القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت_خادمتي البارت العاشر بقلم #ندي_جمال_ديدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



نبيل : ياسر اتجوز هند وهي حامل و طبعا مطلقهاش عشان فلوسها ووافق يعيش معاها ب شرط تكتبلوا الشركه والفلا ب اسمه وطبعا هي وافقت عرفت ليه ياسر كان بيعملك وحش وهي كانت بتسكت 

حازم : نت عرفت كل دا ازاي لا اكيد لا انت اتجننت 

نبيل : هاتوها (واحد دخل ومعاه ميار وكانت مربوطه )

ميار : نبيل بيه 

نبيل : ششششش خلاص كل حاجه اكشفت ي ميار 

ميار : قصدك اي

حازم : انتي بنت اخت هند ؟

ميار : حازم انا اسفه صدقني انا مكنتش هسرقه بس هند هي اللي ضغطت عليا خلتني اعمل كدا عشان تسرف علي مصريف تعليمي صدقني انا كنت هقولك كل حاجه عشان انا 

حازم : ششششش اخرسي (ضربها بالقلم )

نبيل : اهدي يا حازم مش دي مشكلتنا دلوقت المهم هنعمل اي

حازم : عندي فكره

(فجاه النور قطع............ صوت ضرب نار وصريخ ميار

نبيل : افتحوااا النور (واحد من رجال نبيل  فتح النور )

ميار : حاااازم لاء

نبيل : حازم فوق يا حازم اطلبوا الدكتور بسرعهه 

)نبيل خد حازم اوضه ونيمه ع السرير وكان مغم عليه وبينزف الدكتور جيه 

الدكتور : هو كويس متقلقوش الرصاصه اصابت كتفه الجرح بسيط دلوقت حرارته هتفضل مرتفعه كدا بس اهم حاجه العلاج يكون في ميعاده 

نبيل : ماشي يا دكتور اتفضل 

ميار: انا هفضل معاه هنا وهديلو العلاج انا 

نبيل : نا واثق انك عملتي كل دا غصب عنك بس لو غلطتي غلطه واحده تاني م هتشوفي الشارع تاني 

ميار : حاضر حاضر والله متقلقش 

)ميار فضلت جنب حازم بتصحي كل شويه ياكل وياخد العلاج وبتهتم بيه وحازم حس ان هي كويسه 

ميار : حازم انا اسفه صدقني انا مكنتش هأذيك انا مستحيل أعمل كدا 

حازم : ونا مصدقك بس هتعملي اللي هقولك عليه 

ميار : حاضر كل حاجه هعملها انا تحت امرك 

حازم : اه اه كتفي 

ميار جريت عليه وسندته وبقيت قريبه منه اوي وشبه في حضنه 

حازم : اي جمال دا كله 

ميار : ءحم نت كويس 

حازم : ايوا

نبيل : اي اللي بيحصل دا 

ميار : مفيش والله كنت بسنده ... عن اذنك 

حازم : اي يا رخم حرجتها 

نبيل : نت بتحبها ولا اي 

حازم : من اول يوم شفتها فيه 

نبيل : لا دنت بقيت عال العال اهو 

حازم: الحمد لله 

نبيل : ءحم بس ميار حلوه 

حازم : اتلم احسنلك

نبيل :  هههه حاااضر 

حازم : مين العمل فيا كدا 

نبيل : .......يتبع

#احببت_خادمتي

#ندي_جمال_ديدي


تعليقات

التنقل السريع