القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجتي القاصر البارت الرابع بقلم خوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#زوجتي_القاصر 


البارت4 


 أكرم بزعيق:إنتي بتقولي إليه إنتي اتجننتي يا ورد


ورد :لا أنا بقولك طلقني يا أكرم روح شوف إلي تنفعك 


وأنا أتجوز إلي بيحبني و احبوا 


أكرم مسك إيدها بقوة:نجوم السما أقربلك يا ورد فاهمة 


ورد بألم:سيبني أنا عايزة سراج


أكرم بجنون ضربها قلم: هو مين ده  يا ورد إنطقي 


ورد عيطت:سيبني أنت بتخوفني منك 


أكرم هزها بعنف: أنا حقتلك لو فكرتي حتى فحد فاهمة 


كانت بترجف من الخوف فجأة دخلت سميحة 


سميحة:سيبها يا أكرم إنت إتجننت 


عيطت ورد بقوة:طنط سميحة أنا خايفة 


فاق على نفسوا وسابها 


سميحة زعقت: أنت حصل لعقلك حاجة إزاي تعاملها كدة 


أكرم بغضب:سبيني فحالي يا ماما أنا مش طايق نفسي 


طلع من الأوضة وسابهم 


ساعدت سميحة و خلتها تتسطح وغطتها كان صوت شهقاتها 


بيعلى


سميحة:إهدي يا حبيبتي 


ورد:ما تسبيهش يدخل  ثاني يا طنط والنبي


سميحة:مش حسيبوا يا حبيبتي بس حصل إيه يا روحي هو 


إتجنن ليه


عيطت:أنا سمعتكم لما كنتوا بتتخانقوا قدام الأوضة و 


عرفت إنوا مغصوب عليا ومش عاوزني فطلبت يطلقني 


ويتجوز إلي يحبها وأنا أتجوز إلي بحبوا


سميحة بعتاب:مكانش لازم تعملي كدة يا ورد  


ورد:أنا عايزة يطلقني يا طنط والنبي 


سميحة:أهدي يا ورد


ورد:  بس هو زعقلي و ضربني عشان قلتلوا عايزة سراج


سميحة:إستهدي بالله يا ورد أكرم إتجنن عشان إنتي جبتي 


سيرة حد غيروا عشان كدة عمل كل ده هو بيحبك والله 


ورد ببكاء:  أكرم مش بيحبني يا طنط هو إتجوزني بس 


عشان يطلعني من بيت عمي هو حيحب عيلة ليه  هو  


اتغاض مني عشان جبت سيرت سراج ابن خالتي بس


سميحة حضنتها:طيب إهدي يا روحي  


أكرم ركب العربية وساق بسرعة مش فاهم هو بيعمل كل ده 


ليه  فقد أعصابوا و ضرب السيارة بغضب ساق وراح لعند 


حمزة دق الباب فتحلوا ودخل 


حمزة:مالك يا أكرم فيك إيه 


أكرم بغضب:الست ورد عايزة تطلق وتتجوز  إلي يحبها 


وتحبوا 


حمزة:طب إهدى كدة إنت حتنفجر 


أكرم:وربنا ما ناقصك يا حمزة 


حمزة:إنت حبيتها يا أكرم 


أكرم بعناد: لا 


حمزة بمكر:بعد كل ده بتقولي لا أنت وشك مش بيتفسر 


لمجرد إنها طلبت تطلق


أكرم فقد أعصابوا: أيوة إتنيلت حبيتها من أول ما شوفتها 


حمزة:طيب حاولت تفهم طلبت تطلق ليه 


أكرم:مش قلتلك عشان تتجوز إلي تتزفت تحبوا سراج


حمزة:دي عيلة وبتقول أي حاجة وخلاص إنت سألتها حاولت 


تكلمها


أكرم إتعصب: لا أنا إتجننت وزعقتلها ولولا ماما كنت حقتلها  


حمزة:أكرم دي عيلة أنت إتجننت 


أكرم:والله مش عارف مبقيتش عارف حاجة 


رن تيليفون حمزة 

 

حمزة:ألو يا خالتو 


سميحة:حمزة أكرم معاك 


حمزة:آه يا خالتو 


سميحة:إديهولي عشان مش بيرد 


حمزة:تمام 


إدالوا التيليفون 


سميحة:أكرم إنت كويس مش بترد ليه  


أكرم:نسيت تيليفوني فالعربية 


سميحة بخوف :يا أكرم هي مش كويسة يا حبيبي هي ما 


وقفتش عياط ولما طلعت أجيبلها مية رجعت لقيتها قفلت 


أوضتها


أكرم:طيب أنا جاي يا ماما 


قفل وادى التيليفون لحمزة 


أكرم:أنا لازم أروح البيت 


حمزة:طيب سلام 


قام وطلع ركب العربية وروح البيت وصل ركن العربية ودخل 


أكرم:ماما هي فين 


سميحة:جوة مش راضية تفتح عشان خايفة يا حبيبي ورد 


عيلة وهي قالت كل ده عشان سمعتك وانت بتتكلم معايا 


وعرفت إنك إتغصبت عليها 


أكرم: عشان كدة كانت حتطلع من البيت عشان سمعتنا


سميحة:آه وسراج ده إبن خالتها فاكروا


أكرم بندم:آه إفتكرتو أنا فهمت غلط واتجننت


سميحة:حاول يا ابني يمكن تفتح


دق الباب:ورد ممكن تفتحي 


ورد عيطت:لا مش عايزة 


أكرم:ورد إفتحي 


ورد:إنت حتزعقلي ثاني وتضربني 


أكرم بندم:لا يا روحي والله افتحيلي 


ورد عيطت: أنا خايفة منك 


أكرم:والله مش حعملك حاجة افتحيلي 


سميحة:أنا مش حسيبوا يعمل حاجة يا روحي إفتحي ترضي 


تخوفيني كدة


فتحت الباب دخل أكرم وسميحة 


قرب منها بس هي بعدت برعب 


ورد:ما تقربش  


أكرم: طيب طيب إهدي أنا والله مش حعملك حاجة 


سميحة:حبيبتي أنا هنا مش حسمحلوا يعملك حاجة 


أكرم بندم: أنا آسف جدا يا ورد أنا إتجننت و محسيتش على 


نفسي أنا كنت فاهم غلط والله 


ورد زعقت:مش مسامحاك أنت ضربتني ممكن تطلع مش 


عيزاك هنا


سميحة:إطلع يا أكرم وأنا حكلمها 


طلع أكرم وسابهم 


سميحة:إهدي يا روحي تعالي نقعد 


قعدت ورد وقعدت جنبها


ورد:طنط هو ممكن أكلم سراج محتاجة أكلموا أوي 


سميحة:طبعا يا روحي بس إنتي مكلمتيهش قبل كدة ليه


ورد:عمي مانعني من التيليفون حاولت أكلموا  وما ردش 


وعمي قفشني وضربني 


سميحة:طيب اتفضلي يا حبيبتي


إدتها تلفونها ودقت عليه 


سراج:ألو مين معايا 


ورد: سراج 


سراج:ورد حبيبتي إزيك أنا سحبوا تلفوني فالمخيم الشهر ده 


وما عرفتش أكلمك إنت وماما نجوى بس رجعوه من يوم 


وحاولت أكلمك وما حدش رد


إنفجرت بكى: سرااااج 


سراج بقلق:مالك يا ورد في إيه يا حبيبتي أنا كنت حنزل 


مصر بعد بكرة كنت عاملهالك مفاجأة إنتي زعلانة عشان ما 


كلمتكش إتكلمي يا روحي


ورد:ماما ماتت يا سراج 


سراج إتصدم:إيييييييييه 


ورد عيطت:ماما ماتت أنا محتاجاك جدا أنا محتاجاك يا 


سراج


سراج حاول يبين كويس: أنا جاي بكرة يا ورد  


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜

💜💜💜

💜💜

💜


تمت...


تكملة الروايه من هنا هنا


 

تعليقات

التنقل السريع