القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

بارت خاص ( جحيم الأسد) بقلم ميساء عنتر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


بارت خاص ( جحيم الأسد)


أنا قرأت الكومنتات كلها♥️

مبدئيا الرواية مش ناقصة بس هجاوب علي اسئلكتو كلها 


 ورد جالها شلل نصفي نتيجة الضر*ب الشد*يد ال اتعرضتلو بس اتعالجت منه من خلال العلاج الطبيعي وتحسن نفسيتها 


الدكتور والدكتورة كانو بيأذوا رهف لان انجي طلبت منهم كدا 

كانت ماسكة عليهم تسجيلات وملفات أنهم بيأذوا المرضي 


انجي ابوها وامها انفصلوا وسابوها لوحدها ف اتجهت الطريق الغلط والشرطة مسكتها لأن الدكتور والدكتورة اعترفوا عليها وكان معاهم دليل أن هي ال قالتلهم يقولوا كدا 


مرسي تاب عن ال بيعمله واستسمح رهف ( ال مش بنته) وهي سامحته بس أسد طلب منه أنه مش عاوزه ف حياتهم تاني 


#توضيح : كتير بيقول ليه خليتي رهف تسامح أسد بالسهولة دي كان المفروض تأدبه شوية بس هي سامحته مجرد ماقالها سامحيني أنا بحبك 


انه قلب البنت ي سادة وهي كانت بتحبه طبيعي تسامحه لان مش هتقدر تبعد عنه مش لازم تكون في حوارات ف النص عشان تسامحه وهو كان فاهم غلط 


بس كدا اتمني تكون كل حاجة وضحت قدامكو ♥️

( أنا يمكن اكون سقطت الحاجات دي ف البارت الاخير بس اعزوزني الدراسة والامتحانات واخدة وقتي كله انا كنت بكتب بالعافية عشان كدا البارت كان بيبقي صغير🥺)


لو في حاجة تانية مش واضحة هرد علي الكومنتات


واخيرا يارب الرواية تكون عجبتكم ي حلوين


جحيم الأسد 

بقلم : ميساء عنتر


 

تعليقات

التنقل السريع