القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت الجميلة والعاجز البارت السادس بقلم روما محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#البارت_السادس
#الجميله_والعاجز
ادهم بهدوء: انا هرجع شغلي تاني بعد اما اقدر اقف علي رجليا حلو 

تقي بصدمه: نعم شغل اي اللي ترجعه انا مستحيل اخليك ترجع الشغل ده تاني انا مصدقت انك بقيت كويس مش هخليك تخاطر بنفسك تاني يا ادهم 

ادهم بهدوؤ: افهميني يا تقي الشغل ده مهم بالنسبه ليا اوي 

تقي بدموع: طب وانا مليش اي قيمه عندك متقدرش تسيب الشغل ده عشان خاطري

ادهم بهدوء:تقي لو سمحتي مدخليش ده في ده

تقي بهدوء:انا كده عرفت انا اي بالنسبه ليك

ادهم بحزن: تقي انا شغلي مهم بالنسبالي زي ما انتي مهمه برضو..

تقي بحزن : يبقا تختار بينا يا أدهم..

ادهم بحزن: مقدرش اختار بينكم يا تقي ده شغلي اللي حاربت الكل عشانه وحلمي اللي عملت المستحيل عشان احققه..

تقي بدموع : تمااام يا أدهم انا عرفت انت عايز ايه دلوقتي..

ادهم بحزن : تقي استني لكن تقي سبيته ومشيت...

عند تقي كانت قاعده في حديقه المستشفى وبتعيط..

تقي بدموع : يارب خليه يصرف نظر عن موضوع الشغل ده.. إنا مش عاوزه اخسره..

الراجل بطيبه :مالك يا بنتي فيكي ايه..

تقي بخوف بعدت عنه وقالت مفيش..

الراجل بضحك : متخافيش يمكن لبسي مش كويس بالنسبالك.. بس انا كده لبسي بعد ما ولادي طردوني من البيت..

تقي بحزن : وهم ليه ولادك طردوك من البيت يا عمو..

الراجل الطيب بحزن :عشان مصارف علاجي مع ان الحمد لله مستوره معهم..

تقي بدموع : انا اسفه..

الراجل بطيبه : قوليلي بقا انت مالك يا بنتي..

تقي بدموع حكتله علي كل حاجه..

الراجل بطيبه : ربنا يشاله الخير يا بنتي.. حرام تموتي حلمه.. وهدفه..

تقي بحزن : بس انا خايفه عليه..

الراجل بطبيه: سيبها على الله ي بنتي ومش يحصل حاجه غير اللي ربنا عايزه..

تقي بابتسامه :شكرا يا راجل يا طيب..

الراجل بطيبه:قومي راضي جوزك يا بنتي..

تقي بابتسامه :حاضر..

الراجل ابتسم لها ومشي

تقي رجعت المستشفي لقت الكل موجود عند أدهم..

سميحه بخوف : كنت فين يا تقي انا قلقت عليكي..

تقي بابتسامه : كنت قاعده في الحديقه تحت..

عاصم بحنان : كنتي قولتي لحد قبل ما تخرجي يا تقي..

تقي باسف: انا اسفه يا بابا.

عاصم بهدوء : ولا يهمك يا حبيبتي..

تقي راحت قعدت جمب أدهم وهمست في ودنه انا موافقه ترجع شغلك..

ادهم بفرح : يعني مش زعلانه

تقي بابتسامه :تؤ تؤ بس توعدني تخلي بالك من نفسك..

ادهم بابتسامه : اوعدك..

شيري راحت وقفت جمبهم.. 

شيري بإبتسامة: انتوا بتتكلموا في ايه.. 

تقي بغيظ: وانتي مالك يابت حاشره نفسك ليه.. 

شيري بغيظ: لا يا حبيبتى مالي ونص كمان.. 

تقي بإبتسامة: ده منظر واحده جايه من امريكا.. ده انتي بيئه اوووي..  
شيري بصتلها بقرف وقالت شوفوا مين بيتكلم.. 

احمد بعصبيه: كفايه انتي وهي.. 

باب الغرفه خبط.. 

ادهم بصداع: اتفضل.. 

مجهول بحب: اخيرا يــــا صاحبي هتنور الجهاز من تاني.. 

يتبع.. 

#روما_محمد
تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع