايه جابك هنااا 

عااااا ايه الي جاب الكائن البارد دا هنا.. بابا الحقنيييي  ...



3


عاااا ايه الي جاب الكائن البارد دا هنا 

مراد بعصبيه.......  انتي ايه الي جابك هنا انتي ورايا ورايا 

بااااباا الحقني هماا جاين ليه انا معملش حاجه كل دا عشان خب*طت واحد بالعربيه يناس انتوا مكبرين الموضوع اوي على فكرا 

عز (الاب) بخوف...... بتقولي اي امته حصل 

ابتسمت بغباء..... اومال هما بيعملوا اي هنا 

عز بعصبيه...... عشان الفيديو بتاع الرحله الجديده  يا اخره صبري 

ابتمست ببلاهه..... يعني هما هنا عشان كدا هههه والله منورين يرجاله مصر الشاااي يا مروان بسرعه ومشيت جري من قدامهم


 مراد في نفسه... هههه مجنونه 

في المطبخ.... 

مروان بخوف على اخته.....  فهميني اي بقا موضوع الفيديو دا 

رديت بلا مبلاه......  عادي يعم متحطش في دماغك الموضوع وما فيه مش انا يوتيوبر 

اها 

وانا بعمل فيديو الجديد وكنت بصور الاهرامات وبصور المتحف لفت نظري باب مقفول مكتوب عليه ممنوع الدخول بس في راجلين دخلوا قومت قايله اشمعنا هما يدخلوا وانا لاء يعني ودخلت وراهم لقيتهم بيحفروا في الارض والمكان دا الي يشوفه يقول مافيش فيه حاجه فاضي بس لقيتهم بيطلعوا حاجات من تحت الارض وطلع آثار وحاجات كتير صورتهم ومشيت بسرعه قبل ما يشوفوني واول مروحت قولت لبابا بما انه هو يعني في الشرطه كدا بس. 


مروان بعصبيه...... انتي ايه ياشيخه وبتتكلمي بلا مبلاه فظيعه انتي متهوره ومجنونه يا حيااه في حد عاقل يعمل كدا طب لو كانوا شافوكي اتفضلي قوليلي كنت عملتي اي 

رديت بمرح...... اوووف عليك بقا يا مروان  بطل افوره وبعدين خلاص محصلش حاجه يعني الله تفاااءوا بالخير تجدوه يا اخي 

وبردوا اعقل وتوكل يا استااذه حياه 

_خلاص خلاص بقا الي حصل...

خرجت وانا بتسحب براحه اشوف في حد ولا مشيوا، اتنهدت براحه ان مافيش حد ولسا راحه اوضتي

اقفي عندك يا حياه

بابا حبيبي احسن اب في الدنيا والله والله انا 

تعالي 

ايوه يا بابا 

الي عملته صح ولا غلط 

والله يبابا هو الي عصبني عشان كدا شتم*ته وضر*بته بالالم وكمان انا كنت متعصبه من زياد الحيو*ان 

هو مين 

ابتسم ببلاهه..... مراد يابابا يحبيبي

ناااعم انتي شتمتيه و ضربتيه بالالم كمان 

ايون 

حط ايده على قلبه بوجع بضحك....... ااااه هتشل منك يا اخره صبري 

اومال انت تقصد اي 

الفيديو يا ختي الفديو يا غلطه عمري 

اسفه 

اعملي المصيبه وقولي اسفه ادخلي على اوضتك يالا 

حاضر 

في الاوضه( بقلمي بسمله بدوي) 

الو.... مترد يا حيو*ان......تلاقيك واحد فاضي مش متربي جتكوا ار*ف  مليتوا البلد

خلصتي 

هااا....  اانت... مين 

انا الحيوا*ن.... الحرا*مي وتاجر الاعضا*ء الي عايز يخطفك عشان يبيع اعضاء*ك و البوي فريند بتااعك لا... ههه خطيبك هاا نسيت حاجه تانيه 

ااا حضرت الظبوطه.... ااقصد باشا مصر حضرت الظابط المقدم 

حضرت الظابط المقدم.... و ظبوطه منك لله ياشيخه حسبي الله 

مخلااص يا شبح الله مكنتش كلمه 

شبح.... المهم مفيش خروج الي اما تقوليلي وتاخدي اذني اقولك اه او لا فاهمه 

نااااعم يعوووومري ليه كنت بابايا، اخوياا، ، جوزي، خطيبي 

_قريب ان شاءلله  الله هتعرفي وقفل السكه 

استني نهاااار اسوح دا قفل السكه في وشي........ طب ماشي عِند فيك بقا هنزل بس اما نشوف انا ولا انت يا حضرت الظبوطه. 

فتحت البلكونه 

ياااعم سعيييد عندك اندومي وشيبسي وبيبسي 

ايوا يا بنتي 

يا بختك احنا معندنااش 

ادخلي ياااحيااه يابنتي ربنا يهديني 

ماااله دا 

مسكت الفون 

الو 

مين 

انا مرات جوزك 

نعم حضرتك انا شاب اصلا ومش متجوز 

يبقي مرات ابوك 

نعم حضرتك بتهزري صح... خالي في الشرطه وممكن اخد رقمك وابلغ 

هههه بهزر ياراجل متبقاش قفوش كدا هههه 

ان الرقم الذي تتصل به خارج نطاق الخدمه تيتت تيت تيت 

هو كله بيقفل في وشي كدا ليه يا ربي ايه الغلب دا 


عم سعييد. 

نعم يااحياه تاني 

عندك كيكه

ايوا 

يا بختك

تاااني يا حياه انا غلطان اني برد عليكي 

ههه خلاص والله استني..... ياعم سعيد ههههه والله خلاص عايزه اندومي ياعم سعييييد اوف هههه الراجل طفش... طب اعمل اي عايزه اندوووميي عااا.... هنزل اشتري بسرعه اقول لبابا ولا  ... لالا لوقولتله مش هيرضى عشان مش بيحبي اكله ومروان مش هيرضى ينزل فا اي بقا انزل انا بسرعه واطلع ولا كانه حاجه حصلت 

نزلت ولسا راحه تخطي الطريق جت عربيه اخدتها 

اي دااااا في اييي عاااا 

اسكتييي مش عايز صوت 

طب سؤال واحد بس هو انا هنا ليه 

تفتكري ليه 

مخطو*فه صح عاااااا لولولولولولولي طول عمري نفسي اتخ*طف وفجأه.



الاخييير💙. 


مخطو*فه صح عااا لولولولي طول عمري نفسي اتخ*طف وفجأه حست بحاجه بتترش على وشي 

ههههه اي دا يا عم كولونيا دي ولا اي هههه

الراجل بصدمه.....  المخدر مش مأثر معاها ولا اي دي مفروض يغمى عليها لا دي بتضحك.. رش تاني كتير لحد ما اغمى عليها 

اوووف اخيرنا هدوء  دي رغايه اوي ربنا  يكون في عون اهلها اي دا 


في الجهه الاخرى عند مراد بيضرخ عليهم 

ملحقتوووهاااش ليه يا ***** اومال انا حاططكم تحت البيت لييه 

واحد من الحرس... يا مراد بيه ملحقناهاش العربيه كانت سريعة  اوي 

امشووو من قدامييي قاطعه دخول عزت(الاب).....  مراد يا بني الحقني حياه حياه بنتي اتخطف*ت الكاميرا جابتها وعم سعيد شافها برضو

مراد بلهفه..... في كاميرا بسرعه عايز التسجيلات 

حاضر يابني 


اي داااا ياالي هنااااا يناااااس... اووف انتو مش خطا*فين كويسين على فكره..... اوف طب انا جعااانه طب كيس الاندومي الي معايا كان فين طااااه ينااااس

 دخل راجل طويل اوي بعضلات اوفر.... في اي يا بت ماتتكتمي عاامله ازعاج من اول ما صحيتي ليه 

بت امااا تبك ياض انت اوعى تكون فاكرني كيووووت لا يباااا دا انا اقسمك نصين 

قرب منها بتهد*يد.... الكلام دا لياا انا

ااا ايواا في حاجه 

لسا هيروح ليها قاطعه صاحبه حسن......  اوعى يا جابر البيه لو عرف انك جت جنبها او حصلها حاجه هيمو*تنا كلنا تعالى سيبها واخد صاحبه ومشاا

بعد شويه وقت بقلمي بسمله بدوي


عااااا اهئ اهئ لااااا ليلااااا لاااااا 


دخل شاب بعيون عسلي وشعر بني متوسط الطول

في اي بتنوحي ليه  

اهي اهي الكل*ب رحيم ليه عمل كدا اكيد بيمثل يارب ان شاءلله يكون بيمثل ومجاش جنبها لااااا عااااا لاااا 

الشاب بستغراب...... مين دول 

 ردت ببلاهه دي روايه طفلتي البريئه 

الشاب بصدمه..... ايه الي في ايدك دا 

ههه انت اعمى ياسطا فوني اي 

الشاب.... هتشل هتشليني اااه 

مالك يا سطا في هدي اعضاءك الله مالك 

اخد منها الفون بغضب...... اتصلتي بحد 

لا ياااعم دي فرصه حياتي يعني انا كان نفسي اتخ*طف ارن على حد ليه

الشاب بسخريه..... انتي ليه محسساني انك في ريم بارك مش مخطو*فه لا وكمان بتقرأي روايه  

جااابر... حسن.....  ماااهر 

دخلوا كلهم..... 

في الجهه الاخرى 

مراد بخوف.......  احنا الوقتي اخدنا رقم العربيه وطلع الي خاطفِ*نها زي ما اتوقعت بالظبط بتوع الاثار رشوان الهواري عايزين الفيديو وبيهدد*ونا بيها

عز بخوف على بنته...... مراد يا بني بالله عليك اعمل اي حاجه انا عايز بنتي 

متخافش يا عمي احنا لينا ناس معاهم واول ما يعرفوا عنوانها هيقولولنا قاطعه فونه وهو بيرد 

الو....  تمام..... الي في اخر الدائري..... ماشي وانت خلي بالك منها لحد ما اجي 

عزت بلهفه..... ها مين 

دا الي تباعنا معاهم وعرف العنوان وهاخد القوات ونروح لها 

عز بسرعه..... هاجي معاك 

لا ياعمي خليك هنا وانا هروح ولا مش واثق فيها 

لا بابني متقولش كدا

تسريع الاحداث مراد اتوجهه المكان الي فيه حياه وقدر يدخل وفجأه وقف مكانه بصدمه من الي شايفه حياه قاعده وحواليها الرجاله وبتحكي ليهم روايه 

حياه بغضب...... وسندرااا الكل*ب هي الي كانت عامله الس*حر لاسد عشان تبعده عن ليله 

جابر بحزن.......  يارب ياخدها الشريره دي 

حسن بحزن هو الاخر..... يا عيني عليكي يا ليله يا بنتي دي شافت الي محدش شافه ولسا صغيره اوي والله صعبانه عليا 

ماهر بتأثر........  وطب وليث اخوه هيعمل اي والله شكله طيب وغلبان امته بقا يعرف ان عزت بن ***"بيكذب عليه وان اسد اصلا ميعرفش ان كان ليه اخ وانه مظلوم وبرئ 

جابر بغضب..... والله نفسي امسك عزت ورحيم وسندرا  وانزل فيه ضر*ب اولاد ال*****

حياه بغضب مصطنع..... كوكو عيب كدا 

جابر بغضب هو الاخر........ ما انا جبت اخري منهم بصراحه 

قاطعه مراد بصدمه..... كوكو البغل دا كوكو واي دا لا واحنا داخلين بمسد*سات ورش*اشات وعساكر وفي الاخر بتحكيلهم روايه تافهه


عاااا متقولش عن الروايه تافهه انت الي تافه(ايوا اديلو كمان خدي حقي دا انا طالع عيني فيها وفي الاخر يقول عليها تافهه 🥺😂) 

مراد بغيظ...... خد يا بني كل دول على البوكس 

عاااا لا كوكو وحسن وماهر ومحمد طيبين 

مراد بغيظ..... هتشللل منك ياحياااه يالا يا بني 


عدا شهر 

حاااضر حاضر يالي على الباب حاااضر الهي تنشل في صابعك الي بترن بيه الجرس دا يا بعيد وفتحت 

عاااا 

لااااااا عفري*تااااه

عفريته في عينك ياااباارد ايه الي جابك. 

مراد وهو بيبص عليها بضحك.... ايه الي عملاه في نفسك دا ههه رافعه شعرها لفوق ولابسه بلوزه مش بتاعت البنطلون ووشها مليان دقيق...... هههه اي داا. 

يبااابااا تعالى شوف ال قاطعها بغضب مصطنع.... ال اي 

ردت بخوف..... استاذ مراد 

مراد بضحك وغرور ...... ايوا كدا ناس ماتجيش غير بالعين الحمرا 

بالخضرا يا مز انت وجريت على اوضتها 


عز بترحاب..... اهلا اهلا يبني نورت 

مراد:  نورك يا عمي احم مش عارف ابدأ منين بس انا جاي احم يعني اطلب ايد حياه 

حياه خرجت بفستان بيبي بلو وفردت شعرها وكانت جميله اوي...... حياه مين

ههه انتي ﯾ مجنونه  

عز:  الرأي رأيها يا بني هي الي تقول بس انا معنديش مشكله 

مروان اخوها....... انت متأكد يبني يعني مش تحت اي تهد*يد بص خدها وعليها شاحن هديه هههه 

حياه بغيظ.... ياباارد باابا شيل ابنك الي اهله معرفوش يربوه دا 

عز بغضب مصطنع........ الي اهله معرفوش ربوه الي هو انا صح 

هههه لا ياعزوز  مش انت اهله هو 

مااا انا اخوكي ياهبله 

تصدق صح هههه ووجهه كلامها لمراد...... احم سيبني افكر شويه 

مراد رفع حاجبه....... نعم 

ردت بغرور...... يا عم افكر شويه اي مش عروسه لازم افكر الله هما في التليفزيون بيعملولو كدا ولا بيضحكوا علينا ولا اييي

كله قعد يضحك. 

حياه وافقت واتجوزو وخلفوا حمزه♥😂. 

عاااااا حمزه سيب المعلقه هاخد معلقه واحده بس 

لا يامامي انتي كلتي طبقك خلاص بقا 

حمزه حبيب ماما معلقه واحده بس مش انا الي شاريا الاندومي 

اه 

معلقه واحده بس 

لا 

عاااا يمامي 

مراد بخضه...... في اي بتصرخوا ليه

حمزه.... بابي مامي اكلت الاندومي بتاعها وعايزه تاكل بتاعي كمان 

حياه بطفوله........ ماهو انا بحب الاندومي اوي

مراد بسخريه...... صحيح متخافش من الهبله خاف من خلفتها وبعدين في ام تاكل مع ابنها اندومي

تصدق صح  ..... هاكل من وراه بعد كدا 

مراد بغيظ..... هتشللل منك 

هههه بعيد الشر عنك يا حبيبي 

مراد بضحك......  مجنونه 

عااااا طلقني انت شكلك معتش بتحبي صح صح قوووول 

مراد مسح على وشه..... انا الي جبته لنفسي موال كل يوم... مسك ايدها وباسها وقال بحب صادق بحبك يا مجنونتي 

ردت بكسوف..... ونا بحبك اكتر يا قلب مجنونتك 


تمت لولولولولي 

خلصت🥺♥ 

اسكريبت اهو فرفوش عشان بنكد عليكم في رواياتي والله انا فرفوشه خالص 😂😂♥. 


بحبكم في الله  💙.



تعليقات

التنقل السريع