القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اجبرتنى اعشقها✨ البارت الثاني عشر بقلم شهد على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


اجبرتنى اعشقها✨

البارت الثاني عشر

أسد/مامي وقرب من سهيلة/ازاي يا سهيلة وبزعيق/انطقي ازاي

ريناد/مامي هو بيزعق لية واستخبت ورا سهيلة

ياسمين بخوف/عمر سهيلة لازم تيجي معايا

عمر/هي مين دية

ياسمين/مش وقتة يا عمر

أسد قرب من سهيلة وبيرفع ايدة عشان يضر*بها عمر مسك ايدة

ريناد بقت تعيط من خوفها

أسد بغضب/ازاي تت*جرأ وتدخل بيني وبين مراتي

سهيلة/أنا مش عايزاك ومش عايزة ابقي مراتك

أسد زق عمر وشد سهيلة من شعرها وريناد بتشد سهيلة وبتعيط

سهيلة/ياسمين ريناد أمانة في رقابتك

أسد خد سهيلة علي فوق وياسمين خدت ريناد ومشيوا

أسد زق سهيلة لجوة وقفل الباب

سهيلة بقوة مزيفة/أنت بتقفل الباب لية

أسد قرب منها ومسك شعرها وقربها منة/بتخو*نيني يا سهيلة

سهيلة عينيها دمعت/شايفني زبا*لة للدرجة دي

أسد ضر*بها بالقلم وقعت علي الأرض/لية يا سهيلة لية دة أنا حبيتك تعرفي أنا لو مو*تك دلوقتي ليا حق

سهيلة بسخرية/حق أنت مش فاهم ولا هتفهم عموما أنا قدامك أهو اللي عايز تعملة اعملة

أسد قرب منها وقال.......


عند ياسمين

عمر وقف تحت العمارة/أنا جاي اطلعي أنت وريناد

ياسمين هزت رأسها وطلعت

ياسمين دخلت جوة ودخلت ريناد الاوضة وتليفونها رن وكان عمر

ياسمين/أية يا عمر

عمر/ياسمين أنا عاملك مفاجأة حلوة اجهزي

ياسمين لسة هترد علية شافت اتنين قدام باب الاوضة

ياسمين بصريخ/الحقني يا عمرررررر

عمر /ياسمين أية اللي بيحصل

ياسمين لسة هتجري واحد مسكها وحط أيدة علي بوقها والتليفون وقع

ياسمين عض*تة وضر*بتة برجلها

وميلت علي التليفون

عمر/ياسمين ردي عليا

ياسمين/عمر الحقني فية اتنين امممممم

عمر بزعيق/يااااااااااسمين

عمر ساق بسرعة وراح الشقة

بعد وقت

عمر وصل ولقي الباب مفتوح دخل واتصدم من الد*م اللي علي الأرض

عمر/ياسمين

تفتكروا أية اللي حصل لياسمين وأسد هيقول اية لسهيلة

شهد على

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع