القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت السابع عشر بقلم فريده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



بسم الله الرحمن الرحيم 


الجزء السابع عشر 


بنت الخدامه 


مى هى مين دى اللى مراتك 

ثريا اللي سمعتى ياحبيبتي سدره تبقا مرات هشام 

مى لا انتو اكيد بتهزرو 

ثريا يا حبيبتي هي دى فيها هزار بنتكلم جد طبعا 

مى ما تتكلم يا هشام طيب وأنا 

هشام انتى كمان هتبقي مراتى

مى انته اكيد مجنون 

هشام احترمى نفسك يا مى واهدى

مصطفى يعني ايه مراتك امال خطوبة مين دى

هشام أنت تخرص خلاص 

اخيرا سدره خرجت عن الصمت اللي هي فيه وهتتكم

سدره انا الدكتوره سدره بنت زينب الخدامه اللي الاستاذ هشام بيقول أنى مراته    مراته اللي مابيعترفش بها مراته اللي مايعرفشى حاجه عنها غير اسمها   مراته اللي اول مره يشوف وشها من كام يوم  

ثريا ايه الكلام ده يا سدره اهدى يا بنتى 

لا يا ماما سبنى اتكلم  علشان الاستاذ هشام يعرف اني انسانه 

بحس 

هشام خلصتى كلامك طيب اسمعى بقا طول ما اسمى واسمك في ورقة وحده  انتي مراتى غصب عنك

سدره ورقة ايه اللي انته بتتكلم عليها آه الورقة اللي انته ماضى عليها ورفت تشوفنى يوها صح 

مصطفى واضح يا استاذ هشام انها مش عايزك فامش باغصب يعني 

هشام انته مين اصلا علشان تدخل

مى الله على حفلة خطوبتى اللي اتحولت لتصفيت حساب 

بين الاستاذ خطبى ومراته 

ثريا وبنى تسكتى انتى دلوقتى 

مى الكلام ليا انا يا طنط 

ثريا آه انتي مش شايفه وحدا ومراته بيحلو مشكلهم

محسن مش كده يا ثريا

ثريا اعمل بس هي مستفذه

مى طيب يا هشام انا بقا وضعى ايه فى التمسليه دى 

هشام قولتلك انتي هتبقا مراتى 

ثريا مش فايده فيك يا هشام 

مى بس بشرط 

هشام يعني ايه بقا انشاء الله 

يعنى تطلاق المدام بنت الخدامه

ثريا خدامه في عينك دي بنتى انا 

عمر منك لله يا هشام علي اللي عملته 

هشام هي مش ناقصة يا عمر

ثريا ايالا يا محسن يالا ياسدره كفايه قوى كده 

هشام ماما انتي رايحه فين 

مى آه يا طنط لسه ما لبسناش الدبل

ثريا انا ماشيه يا هشام 

هشام ماشي يا ماما 

سدره قبل ما امشى انا عايزة اطلاق


يتبع 

تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع