القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت كامل ندم متأخر جميع الفصول كامله بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

 


كامله (1)

#ندم_متاخر

:انا هتجوز يا كوثر. 

كوثر بابتسامه الم:  حقك بس بردو حقي اعرف لي. 

هارون: نفسي في عيل يقولي يا بابا نفسي حد يشيل اسمي نفسي ارجع يترمي في حضني. 

كوثر بدموع:  هتتجوز عليا عشان كده وهي هترضا تكون زوجه تانيه. 

هارون بتوتر: ه هي مش عايزة ضرة. 

كوثر بصدمه:  يعني ايه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

هارون:  انتي طالق يا كوثر. 

كوثر بدموع وحزن:  تمم بس عايزة اقولك زي مانت عايز اطفال ف انا كمان عايزة متعرفش احساس الست مننا عامل ازاي عموما الف شكر هلم هدومي وانزل. 

هارون:  الصباح رباح متخرجيش دلوقتي. 

كوثر: مينفعش انا غريبه عنك عن اذنك. 

مسك ايديا:  خاليكي في اوضه الاطفال وانا هخرج شويه. 

كوثر بحزن: تمم. 

بقلم ميرا ابوالخير 

خرج ونسى تليفونه وانا عارفه الرمز فتحته وانصدمت صدمه عمري مكالمات بينه وبين واحدة والغربيه اسمها مكتوب حياتي قلبي اتكسر ساعتها ولاقته بيقولها كلام حب و بيوعدها بالجواز وهي كانت بتشتم فيا وتقول وجودها زي عدمه وكلام عني وهو مدفعش عني اصلا وكان بيشجعها ياااه للدرجه دي طب وحبك يا هارون فين ااااااه يا حر"قة قلبي ميعرفش انه هو يلي عقيم مش انا انا يلي غبيه عشان حبيته لو اعرف هي مين بس وازاي ترضا بكده تلف علي و"احد متجوز. 

قفلت الفون وداخلت اوضتنا لامت هدومي ومشيت مش هقدر استنا معه. 

روحت شقتنا بنت عمي هو اصلا الشقه بتاعتي عشان اهلي متوفيين و سبتها ليها فتحت لي: اي يا كوكو مالك في ايه. 

كوثر بتعب ودموعها: مفيش تعبانه داخليني. 

شهد:  تداخلي فين. 

كوثر لسه هتتكلم اتصدمت:  ه هارون انت بتعمل ايه هنا. 

بقلم ميرا ابوالخير 

شهد بمكر وخبث:  انا ابقا مراته يا حبيبتي. 

كوثر بصدمه: ايهههه. 

#يتبع.. 

لو لاقت تفاعل هكملها. 

#ندم_متاخر...



#ندم_متاخر

(2). 

شهد بمكر وخبث:  انا ابقا مراته يا حبيبتي. 

كوثر بصدمه: ايهههه. 

هارون ببرود: اها مراتي حبيبتي. 

كوثر بصراخ: انت بتعملوا معايا كده لييي وانتي ازاي وفين خطيبك ازززاي بنت عمي تتجوز جوزي ازززاي. 

بقلم ميرا ابوالخير 

شهد ببرود: تؤ كان جوزك دلوقتي طالقك ويلا بقا امشي عايزين نقضي وقت حلو صح يا بيبي. 

هارون بحب: صح ياروحي. 

كوثر بدموع: قبل لما امشي عايزة اقولك انك هتندم بس هتتاخر اوي وانا مش هسامحك وانتي يا شهد الست يلي تعمل كده يبقا خسا"رة فيها تكون وا"حدة س'ت يلي تسرق جو"ز واحدة تانية ودا بيتي انتو يلي هتطلعوا برا. 

شهد بتوتر: لا مانتي مضيتي انه ليا. 

كوثر بقوة: ههههه كنت بضحك عليكي يلا برا انتو الاتنين. 

شهد بتوعد: تمم اوي. 

هارون بص علي كوثر ومشي مع شهد وهي داخلت:  انتو الاتنين هو''ريكم مش انا يلي يتعمل معايا كده. 

بقلم ميرا ابوالخير 

عملت اتصال: تمم تيجي وتنفذ. 

الشخص: اؤمرك. 

كوثر: حلو اوي كده شويه ورجعه لكم تاني. 

سافرت ورجعت بعد 4 شهور. 

في بيت هارون وشهد. 

شهد:  افرح يا هارون انا حامل. 

هارون بسعادة شالها ولف بيها: بجد ياقلبي. 

شهد بخبث: اه في الشهر التاني. 

هارون بحمد: اخيرا هكون اب مش مصدق الحمدلله. 

الباب خبط. 

بقلم ميرا ابوالخير 

هارون راح يفتح لاقي مين: كوثر 😳. 

كوثر ببرود:  حبيت ابارك لما عرفت انه مراتك حامل. 

شهد بغضب: جايه لي تاني. 

هارون وقف من جواه مبسوط حضنها: هكون اب يا كوثر مش مصدق . 

كوثر زقته: ابعد عني انا واحدة متجوزة وحامل. 

هارون بصدمه: ح حامل ا ازاي انتي عقيمه. 

كوثر بضحكه: هههه غبي يا رورو انت يلي عقيم وانا يلي مثلت زمان عشان مش اجرحك. 

هارون بصدمه: ايهههه. 

#يتبع...


#ندم_متاخر.

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#الاخيرة. 

هارون بصدمه: ح حامل ا ازاي انتي عقيمه. 

كوثر بضحكه: هههه غبي يا رورو انت يلي عقيم وانا يلي مثلت زمان عشان مش اجرحك. 

هارون بصدمه: ايهههه. 

كوثر بحزن: انا اتجوزت من شهر وحامل الحمدلله حرمت نفسي معاك عشان كنت مغفله بحبك دلوقتي ربنا مش بيسيب عن اذنك انا جيت افوقك المر"اة يلي تسرق را"جل من مراته عمرها ما تصونه سلام. 

هارون راح لشهد وشدها من شعرها: يا بنت 🐕 ابن مين دا انطقي هقت"لك. 

بقلم ميرا ابوالخير 

زقته وبغضب: ابن خطيبي القديم اها لسه معه وبحبه مش زيك ابعد يا حيو"ان و اها انا اصلا كنت رافعه عليك قضيه خلع سلام. 

وقف مصدوم وقع علي الارض وبيضراخ بكل ندم:  ذنب كوثر لييي اااه غبي غبييييي غبي. 

دموعه نازلة شلال وندمه اتاخر كان فات الاوان. 

بعد مرور سنه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

كوثر كانت مع اشرف جوزها يلي اتقابلوا وحبها وهي حاولت تحبه وفعلا حبته وجبت ولد زي القمر عنده كام شهر،  شهد خطيبها نصب عليها و زقها من السلم ما"ت يلي في بطنها وهي اتجننت،  هارون ابقا شكله باهت و بيدور عليها في كل مكان. 

في الحديقه. 

كوثر: مبسوطه جدا وانا معاك. 

اشرف بحب وبيبوس ابنه:  وانا اكتر بيكم هروح اجيب عصاير وجاي. 

....:  انا اسف. 

بقلم ميرا ابوالخير 

كوثر بصدمه: هارون. 

هارون بحزن: مصدقت لاقيتك عشان عارف خلاص فات الاوان حقك عليا يا كوثر الف مبروك بالمولود اتمنى تسامحيني. 

كوثر بابتسامة:  سامحتك من زمان عن اذنك جوزي مستنيني. 

هارون بابتسامه:  ربنا يسعدكم. 

مشيت و هو كرة جت في دماغه: اااي. 

البنت: اسفه يا عمو والله. 

امها جت باسف: احم معلش سوري يا فندم بنتي شقيه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

هارون بسرحان فيها: ولايهمك. 

#تمت.


 

تعليقات

التنقل السريع